Best Kept Secret 2023

Babette

Nieuw lid
19 mei 2023
2
0
Ik ben fan van het doorverkoop systeem zoals Best Kept Secret dat doet, waarbij je niet meer geld kan vragen dan de oorspronkelijke prijs. Echter is hun eigen doorverkoop platform verschrikkelijk moeilijk te vinden, zo lopen een hele boel mensen goedkope kaartjes mis! Zo verkoop ik daarop 2 Best Kept Secret weekender tickets inc. camping voor €350 (origineel €530!). Maar ik ben bang dat men alleen maar zal zoeken op marktplaats of ticketswap en ontmoedigt worden door het schaarse aanbod daarzo, en dan maar gewoon een nieuw ticket kopen. Zonde!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Zo moeilijk is dat niet te vinden toch? Staat gewoon een link naar het platform op de pagina tickets.

Je ticket is niet de goedkoopste op het platform, ik denk dat mensen eerst voor de goedkoopste optie gaan.
 

Babette

Nieuw lid
19 mei 2023
2
0
Zo moeilijk is dat niet te vinden toch? Staat gewoon een link naar het platform op de pagina tickets.

Je ticket is niet de goedkoopste op het platform, ik denk dat mensen eerst voor de goedkoopste optie gaan.
Helaas niet op de ticket pagina :( wel als je via het menu naar de tickets header gaat en dan helemaal onderaan staat een re-direct linkje. Oeps, vanochtend waren mijn tickets nog het goedkoopste
 

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
257
172
Na het maken van de planning vind ik toch dat er een redelijk programma staat. BKS heeft veel kritiek gekregen maar ik vind het programma sterker dan DTRH en dat festival was binnen no time uitverkocht. Wetende dat DTRH in hetzelfde weekend als Rock Werchter valt en dan heb je Paolo Nutini, Fred Again… (stromae) als headliner. Een sam fender, editiors, liam galaher, kasabian, sigur ros, lil nas x, rosalia loop je in mijn ogen toch echt mis.
 
  • Leuk
Waarderingen: MrScissorhands en tijs93

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
482
315
Tja die namen loop je ook mis op bks en dan heb je the chemical brothers, oscar and the Wolf en aphex twin waarvan eigenlijk alleen die laatste een bijzondere booking is. Daarbij ben ik heel blij dat sam fender, editors en liam gallagher niet op dtrh staan dit jaar😅
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
298
300
Na het maken van de planning vind ik toch dat er een redelijk programma staat. BKS heeft veel kritiek gekregen maar ik vind het programma sterker dan DTRH en dat festival was binnen no time uitverkocht. Wetende dat DTRH in hetzelfde weekend als Rock Werchter valt en dan heb je Paolo Nutini, Fred Again… (stromae) als headliner. Een sam fender, editiors, liam galaher, kasabian, sigur ros, lil nas x, rosalia loop je in mijn ogen toch echt mis.
Benieuwd naar je planning. Wil je die niet delen?
 

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
257
172
Vrijdag: Gretel Hänlyn, The Voidz, Unknown Mortal Orchestra, Caroline Polachek, The Chemical Brothers.

Zaterdag: Kevin Morby, Black Country, New road, Pitou, Dope Lemon, Two door cinema club, young fathers, Peach Pit, Interpol, Big Joanie, Tsepo, Sandrien

Zondag: Nation of Language, Arlo Parks of Alvvays, Surf Curse, Aphex Twin, Röyksopp.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Toch had ik een Ben Howard graag ingeruild tegen Goldband, Chemical Brothers of O&TW hoor.

Black Flies bij zonsondergang op One horen… dat had mooi geweest hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Marin en elo

Matthijs

Gouden Tip
10 dec 2015
356
280
Zelf ben ik (ook op andere festivals) op zaterdag en zondag vrijwel altijd binnen een kwartier na de opening van het festivalterrein wel op dat terrein. Niet alleen omdat het programma dan al begint en ik dan toch al uren wakker ben (uitslapen op een festivalcamping lukt mij niet), maar ook omdat het er dan lekker rustig is. Geen rijen voor toiletten, koffie, brunch. Dit in tegenstelling tot de rijen op de campings; daar is het topdrukte die uren.

Zeker nu ik een aantal planningen voorbij zie komen waarbij de eerste act ver na openingstijd is, ben ik benieuwd: wie blijft er wél al dan niet bewust langer op de camping, en waarom?
 

itsdave

Playlistbediener
27 jan 2023
25
39
Zelf ben ik (ook op andere festivals) op zaterdag en zondag vrijwel altijd binnen een kwartier na de opening van het festivalterrein wel op dat terrein. Niet alleen omdat het programma dan al begint en ik dan toch al uren wakker ben (uitslapen op een festivalcamping lukt mij niet), maar ook omdat het er dan lekker rustig is. Geen rijen voor toiletten, koffie, brunch. Dit in tegenstelling tot de rijen op de campings; daar is het topdrukte die uren.

Zeker nu ik een aantal planningen voorbij zie komen waarbij de eerste act ver na openingstijd is, ben ik benieuwd: wie blijft er wél al dan niet bewust langer op de camping, en waarom?
Wakker worden met een bak koffie in de hand kijkend naar de olifanten, giraffen en gare koppen van vrienden. Eitje bakken, douche pakken en net na het middag uur met een bvo richting het terrein.
 
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Wat ik wel een beetje mis zijn van die rammelrock bandjes. Hoop niet dat die wegblijven vanwege Loose Ends. Ja we hebben een Terzij De Horde maar dat vind ik eigenlijk weer net iets to much voor BKS. En Hammok dan, of mis ik nog niets?
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
797
982
Wat ik wel een beetje mis zijn van die rammelrock bandjes. Hoop niet dat die wegblijven vanwege Loose Ends. Ja we hebben een Terzij De Horde maar dat vind ik eigenlijk weer net iets to much voor BKS. En Hammok dan, of mis ik nog niets?
Wodan Boys! Maar niet het rammelrockgehalte a la Hammok. Verschilt tussen de nummers.
 
Laatst bewerkt:

pixie6666

Randprogramma
5 mrt 2017
100
26
Wat ik wel een beetje mis zijn van die rammelrock bandjes. Hoop niet dat die wegblijven vanwege Loose Ends. Ja we hebben een Terzij De Horde maar dat vind ik eigenlijk weer net iets to much voor BKS. En Hammok dan, of mis ik nog niets?
Daar noem je een belangrijke reden waarom wij mede hebben besloten om niet te gaan. Dat was juist altijd een sterk punt van BKS.
 

Lizard Wizard

Nieuw lid
22 mei 2023
2
2
Miss een beetje off-topic. Maar hoe zit het met bier meenemen op de camping? Staat op de website dat er 4.5L mag worden meegenomen. Is dit per persoon? En hebben mensen ervaring met bier in de auto laten staan en dan later de camping meenemen? Eerste keer BKS voor mij was vorige jaren vooral in t buitenland op festivals (Southside, primavera) en daar had je niet zo een limiet. Thanks alvast!
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.314
5.785
Miss een beetje off-topic. Maar hoe zit het met bier meenemen op de camping? Staat op de website dat er 4.5L mag worden meegenomen. Is dit per persoon? En hebben mensen ervaring met bier in de auto laten staan en dan later de camping meenemen? Eerste keer BKS voor mij was vorige jaren vooral in t buitenland op festivals (Southside, primavera) en daar had je niet zo een limiet. Thanks alvast!
Welkom op het forum! Goeie naam/avatar alvast :sneaky:

Gaat altijd om liters per persoon ja. Wordt niet heel strak op gecontroleerd verder, is mijn ervaring bij campings waar dit soort limieten gelden. Zodra je geen bizarre hoeveelheden meeneemt, kan het al snel door de beugel. Die regel bestaat vooral om te voorkomen dat mensen een hele karrevracht aan blikjes meenemen om door te verkopen, geloof ik.
 
  • Winning
Waarderingen: Lizard Wizard

Gebruikers die dit onderwerp bekijken