Best Kept Secret 2023

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.744
2.331

Heb deze Clashfinder (die iemand al verrassend goed had gemaakt) aangepast voor de vier hoofdpodia. Straks nog even de andere podia erin knallen. Blijft nog altijd fijner dan die app van ze
Iemand behoefte aan die uitgevaagde tussenstukjes op The Floor en Casbah in de Clashfinder? Anders laat ik die er lekker uit
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
993
120
ik ben degene die apex twin niet in zn lijstje heeft...die app werkt niet op blokkenschema - zondag en ik heb n foon met pure android OS. Maar dat zal hierboven ook wel al gepost zijn ws. <edit> nu staat er onder construction
 
Laatst bewerkt:

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
993
120
wanneer krijgen de plattegrond om te zien of er radicale veranderingen zijn aan oa The casbah.... Wantik verwacht topdrukte op zaterdag tijdens Goldband
 

Strandtent

Randprogramma
15 mrt 2016
117
134
Ik vind de app best wel geinig. Ik denk dat ik uiteindelijk gewoon Clashfinder ga gebruiken, die heeft wat handiger formaat en extra kleurtjes die je kan geven. Maar ik de app voegt wel wat toe aan de beleving. Heeft iemand de Spotify experience werkend gekregen van de app? Het klinkt als een leuke toevoeging. De pdf schema vind ik trouwens ook mooi eruit zien.

Om de zuurte gehalte iets omhoog te brengen in deze comment: Ik baal wel erg van de Sudan Archives en Caroline Polachek clash. Alex G + Young Fathers en Chemical Brothers + Sylvie Kreusch + Cumgirl8 zijn ook vervelende clashes voor mij. Daarnaast verdient de Toegift meer dan de spot die ze hebben gekregen!
 

breadant

Campingartiest
7 feb 2023
77
112
Zoals Timmetje zegt, vooral die tickets op de tweedehandsmarkt en het feit dat het festival er over een maandje is zonder signaal van ook maar 1 uitverkochte dag.
Niet uitverkocht zit ergens tussen de 2000 en 20000 tickets. Dat er veel op de tweedehands markt is zou mij eerder zeggen dat er dus ook veel gekocht is. Het lijkt me sterk dat er veel mensen hun kaartje te koop aanbieden, omdat ze vermoeden dat er weinig kaarten verkocht zijn.
 

breadant

Campingartiest
7 feb 2023
77
112
Is dit Aad de Mos?
Ter vergelijking: voor Depeche Mode staan er voor vanavond 132 kaarten op Ticketswap. Als je dat omrekent naar BKS-aantallen zou je op zo'n 200 kaarten komen. Tegelijkertijd zijn er ook 1500 verkocht en staan er nog 2000+ op de wachtlijst. Kortom, hoeveel kaarten er werkelijk te koop staan hoeft niet zoveel te zeggen over hoe druk het gaat zijn.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
494
317
Vind dat je hier meer waar voor je geld krijgt dan op DTRH.
Ik ben toch wel benieuwd waarom je dit dan vindt? Vorig jaar naar beide geweest en ga dit jaar alleen nog naar dtrh. Vooral qua aankleding en randprogrammering is er toch een stuk meer te doen op dtrh dan op bks imo en qua namen is de stijl misschien net wat anders maar qua grootte of het aantal van de acts doet bks het in mijn ogen ook niet beter dan dtrh. En daarbij voelt de vrijdag op bks door het late begin ook niet als een volwaardige festivaldag. Vandaar dat ik de hoge prijs niet helemaal kan plaatsen
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.770
3.714
Ter vergelijking: voor Depeche Mode staan er voor vanavond 132 kaarten op Ticketswap. Als je dat omrekent naar BKS-aantallen zou je op zo'n 200 kaarten komen. Tegelijkertijd zijn er ook 1500 verkocht en staan er nog 2000+ op de wachtlijst. Kortom, hoeveel kaarten er werkelijk te koop staan hoeft niet zoveel te zeggen over hoe druk het gaat zijn.
 

Strandtent

Randprogramma
15 mrt 2016
117
134
Hebben mensen wat nieuwe toevoegingen gespot? Ik zie tot nu toe alleen Stoop Kid en Sandrien(volgens mij nieuw?).
 

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
199
336
Ik ben toch wel benieuwd waarom je dit dan vindt? Vorig jaar naar beide geweest en ga dit jaar alleen nog naar dtrh. Vooral qua aankleding en randprogrammering is er toch een stuk meer te doen op dtrh dan op bks imo en qua namen is de stijl misschien net wat anders maar qua grootte of het aantal van de acts doet bks het in mijn ogen ook niet beter dan dtrh. En daarbij voelt de vrijdag op bks door het late begin ook niet als een volwaardige festivaldag. Vandaar dat ik de hoge prijs niet helemaal kan plaatsen
Het zal een kwestie van smaak zijn want ik vind de namen van BKS duidelijk beter dan die van DTRH. Je moet ook de 'grootte' van de namen (al valt daar denk ik wel een paar pagina's over te discussiëren) en het aantal acts afzetten tegen een aanzienlijk kleiner aantal bezoekers op BKS dan op DTRH.

Qua aankleding/decor vind ik beide festivals niet voor elkaar onder doen.

Dit jaar rechtvaardigt BKS diens hoge ticketprijs veel meer voor mij (!) dan DTRH, maar dat kan volgend jaar precies andersom zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.963
8.612
Ik ben toch wel benieuwd waarom je dit dan vindt? Vorig jaar naar beide geweest en ga dit jaar alleen nog naar dtrh. Vooral qua aankleding en randprogrammering is er toch een stuk meer te doen op dtrh dan op bks imo en qua namen is de stijl misschien net wat anders maar qua grootte of het aantal van de acts doet bks het in mijn ogen ook niet beter dan dtrh. En daarbij voelt de vrijdag op bks door het late begin ook niet als een volwaardige festivaldag. Vandaar dat ik de hoge prijs niet helemaal kan plaatsen
Kan een smaakdingetje zijn hoor. Zoals hoe ik BKS een veel 'mooier' festival vind dat DTRH. Beide aan een meer maar BKS is toch echt onklopbaar qua locatie. Randprogrammering op DTRH is ook een heel klein beetje overroepen vind ik, gezellige feestjes voor als er even een dood moment is qua livemuziek, maar als het goed is zijn er geen dode momenten. En wat dat betreft doet BKS het, bij mij toch, wel wat beter qua 'gaten' in die planning. Vorig jaar of in 2019/18 was het een ander verhaal.

Maar nogmaals: je spreekt met iemand die veel meer jeuk krijgt van Porto Parties dan van processierupsen. En dat wil ook niet zeggen dat ik geen kritiek heb op deze BKS-lineup.

Vind BKS een lineup hebben die goed te verantwoorden is voor een 25K festival, terwijl DTRH echt ondermaats is voor een 45K festival. Dit jaar toch.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wijdje

pongolesi

Randprogramma
17 dec 2013
159
75
De ene keer dat ik naar DTRH ben geweest was de ervaring zo slecht dat ik achteraf liever niet was gegaan. Enige keer in mijn leven dat ik dat heb ervaren en ik ben naar veel festivals geweest sinds de eerste keer (Pinkpop 2002).
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
523
471
Aphex Twin - Cola
Alex G- Young Fathers

Verder geen heel vervelende clashes.

Alvvays in the Secret is een mismatch, Zal te klein zijn. En Kevin Morby als opener Op de TWO.. ?

Vijf kwartier Interpol :giggle:
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.481
6.150
Kan een smaakdingetje zijn hoor. Zoals hoe ik BKS een veel 'mooier' festival vind dat DTRH. Beide aan een meer maar BKS is toch echt onklopbaar qua locatie. Randprogrammering op DTRH is ook een heel klein beetje overroepen vind ik, gezellige feestjes voor als er even een dood moment is qua livemuziek, maar als het goed is zijn er geen dode momenten. En wat dat betreft doet BKS het, bij mij toch, wel wat beter qua 'gaten' in die planning. Vorig jaar of in 2019/18 was het een ander verhaal.

Maar nogmaals: je spreekt met iemand die veel meer jeuk krijgt van Porto Parties dan van processierupsen. En dat wil ook niet zeggen dat ik geen kritiek heb op deze BKS-lineup.

Vind BKS een lineup hebben die goed te verantwoorden is voor een 25K festival, terwijl DTRH echt ondermaats is voor een 45K festival. Dit jaar toch.
Wel benieuwd: hoe kijk je naar de prijs van een weekendticket BKS in vergelijking met wat je ervoor terugkrijgt?

Dat blokkenschema is imo best ok, maar ik vind het festival wel behoorlijk aan de prijs.
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
301
303
Heel erg jammer de clash Caroline Polacheck met Sudan Archives. Die is balen. Eigenlijk ‘schandalig‘ dat ze die tegenover elkaar plaatsen.
jammer Kevin Morby om 12 uur al Maar ga mijn best doen er wel bij te zijn.

Verder geen drama’s. Sylvie Kreush zal ik moeten missen maar die heb ik al live gezien. Worden mooie volle schema’s drie dagen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Marshmallowsz

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.541
2.015
De ene keer dat ik naar DTRH ben geweest was de ervaring zo slecht dat ik achteraf liever niet was gegaan. Enige keer in mijn leven dat ik dat heb ervaren en ik ben naar veel festivals geweest sinds de eerste keer (Pinkpop 2002).
En als Pinkpopganger ga je door veel ellende heen. Ik trok vorig jaar na Pinkpop de conclusie(was al een hele tijd niet meer geweest) dat ik echt klaar ben met dat festival.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.230
2.182
Aphex Twin - Cola
Alex G- Young Fathers

Verder geen heel vervelende clashes.

Alvvays in the Secret is een mismatch, Zal te klein zijn. En Kevin Morby als opener Op de TWO.. ?

Vijf kwartier Interpol :giggle:
Kevin Morby als TWO-opener vind ik ook een rare. En 5 kwartier Interpol tussen Goldband en Oscar doet wel erg denken aan 2019: 5 kwartier Interpol tussen Carly en Christine....
 
  • Leuk
Waarderingen: pongolesi

Gebruikers die dit onderwerp bekijken