Best Kept Secret 2024

holmes

Playlistbediener
14 jun 2018
27
27
King Krule zou ik echt een fantastische naam vinden voor BKS volgend jaar, wat een nieuw album!
Gelijk op een mooie spot vastleggen Maurits. Hij had de 1ste editie gecanceld dus voor de 10de, onder het mom van een dubbel dikke goedmaker, lijkt me kat in het bakkie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lowlandicus

Tumbleweedovski

Playlistbediener
13 aug 2016
32
45
16 juni is alweer de 14de langspeler van Gov't Mule uitgekomen. In novemeber staan ze daarmee in Tivoli, maar als ze begin volgende zomer ook in de buurt zijn, juich ik het van harte toe om ze het Mars Volta tijdslot van dit jaar te gunnen. Succes gegarandeerd! Wel is het nog meer een Bospop act dan dat The Mars Volta al is, maar dat is een argument die ik hier vaker voorbij heb zien komen, maar nooit echt goed begrepen heb. Op Bospop had The Mars Volta het inderdaad ook goed gedaan, maar het was hier ook een hoogtepunt. In die lijn zie ik ook graag een Tool of een Porcupine Tree een dag af sluiten, al is de kans dat we band van dat formaat hoeven te verwachten wel kleiner geworden na recentelijke uitspraken van Maurits.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.619
11.306
16 juni is alweer de 14de langspeler van Gov't Mule uitgekomen. In novemeber staan ze daarmee in Tivoli, maar als ze begin volgende zomer ook in de buurt zijn, juich ik het van harte toe om ze het Mars Volta tijdslot van dit jaar te gunnen. Succes gegarandeerd! Wel is het nog meer een Bospop act dan dat The Mars Volta al is, maar dat is een argument die ik hier vaker voorbij heb zien komen, maar nooit echt goed begrepen heb. Op Bospop had The Mars Volta het inderdaad ook goed gedaan, maar het was hier ook een hoogtepunt. In die lijn zie ik ook graag een Tool of een Porcupine Tree een dag af sluiten, al is de kans dat we band van dat formaat hoeven te verwachten wel kleiner geworden na recentelijke uitspraken van Maurits.
En in de Oosterpoort (waarom wordt de Oosterpoort vandaag tot twee keer toe vergeten, jongens)!

Zou 't toejuichen, maar dit is totaal geen typische BKS-naam. Sterker nog, zie dit aardig doodvallen op het festival. Stond dit jaar ook niks wat er ook maar een beetje op lijkt. TMV daarentegen is ook niet bepaald een naam voor Bospop, toch? Gov't Mule is dat uiteraard wel.
 

Tumbleweedovski

Playlistbediener
13 aug 2016
32
45
En in de Oosterpoort (waarom wordt de Oosterpoort vandaag tot twee keer toe vergeten, jongens)!

Zou 't toejuichen, maar dit is totaal geen typische BKS-naam. Sterker nog, zie dit aardig doodvallen op het festival. Stond dit jaar ook niks wat er ook maar een beetje op lijkt. TMV daarentegen is ook niet bepaald een naam voor Bospop, toch? Gov't Mule is dat uiteraard wel.
Vind het dus wel raakvlakken hebben met The Mars Volta. Een typische BKS naam is het niet nee, al is dat begrip de laatste jaren ook al meer opgerekt door artiesten als Oumou Sangaré en Sophie Straat te boeken. Gov't Mule swingt als een trein en ik denk juist dat een goede portie blues er prima ingaat bij (een deel van) het BKS publiek.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

zworp3

Support act
17 mei 2018
854
561
Zou Friendly Fire een dubbeldeal hebben gemaakt en Blur, nostalgisch en met iets nieuws, op BKS 2024 hebben staan? Ik bedoel, die gaan dan toch gewoon touren met die nieuwe plaat?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.890
1.824
Zou Friendly Fire een dubbeldeal hebben gemaakt en Blur, nostalgisch en met iets nieuws, op BKS 2024 hebben staan? Ik bedoel, die gaan dan toch gewoon touren met die nieuwe plaat?
Maurits was er gewoon hoor ;)
 

mees

Randprogramma
9 jan 2020
108
135
Zou Friendly Fire een dubbeldeal hebben gemaakt en Blur, nostalgisch en met iets nieuws, op BKS 2024 hebben staan? Ik bedoel, die gaan dan toch gewoon touren met die nieuwe plaat?
Zou wel echt een bks droomheadliner zijn imo
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
Animal Collective (?)
Nee, die hebben hun kans gehad voor LGW? en niet gegrepen. Ik zie ze voor BKS echt niet als een headliner.
Ik zou Fontaines DC ook wel durven opperen als headliner
Lijkt mij kwestie van tijd. Maar als je ziet hoe snel Alt-J voor eerste keer headliner werd dan ligt het voor de hand dat dit niet lang gaat duren.
Zou Friendly Fire een dubbeldeal hebben gemaakt en Blur, nostalgisch en met iets nieuws, op BKS 2024 hebben staan? Ik bedoel, die gaan dan toch gewoon touren met die nieuwe plaat?
Aangezien dit jaar er niet in zat: laat volgend jaar maar komen!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken