Best Kept Secret 2024

Verwijderd lid 46982

Playlistbediener
6 jun 2024
6
7
Rot op met je normale prijs, profiteur. Om je kapot te schamen.
Mocht ik een profiteur zijn dan zei ik nooit eerlijk dat het om gewonnen tickets ging en verkocht ik ze aan een hogere prijs dan dat ik nu deed, nu deed ik er nog iemand plezier mee. Maar wat zit ik mij eigenlijk te verantwoorden. Schaam jij je maar, wat een bende zieligaards zit hier samen zeg. Toedels.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.593
4.338
Mocht ik een profiteur zijn dan zei ik nooit eerlijk dat het om gewonnen tickets ging en verkocht ik ze aan een hogere prijs dan dat ik nu deed, nu deed ik er nog iemand plezier mee. Maar wat zit ik mij eigenlijk te verantwoorden. Schaam jij je maar, wat een bende zieligaards zit hier samen zeg. Toedels.
Ok dan. 40 euro.
 

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
129
86
Begrijp de hype rond Amyl ook niet helemaal. Verder vind ik CMAt vs Grace Cummings nog steeds een lastige. Zo te zien kiest iedereen hier voor Grace Cummings. Neig zelf toch meer naar CMAT, heeft toch wel een paar erg lekkere nummers en is live ook goed volgens mij. Grace Cummings heeft een unieke stem, maar vind de songs zelf niet heel bijzonder
 
  • Leuk
Waarderingen: Matthijs en elo

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.066
662
Begrijp de hype rond Amyl ook niet helemaal. Verder vind ik CMAt vs Grace Cummings nog steeds een lastige. Zo te zien kiest iedereen hier voor Grace Cummings. Neig zelf toch meer naar CMAT, heeft toch wel een paar erg lekkere nummers en is live ook goed volgens mij. Grace Cummings heeft een unieke stem, maar vind de songs zelf niet heel bijzonder
Vind ik ook nog steeds een hele lastige… wordt een last minute denk ik. Of gewoon de keuze voor het kleinere podium.
Ik zie Hiqpy in weinig lijstjes terugkomen. Na Justice toch mijn grootste must see.
Heel tof, maar tegelijk met Mysterines, Warhaus én Haunted Youth. Dan val je helaas af.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.818
2.451
Vind ik ook nog steeds een hele lastige… wordt een last minute denk ik. Of gewoon de keuze voor het kleinere podium.

Heel tof, maar tegelijk met Mysterines, Warhaus én Haunted Youth. Dan val je helaas af.
Warhaus en Haunted Youth nou al een aantal keer gezien. Wint voor mij van the Mysterines.
 
  • Leuk
Waarderingen: 1-2-3-4

Dutchman

Playlistbediener
21 feb 2023
23
37
Mocht ik een profiteur zijn dan zei ik nooit eerlijk dat het om gewonnen tickets ging en verkocht ik ze aan een hogere prijs dan dat ik nu deed, nu deed ik er nog iemand plezier mee. Maar wat zit ik mij eigenlijk te verantwoorden. Schaam jij je maar, wat een bende zieligaards zit hier samen zeg. Toedels.

Rot op met je normale prijs, profiteur. Om je kapot te schamen.
Waauw, wat een vervelende reactie! Jochenvdv heeft tickets gewonnen en wil er iemand een plezier mee doen door ze onder de huidige prijs te verkopen. Fijn dat ze verkocht zijn! Iedereen blij!
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
340
283
Ik raad je alice phoebe lou aan! Ik zag haar laatst in Paradiso zonder haar ook gehoord te hebben en was meteen weggeblazen. Ze heeft een prachtige stem en mooie nummers waarbij je kan wegdromen (bijv: angel), maar dan heeft ze ook weer nummers waarop je fijn kan dansen (bijv: witches). Een van mijn must sees dit jaar
Ik wil haar graag zien. Maar we gaan met een groep dus op elkaar wachten etc. Ik denk dat we er 13.30 zijn. Zal krap worden want ze start al om 14.30. Als het aan mij had gelegen was ik er al om 12.00.
 
  • Confetti
Waarderingen: Dutchman

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.632
632
Weet iemand of er toevallig een livestream ergens te zien is tijdens dit weekend?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken