Best Kept Secret 2024

Marin

Dagopener
14 apr 2021
598
465
Veel plezier iedereen, geniet van een prachtig weekend. Twijfel nogsteeds om zondag wel/niet te gaan. Iemand enig idee hoelang het ongeveer fiets is vanaf Tilburg centraal?
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Ik heb t net gefietst...25 minuten zoiets ? En ik vind t niet vervelend en ik ben niet jong meer.
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
Niet echt fijn verwoord maar ik snap het punt wel. In België is het bijvoorbeeld verboden om gewonnen tickets door te verkopen. Als je zelf niet kunt gaan, geef ze gewoon weg en maak iemand anders blij, misschien zelfs iemand die het anders niet zou kunnen betalen. Je hebt er zelf ook niet voor betaald.
Hij wint een prijs, maar kan niet gaan.
als hij dan een dagkaart verkoopt voor 50 euro, is het toch een win win situatie.
 
  • Leuk
  • Confetti
Waarderingen: Dutchman en Matthijs

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.295
7.257
Hij wint een prijs, maar kan niet gaan.
als hij dan een dagkaart verkoopt voor 50 euro, is het toch een win win situatie.
Als je een prijs wint en je kunt niet gaan dan geef je die prijs toch gewoon weg. Je hebt er zelf ook niks voor betaald. Om daar nou geld voor te vragen.

Anyway, allemaal offtopic nu ook. En de kaart is toch al weg.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo en swissepfan

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
Als je een prijs wint en je kunt niet gaan dan geef je die prijs toch gewoon weg. Je hebt er zelf ook niks voor betaald. Om daar nou geld voor te vragen.

Anyway, allemaal offtopic nu ook. En de kaart is toch al weg.
welke prijs heeft dan uiteindelijk gewonnen?
een goed gevoel?
hij heeft t netjes gedaan vind ik
 
  • Leuk
Waarderingen: Dutchman en Linzenvlaai

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.295
7.257
welke prijs heeft dan uiteindelijk gewonnen?
een goed gevoel?
Niks, maar dat hoeft ook niet. Geld vragen voor dingen die je zelf gratis hebt gekregen, die mentaliteit zal ik nooit begrijpen. Je hoeft niet overal wat voor te vangen, soms is het ook fijn om gewoon een ander iets te geven. Zie ook het LiveisLive topic, wat daar allemaal al wel niet aan kaarten aan elkaar is weggegeven. ;)
 
12 nov 2016
688
444
Lol wat een gezeik allemaal, meneer had beter niks kunnen vermelden dat hij een gratis ticket had gewonnen, maar als hij extra biergeld vangt door het te verkopen voor onder de kostprijs en daar iemand anders blij mee maakt, leuke win-win!
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
Niks, maar dat hoeft ook niet. Geld vragen voor dingen die je zelf gratis hebt gekregen, die mentaliteit zal ik nooit begrijpen. Je hoeft niet overal wat voor te vangen, soms is het ook fijn om gewoon een ander iets te geven. Zie ook het LiveisLive topic, wat daar allemaal al wel niet aan kaarten aan elkaar is weggegeven. ;)
iets weggeven is een mooi gebaar.
maar een kaart verkopen voor de helft van de prijs is ook een mooi gebaar, (al heb je m zelf gratis gekregen)
 
  • Leuk
Waarderingen: Dutchman en Linzenvlaai

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
683
801
Mannequin Pussy was top!

Vind dat er overal veel geouwehoerd wordt en ik sta steeds toch redelijk vooraan, of ligt dat aan mij?
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

Gebruikers die dit onderwerp bekijken