Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Eefje als headliner had ik best oké gevonden als Kiwanuka niet daarnaast als de grote headliner had gestaan. Met dikke naam daarnaast had het al heel anders geleken. Zelfs de Deftones/BCS combi is best interessant. Kiwanuka voelt gewoon.. saai? Beetje zoals Paolo Nutini. Zal een prima show geven maar die heeft overal al gestaan en dat gaat niemand echt prikkelen.
Zomaar namen online zetten, zonder aankondiging op de socials (of via mail voor de pregeregistreerden, want die presale is morgen al!), dat kan toch enkel BKS zijn .
verder behoorlijk gemengde gevoelens. Qua mid card meer aansprekende namen dan vorig jaar. Belangrijkste probleem is dat wat ik als mid card namen zie, ze bij BKS blijkbaar (deels) als headliners zien... haha dus qua bovenkant wel weer teleurgesteld, maar in de breedte lijken er genoeg mooie dingen tussen te zitten. Helaas geen MJ Lenderman (in deze drop iig, maarja die zou je wel verwachten gelet op het aantal aankondigingen waar hij wel tussen stond).
Zomaar namen online zetten, zonder aankondiging op de socials (of via mail voor de pregeregistreerden, want die presale is morgen al!), dat kan toch enkel BKS zijn .
Of er komt nog iets uit de hoge hoed bij de social media aankondiging. Lijkt de lineup in een keer een heel stuk beter. Leg de verwachting laag, en kom er dan overheen. Maar, dat zal wel hele ijdele hoop zijn. Sowieso acht ik BKS niet capabel genoeg om de namen op dezelfde dag apart te publiceren op de website
Heerlijke undercard. Headliners wat aan de kleine kant, maar ten minste geen draken zoals Oscar & The Wolf, Goldband, Paolo Nuttini die te hoge spots in nemen.
Heel veel toffe gitaarbandjes! Ik ben excited! Had wel Anohni en MJ Lenderman als halve zekerheidjes beschouwd, en droomde stiekem al van Waxahatchee en MJ Lenderman die Right Back To It samen zouden brengen.
Haha wat is dit, lijkt wel of ze in de live omgeving van de website gewoon wat aan het klaarzetten zijn voor 10 uur. Het bericht ‘new program release’ staat al onder updates maar je kan er nog niet op klikken..
Fietsreisje van maken he Begrijp met niet verkeerd, primavera kost mij uiteraard meer dan best kept (vluchten en overnachting), maar prijs/kwaliteit is best kept zich echt uit de markt aan het prijzen. Nochtans een festival die mij nauw aan het hart ligt, maar er is een reden waarom ik nu al jaren Primavera als voorkeur heb (line-up gewijs).