Best Kept Secret 2024

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
Dan vind ik ook dat je niet al te veel mag zeggen over onze reacties tbh. Ja, de eerste keer op LL was het prima. Tweede keer was al stuk minder en over DTRH hebben we al vaak genoeg wat gezegd.
Ik mag zeggen wat ik wil, omdat ik 1 show niet gezien heb wel niet zeggen dat ik geen mening over de act mag hebben volgens mij.

Wel hoop ik dat die dag een redelijk sub er onder krijgt. Maar goed afgelopen 2 edities heeft BKS al vaker een overduidelijk mindere dag gehad. En dat zal dan dit jaar de Disclosure worden dus.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
807
1.001
ietswat kort door de bocht maar zonder Pulp is het simpelweg mager. Lost wel gelijk het probleem van de headliners op.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
523
471
Ik snap werkelijk waar niet waarom fucking Disclosure wordt geboekt... Die gaan niet headliner staan lijkt mij? Dat is echt Pinkpop meuk.
Disclosure vind ik eigenlijk nog erger dan Goldband.

Geen Pulp is een enorme domper dan. Justice-Disclosure- PJ Harvey de headliners? Zou wel erg mager zijn. Kleinere namen doen me vooralsnog ook nog niet veel. Teleurstellend wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
665
340
Maar hoezo staat er een foto van Pulp en PJ Harvey op de site?

Edit: ah, je bedoelt dat de reverse image search een plaatje van PJ Harvey aanziet voor een plaatje van Pulp.
 
Laatst bewerkt:

poedel

Playlistbediener
4 jul 2018
16
13
Justice heeft al jaren niets relevants gedaan en was altijd goede middenmoot, waarom zouden ze nu plots headliner zijn?

Disclosure was op geen enkel moment een fit met BKS, en met recente tours en shows al helemaal niet. Hele zwakke boeking.

PJ Harvey perfecte naam voor BKS maar zie ik geen headliner in die het strand gaat overtuigen. Ideale TWO afsluiter maar daar waarschijnlijk weer net te groot voor.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.855
1.764
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

Strandtent

Randprogramma
15 mrt 2016
117
134
Disclosure als headliner zou ik wel echt heel mager vinden. Hun muziek klink ontzettend veilig en generiek. Een Goldband is ook in mijn ogen interessanter dan Disclosure, die brengen ten minste nog iets nieuws. En om eerlijk te zijn is Justice ook wel een beetje een teleurstelling, ik vond ze helemaal geweldig in 2007/08, maar die tijd is nu wel een beetje voorbij.

Er zijn niet echt namen die in mijn wenslijstje van bands die ik wil zien staan, maar bij de eerste snelle listen klinken ze allemaal (op Disclosure na) best goed. Water From Your Eyes klinkt cool!
 
  • Leuk
Waarderingen: selurxela

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
Nou de messen worden hier nu wel geslepen hoor. Pulp was de lijm die het geheel van de headliners bij elkaar hield en waardoor het enigszins te verantwoorden was.

Maar met PJ en Justice heb je 2 net niet headliners imo en dan zou Disclosure meer door de mand vallen dan dat het eerder deed als je het mij vraagt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

wil

Campingartiest
20 jan 2015
84
58
Amy and the sniffers
Badbadnotgood
Baxter Dury
Beeldjutters
Disclosure
English Teacher
Etran de L'air
Fatnotronic
Jop Vissers
Julie Byrne
Kalaallit Nunaat
Katy Kirby
Libianca
Library Card
Minyo Crusaders
PJ Harvey
Slow Pulp
Slowdive
St. Paul and the Broken Bones
The Mysterines
Water from your eyes
YHWH NAILGUN

BKS had de site bijna helemaal goed staan dit jaar. Maar de site maakt een plaatje automatisch aan op basis van een id-nummer dat automatisch omhoog gaat (dat kon je zien in de plaatjes die er al staan). Zo krijg je bij https://admin.bestkeptsecret.nl/admin/actions/assets/generate-transform?transformId=5994 een plaatje van Badbadnotgood. En als je er steeds 10 of 15 bijdoet dan krijg je weer een ander plaatje. Met reverse image search kwam ik op dit lijstje. Ik kan er een paar gemist hebben.
Die laatste zin kan nog verrassend nieuws brengen… lol

Daarnaast komt er nog vast nog een echt jubileum-cadeautje, een echte volwaardige afsluiter. Dit zijn hooguit sub-afsluiters. Ik hoop op beter werk.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: mees

TranspirerendeSimon

Playlistbediener
28 okt 2023
8
3
Zonder context over de posities van deze namen valt er toch moeilijk te oordelen? Ja, als Disclosure, PJ en Justice de headliners zouden zijn zou dat een domper van jewelste zijn, maar zie qua grootte niks wat daarop zou wijzen.

Mocht bijvoorbeeld maar één van die drie headliner zijn hebben we er nog twee tegoed. Of zie ik het dan te positief in?
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

Gebruikers die dit onderwerp bekijken