Best Kept Secret 2024

dfrvanloon

Randprogramma
9 jun 2022
122
212
Moeten we Feist opschrijven als kanshebber voor een mooie plek na de show in Tivoli van gisteravond?
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.215
3.189
Wensenlijstje van de dag, omdat ik daar zin in heb. En omdat ik de festivals nu alweer mis:

Justice - Tame Impala - Vampire Weekend
MGMT - Slowdive - Phoebe Bridgers - KG&TLW
Jacob Banks - Eefje de Visser - Fleet Foxes - Black Midi - Altin Gün - Black Pumas - Wolf Alice - Rival Sons - Leon Bridges
Joey Valence & Brae - Vulture Feather - SLIFT - Porridge Radio - Frankie & the witch fingers - Robin Kester - Solomon - Surprise Chef - Wodan Boys
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.622
2.762
Wensenlijstje van de dag, omdat ik daar zin in heb. En omdat ik de festivals nu alweer mis:

Justice - Tame Impala - Vampire Weekend
MGMT - Slowdive - Phoebe Bridgers - KG&TLW
Jacob Banks - Eefje de Visser - Fleet Foxes - Black Midi - Altin Gün - Black Pumas - Wolf Alice - Rival Sons - Leon Bridges
Joey Valence & Brae - Vulture Feather - SLIFT - Porridge Radio - Frankie & the witch fingers - Robin Kester - Solomon - Surprise Chef - Wodan Boys
Ik zou hier wel voor tekenen, al zit hier voor mij wel wat teveel herhaling in van 2022 (weer King Gizzard, Leon Bridges, Black Midi of Wolf Alice?).
Voor de top van het programma hou ik het zelf nog even bij The National - Vampire Weekend - Justice.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.215
3.189
Ik zou hier wel voor tekenen, al zit hier voor mij wel wat teveel herhaling in van 2022 (weer King Gizzard, Leon Bridges, Black Midi of Wolf Alice?).
Voor de top van het programma hou ik het zelf nog even bij The National - Vampire Weekend - Justice.
Heb inderdaad geen rekening gehouden met voorgaande jaren, maar die laatste 3 uit dat rijtje ben ik tot nu toe altijd misgelopen dus die zou ik persoonlijk graag zien op BKS.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.622
2.762
Heb inderdaad geen rekening gehouden met voorgaande jaren, maar die laatste 3 uit dat rijtje ben ik tot nu toe altijd misgelopen dus die zou ik persoonlijk graag zien op BKS.
Van jouw 'acts op herhaling' mag van mij om diezelfde reden Porridge Radio ook wel weer komen. Vorig jaar alleen gezien op het podium van Muziekgieterij. Mogen in 2024 wel een plekje krijgen in TWO.
 
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.304
Ik hoop toch wel een beetje dat er ruimte zal zijn voor acts zoals Iron & Wine, Bill Calahan of Bonnie Prince Billy en dergelijke. Als ik dit soort lijstjes zie vind ik zr toch een beetje verLowlandst. Maar vrees ook ergens dat dit de realiteit gaat zijn.

Hoop wel dat ze toch minstens een redelijk unieke headliner weer hebben dit jaar waardoor ze zich weer konden onderscheiden.
 

Matthijs

Dagopener
10 dec 2015
538
504
Ik had er nog nooit echt goed naar geluisterd, maar die nieuwe plaat van Mitski is wel goed hoor. Zag die naam hier eerder voorbijkomen en begin er nu gelijk op te hopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Fluxion en koekebakker

zworp3

Support act
17 mei 2018
998
692
Uit het concertaankondigingen topic. Wordt dit een zaalshow i.p.v. BKS, of zou ze er nog festival achter plakken?
Denk niet dat ze dan op BKS komt. Grote zaal Paradiso gaat al moeilijk worden om uit te verkopen voor haar, een festivalshow aankondigen voor twee weken later zal dan helemaal niet helpen.
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
4.023
4.994
IDLES tour in maart gaat via Scorpio. Als ze daarna festivals doen, zie ik ze wel op BKS staan (misschien zelfs headliner).
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.215
3.189
IDLES tour in maart gaat via Scorpio. Als ze daarna festivals doen, zie ik ze wel op BKS staan (misschien zelfs headliner).
Hmm... Dan maak je het jezelf ook wel erg lastig imo. Kleine headliner die paar maanden daarvoor in de AFAS heeft gestaan. Waarvan we nog maar moeten zien of ze die uitverkopen.
 

Fluxion

Gouden Tip
24 feb 2023
311
296
Afas leek mij juist een stap te ver, ik had eerder een 013 formaat zaal verwacht. Maar misschien onderschat ik hun populariteit, heb ze zelf (helaas) ook nog nooit live gezien.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.622
2.762
IDLES tour in maart gaat via Scorpio. Als ze daarna festivals doen, zie ik ze wel op BKS staan (misschien zelfs headliner).
Dat Scorpio ze boekt in Duitsland zegt niet zoveel. Dat is daar gewoon een heel grote boeker, niet zoals Friendly Fire hier. In Nederland loopt de boeking van het AFAS-concert gewoon via Mojo.
 
Laatst bewerkt:

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
4.023
4.994
Dat Scorpio ze boekt in Duitsland zegt niet zoveel. Dat is daar gewoon een heel grote boeker, niet zoals Friendly Fire hier. In Nederland loopt de boeking van het AFAS-concert gewoon via Mojo.
Ok. Dacht dat de gehele tour via Scorpio ging. We gaan het zien dan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.662
6.855
Dat Scorpio ze boekt in Duitsland zegt niet zoveel.
zou wel wat kunnen zeggen over Hurricane/Southside, al stond Idles daar wel in 2022.
Templehof Sounds zou ook kunnen in 2024, dat festival is 2023 niet gehouden en in 2022 stond Idles daar ook.

Deze Duitse festivals gaan plaatsvinden rond de datum van BKS, als ze daar staan onder FKP Scorpio.
Dan is Best Kept Secret een heel groot kanshebber.
Dat is daar gewoon een heel grote boeker, niet zoals Friendly Fire hier.
Friendly Fire is de NL tak van FKP Scorpio, bij mijn weten?
https://group.fkpscorpio.com/en/the-company/friendly-fire/
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken