Best Kept Secret 2024

Dansplaat

Playlistbediener
21 nov 2019
13
32
Lang getwijfeld maar voor derde jaar op rij de zaterdag erbij. Niet super veel namen waar ik blij van word maar met Royel Otis - Parcels - Slowdive - Paolo Nutini moet een heerlijk dagje worden.

Praktische vraag: Shuttle bus terug is tricky met trein moeten halen. Iemand ervaring met taxi/uber, wat dat kost vanaf het terrein ‘s nachts terug naar station?
Uber is prima. Kost ongeveer 30-40 euro. Je moet dan naar de kiss en ride. Vorig jaar ook gedaan.

Pas wel op andere taxichauffeurs. Deze proberen je vanaf de uitgang al mee te nemen. Best wel agressief zelfs. Daarbij vertellen ze je ook dat eten Uber niet kan en je met hen MOET. Dit is niet waar.

Vriend van mij heeft wel toegegeven en moest 100€ betalen.

Succes!
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en poedel

poedel

Playlistbediener
4 jul 2018
22
27
Ik snap dat sommigen St Paul en de (te) prominente plek van The Floor zat zijn na tien jaar, maar als je hem weer zo gepassioneerd hoort in De Machine (vanaf 18.00) is het wel echt iemand die er staat met liefde voor de muziek en niets liever doet dan dat delen: https://podcasts.apple.com/nl/podcast/de-machine/id1361947210?i=1000658086906

Ook hoe hij zijn genodigden zelf een dj cursus geeft, lief
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
467
532
Voor degenen die de tent al hebben staan en aan hun 1e biertje zitten, een van de favorieten van vorig jaar doen wat shows in kleine zalen: Nation of Language 4 september Rotown, 5 September Tivoli. Per direct in de vvk.
 
  • Leuk
Waarderingen: snoep

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.192
3.136
Ik snap dat sommigen St Paul en de (te) prominente plek van The Floor zat zijn na tien jaar, maar als je hem weer zo gepassioneerd hoort in De Machine (vanaf 18.00) is het wel echt iemand die er staat met liefde voor de muziek en niets liever doet dan dat delen: https://podcasts.apple.com/nl/podcast/de-machine/id1361947210?i=1000658086906

Ook hoe hij zijn genodigden zelf een dj cursus geeft, lief
Heel chill om hem hierover te horen praten en ook knap hoeveel voorbereiding en toewijding er in het hele proces zit van 3 dagen the Floor. En ik zit wat de Floor betreft dan ook echt in team halfvol.
Ook mooi dat 'When the sun goes down' voorbij komt. Liepen vorig jaar halverwege de dag langs the floor en toen werd deze gedraaid. Iedereen hé-le-maal los.
 

residentalien

Gouden Tip
2 mrt 2024
376
530
The Floor is altijd ook echt een beetje zij progamering voor mij geweest; tof dat het er is maar de 5-6 keer dat ik BKS ben geweest heb ik er denk 3-4 keer even gestaan. Ik ben het publiek er ook niet voor, BKS is bandjes kijken voor mij met wat gezelligheid erbij, maar wat St. Paul neer zet is wel gewoon erg goed ook al snap ik de geluiden dat er eens iets anders mag komen/de plek kleiner mag worden.
 

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
183
118
Voor degenen die de tent al hebben staan en aan hun 1e biertje zitten, een van de favorieten van vorig jaar doen wat shows in kleine zalen: Nation of Language 4 september Rotown, 5 September Tivoli. Per direct in de vvk.
Die kaartjes waren toch al in april te koop? Ben erbij!
 

dfrvanloon

Randprogramma
9 jun 2022
121
207
Heb ik dan helemaal gemist 😀. Stond vandaag in mijn Rotown nieuwsbrief, dus dacht dat het nieuw was.
Was zeker wel nieuw, die show in april aangekondigd was voor in Tivoli. Heb ik al kaarten voor, maar woon in Rotterdam dus dat wordt twijfelen :/
 
  • Leuk
Waarderingen: fiesta

residentalien

Gouden Tip
2 mrt 2024
376
530
Rotterdam show is nieuw! Tivoli show was al bekend! Staan ook op het prachtige Misty Fields rond die tijd als je na BKS nog geen genoeg krijgt van Brabant en toffe festival locaties!
 

Matthijs

Dagopener
10 dec 2015
528
498
The Mysterines staan nu op het vroege Muziekgieterijslot zondag. Helaas geen Sprints, maar ga wel even kijken.

De boscamping leek me nog wat sneller behoorlijk vol dan vorig jaar. Bus duurde lang, rij bij de ingang ging wel redelijk vlot en nu op tijd klaar voor Kirby straks, zin in!
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
467
532
Rotterdam show is nieuw! Tivoli show was al bekend! Staan ook op het prachtige Misty Fields rond die tijd als je na BKS nog geen genoeg krijgt van Brabant en toffe festival locaties!
Rotterdam en Misty Fields voor ons. Maar nu eerst dat andere mooie festival van Brabant. Veel plezier iedereen!
 

MrScissorhands

Support act
23 mei 2023
1.176
1.383
Veel plezier allemaal !

Heel benieuwd wat vandaag de reacties zijn op English Teacher, Mannequin Pussy, La Femme, St. Vincent en Snõõper.
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
900
787
wat een belachelijk reactie
Niet echt fijn verwoord maar ik snap het punt wel. In België is het bijvoorbeeld verboden om gewonnen tickets door te verkopen. Als je zelf niet kunt gaan, geef ze gewoon weg en maak iemand anders blij, misschien zelfs iemand die het anders niet zou kunnen betalen. Je hebt er zelf ook niet voor betaald.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken