Best Kept Secret 2023

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.871
8.484
Sowieso een opvallende keuze om Oumou Sangaré op de ONE neer te zetten. Hopelijk staat het strand vol genoeg voor deze halve legende want dit zijn het soort boekingen die ze hopelijk blijven maken in de toekomst.

Zie haar in maar weinig lijstje verschijnen, daarmee..
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.985
O dit heb ik dus totaal gemist gisteren omdat ik al in Depeche Mode Mode (hehe). Op het eerste oog is Aphex Twin en The Comet Is Coming echt een vervelende clash. Sudan Archives en Polacheck ook, maar die valt nog over te zien omdat nog wel te schipperen is. Nu de rest even uitzoeken
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.985
Naar gedegen onderzoek gaat het dit ongeveer worden zeg ik nu:

Vr: Hermanos Gutierez - Personal Trainer - Joey Valne & Brae - The Voidz - Unknown Mortal Orchestra - The 1975 - Sudan Archives . Caroline Polacheck - The Chemical Brothers _ De Staat

Za:Kevin Morby - Gaye Su Aykol - Black Country New Road - Tinariwen - Lankum - Hammok - Alex G - Peach Pit - Interpol - Oscar & The Wolf - Young Marco (jammer dat ik Haai mis, maar dan ben ik weer naar huis)

Zo: Mich - Crak Cloud w/ Choir - Julia Jacklin - Jock-Strap - Nation Of Language - Alvvays - Christine And The Queens afkraken van een afstand - The Mars Volta - Aphex Twin (maar ik kan zomaar bij The COmet Is Comming belandeb) - Röyksopp
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
663
329
Ik heb nog een paar twijfelgevallen op m'n planning staan. Heeft iemand advies over iets van het volgende? Misschien eerdere ervaringen, super goede recensies etc.

VRIJDAG
Hermanos Gutiérez vs Silvana Estrada
Personal Trainer vs Gretel Hänlyn
The Chemical Brothers vs Sylvie Kreusch

ZATERDAG
Interpol vs De Toegift

ZONDAG
Nation of Language vs Oumou Sangaré vs De Staat
Arlo Parks vs Alvvays
Aphex Twin vs The Comet is Coming
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
515
466
Vrijdag
Gretel Hanlyn- Joey Valence & Brae - Charlotte Adigery & Bolis Pupil - The Voidz- UMO- Sudan Archives - Cumgirl8 - Terr

Zaterdag
Kevin Morby - Marathon - Sir Chloe - Tinariwen - Dope lemon/Lankum/Hammok (lastig) - Alex G - Terzij de Horde - Interpol- PPC/Clt Drp - Haai

Zondag
Mich - Bumble B Boy - Sorry/Julia Jacklin ( lastig)- Jockstrap/Kurt Vile (laatste bij lekker zonnetje)- Nation of Language - De Staat- Alvvays - Yot Club - The Mars Volta (en spijt daarna want ver over de houdbaarheidsdatum vrees ik) - half uurtje Cola/uurtje Aphex Twin ( de kutste clash van het weekend, maar zal uiteindelijk wel volledige set AT worden)- Royksopp.
 

TheSillyP

Randprogramma
3 mrt 2023
198
248
Ik heb nog een paar twijfelgevallen op m'n planning staan. Heeft iemand advies over iets van het volgende? Misschien eerdere ervaringen, super goede recensies etc.

VRIJDAG
Hermanos Gutiérez vs Silvana Estrada
Personal Trainer vs Gretel Hänlyn
The Chemical Brothers vs Sylvie Kreusch

ZATERDAG
Interpol vs De Toegift

ZONDAG
Nation of Language vs Oumou Sangaré vs De Staat
Arlo Parks vs Alvvays
Aphex Twin vs The Comet is Coming
Sylvie Kreusch paar maanden geleden gezien, was echt heel erg goed. Nummers komen nog beter over live, ze heeft echt een hele goede stage precense. Personal Trainer ook zeker mee pakken als je die nog nooit gezien hebt.
 

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
181
273
Ik heb nog een paar twijfelgevallen op m'n planning staan. Heeft iemand advies over iets van het volgende? Misschien eerdere ervaringen, super goede recensies etc.

VRIJDAG
Hermanos Gutiérez vs Silvana Estrada
Personal Trainer vs Gretel Hänlyn
The Chemical Brothers vs Sylvie Kreusch

ZATERDAG
Interpol vs De Toegift

ZONDAG
Nation of Language vs Oumou Sangaré vs De Staat
Arlo Parks vs Alvvays
Aphex Twin vs The Comet is Coming
Een van mijn afwegingen in dit soort dingen is altijd: hoe groot is de kans dat ik ze/hem/haar binnenkort in de buurt en tegen welke kosten kan zien. Kan bijvoorbeeld helpen in je afweging Chem Bros vs Sylvie of Interpol vs De Toegift.

Andere tip: lekker blijven twijfelen tot het moment daar is en kijken waar je zin in hebt?

Qua recensies kan ik alleen zeggen dat ik Personal Trainer een aantal keer al fantastisch vond live en dat Sylvie Kreusch een erg goede show heeft.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jelle

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Ik heb nog een paar twijfelgevallen op m'n planning staan. Heeft iemand advies over iets van het volgende? Misschien eerdere ervaringen, super goede recensies etc.

VRIJDAG
Hermanos Gutiérez vs Silvana Estrada
Personal Trainer vs Gretel Hänlyn
The Chemical Brothers vs Sylvie Kreusch

ZATERDAG
Interpol vs De Toegift

ZONDAG
Nation of Language vs Oumou Sangaré vs De Staat
Arlo Parks vs Alvvays
Aphex Twin vs The Comet is Coming
Sylvie Kreusch, Nation of Language en Oumou Sangaré zijn echt must-sees. Ik heb alledrie meerdere keren live gezien en in twee van de drie gevallen ga ik dat weer doen. Misschien helpt dat je een beetje.

Verder: Arlo Parks nieuwe werk vind ik wat minder dan het oude, dus ik zou voor Alvvays kiezen, die dus net wel een vet album hebben gemaakt. En je andere overwegingen zijn ook zeer valide. Sluit me aan bij een eerdere comment: laat het van het moment afhangen!
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Jelle

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
663
329
Tinariwen, Pitou en The Cool Greenhouse is ook wel een moeilijke keuze trouwens.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.871
8.484
Ik heb nog een paar twijfelgevallen op m'n planning staan. Heeft iemand advies over iets van het volgende? Misschien eerdere ervaringen, super goede recensies etc.

VRIJDAG
Hermanos Gutiérez vs Silvana Estrada
Personal Trainer vs Gretel Hänlyn geen idee
The Chemical Brothers vs Sylvie Kreusch

ZATERDAG
Interpol vs De Toegift

ZONDAG
Nation of Language vs Oumou Sangaré vs De Staat
Arlo Parks vs Alvvays
Aphex Twin
vs The Comet is Coming
Heb mijn keuzes in vet gezet.

Slaap niet op Oumou Sangaré mensen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jelle en Timmetje

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
254
163
Ik denk dat ik er dan bewust wel op ga slapen, zodat ik niet weet wat ik mis tijdens Nation of Language :sneaky:
 

dfrvanloon

Campingartiest
9 jun 2022
76
125
Voor de geïnteresseerden: Loose Ends komt terug dit jaar op 26 augustus in Beton-T, Utrecht. Net geplaatst op de Instagram van Tivoli en Loose Ends zelf.
 
  • Leuk
Waarderingen: frtmlk en Jelle

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
663
329
Ik vind Oumou Sangaré wel interessant, maar ben wel benieuwd of dat gaat werken op de ONE. Hoop niet dat we Liz Phair taferelen gaan krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.017
2.622
Ik ga enkel zondag

Crack Cloud vs Lime Garden, wordt waarschijnlijk Lime Garden.
Julia Jacklin
Kurt Vile
Japanese Breakfast
Nation of Language
stukje Oumou Sangaré, anders wordt Mattman boos
Alvvays
Yot Club
The Mars Volta (Hoelang? Hangt af van hoever ik vanvoor wil staan bij Aphex Twin)
Aphex Twin
Royskopp vs Pongo

Hoogstwaarschijnlijk dus geen Jockstrap, The Comet is Coming, Cola.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken