Best Kept Secret 2024

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
151
296
Die nieuwe single van Everything Everything is echt lekker weer. En James Blake ook natuurlijk, heerlijke show in 013 was dat.

Robyn als afsluiter van de TWO zou ik ook wel voor tekenen. Dat laatste album is zo heerlijk ook wederom.

Ik wacht nog op de volgende gooi met namen voordat ik een ticket koop. Justice is wel een must see voor mij, maar er is wel een sterkere undercard nodig wat mij betreft.
Je bedoelt Roísín Murphy ipv Robyn, neem ik aan? Dat zou geweldig zijn, inderdaad, zelfs al ga ik ze in maart al zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
377
295
Voor de spots van Lizzo, Jessie Ware, Princess Nokia of Caroline Polacheck kom ik nog niet verder dan Roisin Murphy, Romy, Sophie and the Giants, Troye Sivan 😘, Holly Humberstone. Ze mogen ook allemaal komen van mij, maar dat gaat niet gebeuren.

Vullen Libianca en Dorian Electra die spots al niet?
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
302
303
Vullen Libianca en Dorian Electra die spots al niet?
Nee Dorian Electra is leuk maar geen match voor de artiesten die ik noemde. En Libianca is vooral groot vanwege haar tiktokdinges. Haar album is niet de klapper die bijvoorbeeld Polacheck vorig jaar maakte.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Ik verwacht de nieuwe namen pas na ESNS, dus ergens eind januari, begin februari.
Een handjevol van dit rijtje en dan mogen ze van mij doen wat ze willen met die laatste headliner*:
Squid
Loyle Carner
Soulwax
King Gizzard & The Lizard Wizard (is die AFAS show als exclusief aangekondigd?)
Bad Nerves
Kiasmos
Joanna Sternberg
Royel Otis
Tropical Fuck Storm
Future Islands
Coach Party
American Football
The Clockworks
The Courettes
Babe Rainbow

* maar toch stiekem een grote voorkeur voor The War On Drugs. En iets minder grote voorkeur voor Pulp of Phoenix.
 

algemeneweenfan

Campingartiest
9 dec 2022
90
156
Een handjevol van dit rijtje en dan mogen ze van mij doen wat ze willen met die laatste headliner*:
Squid
Loyle Carner
Soulwax
King Gizzard & The Lizard Wizard (is die AFAS show als exclusief aangekondigd?)
Bad Nerves
Kiasmos
Joanna Sternberg
Royel Otis
Tropical Fuck Storm
Future Islands
Coach Party
American Football
The Clockworks
The Courettes
Babe Rainbow

* maar toch stiekem een grote voorkeur voor The War On Drugs. En iets minder grote voorkeur voor Pulp of Phoenix.
Heb Babe Rainbow een keertje in EKKO gezien, perfect bks middag bandje voor in de zon
 

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
110
105
James Holden support ook:love: Non de ju, dat maakt de ticketprijs ook nog gelijk een stukje schappelijker trouwens. Al eten de meeste radiohoofden daar geen kaas van denk ik.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Meestal komen ze met nieuwe namen zo rond ESNS. Dus zo gek is het niet dat het nu nog stil is.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.981
557
Toch weer vreemd, ik neem aan dat je ook dagkaarten wil verkopen.
Tja, vorig jaar kwam de eerste drop namen pas op 7 februari en die verkoop is uiteindelijk volgens mij wel naar tevredenheid verlopen. Ik denk dat ze zich nog niet zo druk maken.

Ik verwacht de volgende namen ook pas na ESNS.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken