Best Kept Secret 2024

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.191
Heb net ook in mijn oor gefluisterd gekregen dat Paulo nutini naar bks komt
Ben benieuwd of dat hem dan ook echt wordt. Was dit een betrouwbare bron? Of iemand die bijvoorbeeld hier op Festileaks de naam van Nutini langs hoorde komen?
 
Laatst bewerkt:

setheke

Randprogramma
26 nov 2017
133
103
Ben benieuwd of dat hem dan ook echt wordt. Was dit een betrouwbare bron? Of iemand die bijvoorbeeld hier op Festileaks de naam van Nutini langs hoorde komen?
Van iemand die in het booking circuit zit. Je weet natuurlijk nooit of dit 100% betrouwbaar is. Hoop zelf dat diegenen het niet goed heeft.
 
Laatst bewerkt:

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
523
471
Ben benieuwd of dat hem dan ook echt wordt. Was dit een betrouwbare bron? Of iemand die bijvoorbeeld hier op Festileaks de naam van Nutini langs hoorde komen?
Ga er maar vanuit dat die het wordt. Hopelijk komt er ook nog wat interessants voor de midcard bij want daar ontbreekt het nog wat aan. De undercard is wel weer erg sterk vind ik.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Het zou ook geen vreemde naam zijn gezien wat we (na de vorige lichting) op dit moment verwachten toch? Vind hem een aantal ok nummers hebben, maar heb niet echte BKS feelings bij hem. Ik zou het wel checken, maar helemaal wow is het niet.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.867
1.799
Het zou ook geen vreemde naam zijn gezien wat we (na de vorige lichting) op dit moment verwachten toch? Vind hem een aantal ok nummers hebben, maar heb niet echte BKS feelings bij hem. Ik zou het wel checken, maar helemaal wow is het niet.
Zijn optreden op DTRH vond ik echt heel sterk, maar het is niet per se een BKS naam inderdaad. Dat hij vorig jaar DTRH heeft geheadlined is ook wel echt een zwaktebod.
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
123
68
Ging er eigenlijk vanuit dat de leak van een paar weken geleden over Nutini al klopte, want die kwam best vanuit het niks. Ik hoop nog op wat sterke indienamen eronder, bijvoorbeeld Ride, Belle and Sebastian, Villagers..
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
523
471
Ging er eigenlijk vanuit dat de leak van een paar weken geleden over Nutini al klopte, want die kwam best vanuit het niks. Ik hoop nog op wat sterke indienamen eronder, bijvoorbeeld Ride, Belle and Sebastian, Villagers..
Ja ging ik ook al van uit. Met vier headliners hebben ze dan weer wel in de buidel moeten tasten gok ik. Hopelijk gaat dat niet ten koste van namen zoals jij hier noemt.
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
293
211
Dit jaar neem ik vrienden mee die altijd naar DTRH gingen. Dan zou het wel een herhaling zijn van DTRH (Disclosure in 2022 en Nutini in 2023).
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Dit jaar neem ik vrienden mee die altijd naar DTRH gingen. Dan zou het wel een herhaling zijn van DTRH (Disclosure in 2022 en Nutini in 2023).
Ik vraag me dan toch af waarom ze niet voor een Pulp of iets dergelijks zijn gegaan. Te duur, niet mogelijk, eerst een andere act op het oog, niet doorgegaan en dan maar Paolo Nutini?

En dan had ik The Smashing Pumpkins beter vinden passen dan al deze 3 headliners om eerlijk te zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Onibaba

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
293
211
Ik vraag me dan toch af waarom ze niet voor een Pulp of iets dergelijks zijn gegaan. Te duur, niet mogelijk, eerst een andere act op het oog, niet doorgegaan en dan maar Paolo Nutini?

En dan had ik The Smashing Pumpkins beter vinden passen dan al deze 3 headliners om eerlijk te zijn.
Ik vond The Smashing Pumpkins in de jaren '90 ook te gek. Maar die laatste plaat....niet te doen. Ik ben bang dat die band wel echt vergane glorie is nu.
Ik had mijn hoop dan op The War on Drugs of het veel genoemde Massive Attack gegooid.

Ik hoop op deze week nieuwe namen. Dan weten we het maar zeker.
 
  • Leuk
Waarderingen: altjesper

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
666
340
Tja Paolo Nutini... Beetje saai, maar wel degelijk. Gok niet dat er een mega run op de tickets gaat komen. Radiohead, Arctic Monkeys en Nick Cave voelen nu wel erg lang geleden zeg.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Ik vond The Smashing Pumpkins in de jaren '90 ook te gek. Maar die laatste plaat....niet te doen. Ik ben bang dat die band wel echt vergane glorie is nu.
Ik had mijn hoop dan op The War on Drugs of het veel genoemde Massive Attack gegooid.

Ik hoop op deze week nieuwe namen. Dan weten we het maar zeker.
Moet eerlijk zijn dat ik het laatste werk van SP niet geluisterd heb. Heb ze ook een poos niet gezien, maar op Glasto destijds en die show in de 013 waren wel heel sterk.

Persoonlijk ben ik niet echt een heel groots TWoD fan (ik vind het allemaal net iets teveel op elkaar lijken). Wat betreft Massive Attack, hoewel het geen volledige electronische act is, voelt het wel aan dat een artiest/band met zang voor de variatie wel gewenst is.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
523
471
Tja Paolo Nutini... Beetje saai, maar wel degelijk. Gok niet dat er een mega run op de tickets gaat komen. Radiohead, Arctic Monkeys en Nick Cave voelen nu wel erg lang geleden zeg.
De spoeling is dun voor een indie georiënteerd festival als BKS wat headliners betreft. Eigenlijk hebben ze alles al wel gehad op een Björk na wellicht. Vorig jaar toverden ze nog Aphex Twin uit de hoge hoed maar dit jaar is zoiets niet gelukt. Denk overigens wel dat Nutini nog extra (dag) bezoekers zal trekken al lijkt me dat weer niet typisch BKS publiek.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
De spoeling is dun voor een indie georiënteerd festival als BKS wat headliners betreft. Eigenlijk hebben ze alles al wel gehad op een Björk na wellicht. Vorig jaar toverden ze nog Aphex Twin uit de hoge hoed maar dit jaar is zoiets niet gelukt. Denk overigens wel dat Nutini nog extra (dag) bezoekers zal trekken al lijkt me dat weer niet typisch BKS publiek.
Ik zeg niet dat het zo makkelijk is maar "alles" al gehad is wel wat kort door de bocht.

Björk, The XX, Kendrick Lamar, Tame Impala, Lana Del Rey, Blur, Gorillaz, Frank Ocean, Pulp, Lorde, The War On Drugs (hadden ze al maar nog niet als headliner),...

Dat zijn allemaal steevaste headliners voor hen + dan heb je ook nog een lijstje aan potentiële kleine headliners Phoenix, The Black Keys, The Smile, Kasabian, Vampire Weekend, Tyler The Creator,...
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en mattman

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.251
2.191
Ga er maar vanuit dat die het wordt. Hopelijk komt er ook nog wat interessants voor de midcard bij want daar ontbreekt het nog wat aan. De undercard is wel weer erg sterk vind ik.
Ik denk ook dat een naam als Nutini wel aansluit bij wat we verwachten. Een grote headliner valt eigenlijk niet te verwachten. Ik kan best leven met Nutini en ga zeker kijken, maar hoop nog altijd op een wat spannendere headliner.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
523
471
Ik zeg niet dat het zo makkelijk is maar "alles" al gehad is wel wat kort door de bocht.

Björk, The XX, Kendrick Lamar, Tame Impala, Lana Del Rey, Blur, Gorillaz, Frank Ocean, Pulp, Lorde, The War On Drugs (hadden ze al maar nog niet als headliner),...

Dat zijn allemaal steevaste headliners voor hen + dan heb je ook nog een lijstje aan potentiële kleine headliners Phoenix, The Black Keys, The Smile, Kasabian, Vampire Weekend, Tyler The Creator,...
Lamar, Gorillaz, del Rey en Frank Ocean, zie ik sowieso nooit komen. Maatje te groot en zie ik ook niet als die typische BKS Indie headliner uit het rijtje van Jelle, waar ik op reageerde.
The Smile , Vampire Weekend en Pulp passen dan inderdaad weer wel maar blijkbaar niet gelukt.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
523
471
Ik denk ook dat een naam als Nutini wel aansluit bij wat we verwachten. Een grote headliner valt eigenlijk niet te verwachten. Ik kan best leven met Nutini en ga zeker kijken, maar hoop nog altijd op een wat spannendere headliner.
Spannend is het niet nee, die Nutini maar ik ga er ook wel even kijken mits er niets veel beters in The Secret staat wat zomaar zou kunnen. Van de ONE afsluiters is alleen Justice een zekerheidje voor me.

Ben verder erg benieuwd of ik Maurits z’n enthousiasme deel over de nieuwe namen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken