Best Kept Secret 2024

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Gok: The Smile - Justice - The National
Wens: FKA Twigs - Vampire Weekend - LCD Soundsystem
Ik heb Twigs een keer in Paradiso gezien. Knappe show, maar die zou op een buitenpodium volgens mij nogal dood slaan. Zou op de TWO beter werken.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.911
6.142
Ik zie Justice wel gebeuren. Alleen heb je dan samen met Massive Attack twee dance-headliners, en dat zie ik dan weer minder gebeuren - ookal waren de headliners vorig jaar letterlijk Aphex Twin en Chem Bro's. Al ga ik er vanuit dat die uit pure noodzaak zijn geboekt. Ik denk: als de poel van headliners zo groot is, dan kies je niet én voor Justice én voor Massive Attack.
 

timbo

Campingartiest
3 jun 2019
79
124
Headliner voorspelling: The National - PJ Harvey - Massive Attack

Verder hoop ik dat vanuit PS line-up overkomen: Roisin Murphy, 070 Shake, Amyl & The Sniffers, Faye Webster, Model/Actriz
 

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
368
292
Ik zie Justice wel gebeuren. Alleen heb je dan samen met Massive Attack twee dance-headliners, en dat zie ik dan weer minder gebeuren - ookal waren de headliners vorig jaar letterlijk Aphex Twin en Chem Bro's. Al ga ik er vanuit dat die uit pure noodzaak zijn geboekt. Ik denk: als de poel van headliners zo groot is, dan kies je niet én voor Justice én voor Massive Attack.
Het zijn wel twee behoorlijk verschillende dance-headliners (net als Chem Bro's en Aphex Twin). In verder een line-up zoals vorig jaar zou ik het eigenlijk niet zo gek vinden.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.552
2.030
Het zijn wel twee behoorlijk verschillende dance-headliners (net als Chem Bro's en Aphex Twin). In verder een line-up zoals vorig jaar zou ik het eigenlijk niet zo gek vinden.
Maar daar bereik je in principe niet het doelpubliek mee dat BKS voor ogen heeft.
 

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
110
105
Ik hoop:

Pulp/PJ Harvey - The Smile - Lana Del Rey.

Al is het ook zeer grote prima als Massive Attack komt. The National boeit me gedurende de jaren steeds minder, maar nog altijd beter dan Oscar & the Wolf en waarschijnlijk ga ik stiekem toch wel genieten van wat ze voor de Trouble Will Find Me-periode in de setlist stoppen.
 

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
257
172
STEM OP DE DRIE MOGELIJKE HEADLINERS
Wie de juiste drie raadt verdient de titel 'Alziend Oog der Beekse Bergen'. (stem alleen als je ze ziet als headliner, niet als sub)


- The National
- The Cure
- The Smile
- PJ Harvey
- Pulp
- FKA Twigs
- Justice
- Lana Del Rey
- Massive Attack
- LCD Soundsystem
- Phoenix
- Fontaines DC
- Disclosure
- Mitski
- Of toch nog een andere naam uit de hoge hoed van Maurits?
The National - Massive Attack - Justice
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.486
6.152
BKS komt morgen met namen. Net mail gehad.

We are delighted to inform you that we are releasing the first batch of names for Best Kept Secret 2024 tomorrow!

Weekend tickets, accommodations and camper/caravan pitches for BKS24 will go on sale this Friday (1 December) at 12:00 noon – see all available ticket types below.

If you pre-register now though, you will get early access to our ticket shop, this Wednesday (29 November), at 12:00 noon. After doing so, you will receive a personal code Wednesday morning to enter the ticket shop. Pre-registrations close tomorrow, Tuesday 28 november, at 12:00 noon.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.911
6.142
Het zijn wel twee behoorlijk verschillende dance-headliners (net als Chem Bro's en Aphex Twin). In verder een line-up zoals vorig jaar zou ik het eigenlijk niet zo gek vinden.
Dat wel, maar zoals hierboven gezegd blijft het doelpubliek toch wel gitaarfans ofzo, niet? Vraag me wel af hoe goed of slecht BKS met de headliners van vorig jaar heeft verkocht.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.238
2.183
Mijn gok is nog altijd the National - Pulp - PJ Harvey

En ik hoop op the National - the Smile - LCD Soundsystem, maar ben ook heel tevreden met Pulp, PJ Harvey of Massive Attack.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken