Best Kept Secret 2024

dfrvanloon

Campingartiest
9 jun 2022
91
149
Osees, Yussef Dayes, Buck Meek, Genesis Owusu, Animal Collective en Bombay Bicycle Club komen ook met nieuwe albums binnenkort
Na North Sea Jazz kan ik Yussef Dayes van harte aanbevelen. Mijn hemel wat goed.

Zelfde geldt voor Ezra Collective en Gabriels. Zou t wel mooi vinden wat meer jazz op BKS te krijgen (BadBadNotGood, GoGo Penguin et cetera)
 

JosOlvidados

Playlistbediener
11 jun 2023
20
27
Na North Sea Jazz kan ik Yussef Dayes van harte aanbevelen. Mijn hemel wat goed.

Zelfde geldt voor Ezra Collective en Gabriels. Zou t wel mooi vinden wat meer jazz op BKS te krijgen (BadBadNotGood, GoGo Penguin et cetera)
Eens, Ezra Collective past perfect, heerlijk enthousiaste show. Sampha the Great en Benny Sings zouden ook niet misstaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon

JosOlvidados

Playlistbediener
11 jun 2023
20
27
Interessante acts met nieuwe albums dit jaar volgens Pitchfork:
Blur: The Ballad of Darren [Parlophone]
Kode9 & Burial: Infirmary / Unknown Summer EP [Fabric Originals]
Jessy Lanza: Love Hallucination [Hyperdub]
Jon Batiste: World Music Radio [Verve/Interscope]
Slowdive: Everything Is Alive [Dead Oceans]
Speedy Ortiz: Rabbit Rabbit [Wax Nine]
James Blake: Playing Robots Into Heaven [Republic]
Romy: Mid Air [Young]
LSDXOXO: Delusions of Grandeur (D.O.G.) EP [F.A.G.]
Jorja Smith: Falling or Flying [Famm]
Holly Humberstone: Paint My Bedroom Black [Polydor/Darkroom/Geffen]
Pip Blom: Bobbie [Heavenly]

Misschien zie ik nog wat over het hoofd wat interessant is voor BKS.
Wat mij betreft zouden o.b.v. dit lijstje deze ook interessant zijn:
Mick Jenkins: The Patience
Alabaster dePlume: Come With Fierce Grace
Róisín Murphy: Hit Parade
Loraine James: Gentle Confrontation
Glasser: Crux
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
324
346
Sampa the Great was op BKS in 2022. Was erg leuk maar hoeft niet persé alweer terug. Ook Genesis Owusu was er in 2022. Dat was geweldig. Die gast mag zeker een keer terug en dan in de TWO.
Anohni zou geweldig zijn. Maar liever in de TWO dan het hoofdpodium. En vanwege het succes van de Belgische headliner Oscar and the Wolf zou ik wel Balthazar en/of Tamino willen zien als headliner.
verder denkik dat Sigur Ros weer komt. Vraag me niet waarom.
Gabriels, laat maar komen, heel graag. Idem Roisin Murphy.
 
  • Leuk
Waarderingen: JosOlvidados

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
346
345
Laat Eefje maar langskomen met een nieuw album. Of de host van het weekend zijn net als De Staat.
Een keer dansen in de Two, akoestisch De Koek en Het Is spelen en nog een keer een best of set .
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
625
467
Sampa the Great was op BKS in 2022. Was erg leuk maar hoeft niet persé alweer terug. Ook Genesis Owusu was er in 2022. Dat was geweldig. Die gast mag zeker een keer terug en dan in de TWO.
Anohni zou geweldig zijn. Maar liever in de TWO dan het hoofdpodium. En vanwege het succes van de Belgische headliner Oscar and the Wolf zou ik wel Balthazar en/of Tamino willen zien als headliner.
verder denkik dat Sigur Ros weer komt. Vraag me niet waarom.
Gabriels, laat maar komen, heel graag. Idem Roisin Murphy.
Als Roisin Murphy komt koop ik per direct een ticket. Maar als op dezelfde dag Balthazar headliner is zie ik haar wel een andere keer :ROFLMAO:
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.156
8.832

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Voor volgend jaar BKS aan het overwegen ter variatie van het palet dus bij deze. Vampire Weekend zou wel heel mooi zijn idd!
 

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
124
178
Jaaa, Vampire Weekend. Graag.

Toevallig afgelopen weekend weer wat concerten op de agenda kunnen zetten, beide in Groningen: Protomartyr (Vera) en The Murder Capital (Oosterpoort). Die mogen beide wel naar BKS komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker en Jelle

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Laat Eefje maar langskomen met een nieuw album. Of de host van het weekend zijn net als De Staat.
Een keer dansen in de Two, akoestisch De Koek en Het Is spelen en nog een keer een best of set .
Van mij mogen ze elk jaar wel een weekendhost doen op deze wijze, bij voorkeur altijd een Nederlandse act. Omdat er in ons land ook genoeg smaakvolle muziek wordt gemaakt, maar waar lang niet altijd genoeg aandacht voor is.
 

pongolesi

Randprogramma
17 dec 2013
159
75
Primavera Porto is komend jaar wel van vrijdag t/m zondag in plaats van donderdag t/m zaterdag zoals gebruikelijk. Dat is voor BKS dan wel weer nadelig..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken