Best Kept Secret 2024

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
594
607
Zo ontzettend mee eens….man, man, man … st. Vincent - Droom dit 50/50 nu. Moeten ze Droom dit niet upgraden naar de Secret?
Droom Dit naar de Julie Byrne spot mocht die laatste idd niet komen. Lijken nu al wat teveel hype voor dat kleine bospodiumpje. Maar weet niet wie dat eigenlijk bepaalt; BKS of de Muziekgieterij? Voor mij anders nog wel steeds een 100 procent keuze voor St. Vincent.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en yeaghi

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.760
2.329
Vorig jaar konden we op zaterdag zonder enige controle de parking op rijden. Weet iemand of je normaal wel op het hebben van een parking ticket gecontroleerd wordt?
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.122
372
Twee jaar geleden was ik wegens omstandigheden met de auto op vrijdag en zaterdag. Vrijdag moest ik wel mijn parkeerticket scannen voor het parkeren. Datzelfde parkeerterrein was op zaterdag 'dicht', maar onbewaakt en met hier en daar plek. Ik heb toen een hek wat aan de kant gezet en opnieuw op dezelfde plek geparkeerd.

Parkeerterrein was die vrijdag op de terugweg trouwens ook onbewaakt of voorzien van assistentie. Vond dat destijds wel slordig gezien de parkeerkosten.
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
647
497
Twee jaar geleden was ik wegens omstandigheden met de auto op vrijdag en zaterdag. Vrijdag moest ik wel mijn parkeerticket scannen voor het parkeren. Datzelfde parkeerterrein was op zaterdag 'dicht', maar onbewaakt en met hier en daar plek. Ik heb toen een hek wat aan de kant gezet en opnieuw op dezelfde plek geparkeerd.

Parkeerterrein was die vrijdag op de terugweg trouwens ook onbewaakt of voorzien van assistentie. Vond dat destijds wel slordig gezien de parkeerkosten.
Voelde me door laatstgenoemde behoorlijk bekocht, inderdaad.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.504
5.347
Een druppeltje vind ik niet zo erg,want die hitte vind ik ook niet altijd alles. Ik heb nog niet het idee dat het helemaal leeft hier.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

gesp

Support act
11 jun 2018
1.122
372
Eens, vooruitzichten zijn prima. Niet te heet en een klein buitje voor het stof, liefst vooraf, valt prima mee te leven.

Voelt inderdaad nog ver weg maar over een ruime week is de tas al gepakt.

Ben wat meer gaan inluisteren maar die clash CMAT / Grace Cummings blijft meh. Snap ook niet goed dat deze tegelijk staan.
 

Tumbleweedovski

Campingartiest
13 aug 2016
52
75
Om het wellicht wat meer te laten leven hier dan. Ik zit nog altijd met een tweetal clashes waar ik niet uitkom. Waarschijnlijk besluit het ter plekke, maar wellicht dat bijvoorbeeld een Indiaan mij hiermee zou kunnen helpen. Ik had hiervoor meer clashes, maar ben het nog eens nagelopen, en heb wel weer wat knopen kunnen doorhakken, maar deze twee blijven dus nog over.

Vrijdag
BADBADNOTGOOD (al eens eerder gezien, maar vond ik toen erg goed) / Mannequin Pussy (laatste plaat is erg sterk)

Zaterdag
Paolo Nutini (toffe artiest en het eind pak ik sowieso mee, maar...) / Lambrini Girls (...ik kan ook eerst hier nog even de tent afbreken)
 

Tumbleweedovski

Campingartiest
13 aug 2016
52
75
Eens, vooruitzichten zijn prima. Niet te heet en een klein buitje voor het stof, liefst vooraf, valt prima mee te leven.

Voelt inderdaad nog ver weg maar over een ruime week is de tas al gepakt.

Ben wat meer gaan inluisteren maar die clash CMAT / Grace Cummings blijft meh. Snap ook niet goed dat deze tegelijk staan.
Ik denk dat je vooral moet bepalen welke stem je beter ligt. De bands daarachter zullen allebei wel dito kunnen spelen. Voor mij wordt het Grace Cummings. Zij schuurt net wat meer en daar houd ik altijd wel van. CMAT klinkt toch wat braver, maar lijkt mij ook zeker geen straf zien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken