Best Kept Secret 2023

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.149
3.669
Is gewoon dezelfde prijsverhoging als bijvoorbeeld bij Pinkpop. Al was het verschil in prijs tussen Pinkpop en BKS pre corona wel een stuk groter. Blijf het toch bizar vinden.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Ik vind alleen maar de tickets van vorig jaar geloof ik, 230 euro per stuk. Maar ik kijk vast verkeerd. Die lopende teller liegt er niet om gelukkig. Al dachten we dat vorige keer met die accommodatie verkoop teller ook natuurlijk...
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Dagkaarten €119. Zouden er ook weekendkaarten zonder camping zijn? Die heb ik vooralsnog niet gevonden.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Voorverkoop start 16 February 2023 12:00
Kaartjes voor een weekend met camping kosten 255 euro
2022: 230 euro
2020: 189 euro
2019: 180 euro
2018: 175 euro

Ik weet het niet hoor. Ofwel zijn we het gewoon allemaal vrij snel gaan accepteren dat deze prijsstijging 'wel meevalt', ofwel is er wat mis met mij. Gewoon weer een klets van 25 euro erbij. Idk. We zullen zien, zeker?
 
  • Leuk
Waarderingen: zero en Dr. Hannibal

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
2022: 230 euro
2020: 189 euro
2019: 180 euro
2018: 175 euro

Ik weet het niet hoor. Ofwel zijn we het gewoon allemaal vrij snel gaan accepteren dat deze prijsstijging 'wel meevalt', ofwel is er wat mis met mij. Gewoon weer een klets van 25 euro erbij. Idk. We zullen zien, zeker?
Gezien de inflatie en schaarste in de sector qua materiaal en personeel is het wel te begrijpen. Alleen is het voor steeds meer mensen moeilijk te betalen wat natuurlijk een zorgelijke ontwikkeling is.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Gezien de inflatie en schaarste in de sector qua materiaal en personeel is het wel te begrijpen. Alleen is het voor steeds meer mensen moeilijk te betalen wat natuurlijk een zorgelijke ontwikkeling is.
Eens met noid. De prijs voor 2022 was natuurlijk ook al vastgesteld voor de oorlog in Oekraïne en voor de personeelsproblemen. Daar is nu ook de inflatie nog bijgekomen. Het is niet anders, maar het maakt het voor BKS wel lastiger om een jonger publiek aan te trekken.

Deze bedragen laten tegelijk ook zien dat ze nog steeds zullen inzetten op een stevig programmabudget.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Eens met noid. De prijs voor 2022 was natuurlijk ook al vastgesteld voor de oorlog in Oekraïne en voor de personeelsproblemen. Daar is nu ook de inflatie nog bijgekomen. Het is niet anders, maar het maakt het voor BKS wel lastiger om een jonger publiek aan te trekken.

Deze bedragen laten tegelijk ook zien dat ze nog steeds zullen inzetten op een stevig programmabudget.
Dat is idd het goede nieuws. Met dit budget mag je qua programma ook wat verwachten.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Had het inderdaad nog erger verwacht, maar dit kan niet blijven duren denk ik dan.

Ergens gaat toch een grens liggen dat bv. een BKS beslist, we verhogen de prijs niet maar daarom gaan we 2 stages schrappen zodat het betaalbaar blijft voor een grotere groep mensen.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Had het inderdaad nog erger verwacht, maar dit kan niet blijven duren denk ik dan.

Ergens gaat toch een grens liggen dat bv. een BKS beslist, we verhogen de prijs niet maar daarom gaan we 2 stages schrappen zodat het betaalbaar blijft voor een grotere groep mensen.
Prijs en kwaliteit hangen met elkaar samen. Als je minder bied hebben mensen er ook minder voor over en zijn er ook minder mensen in geïnteresseerd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Als je alle jaren bekijkt vraag je jezelf inderdaad af tot hoever ze kunnen gaan met die voortdurende prijsstijgingen.
Wel een feit, binnen de sector wordt het waanzinnig duur. Dus ik kan het op dit moment nog wel plaatsen.
Wat er tegenover gaat staan van programma, dat is nog een ? natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
509
456
Als je alle jaren bekijkt vraag je jezelf inderdaad af tot hoever ze kunnen gaan met die voortdurende prijsstijgingen.
Wel een feit, binnen de sector wordt het waanzinnig duur. Dus ik kan het op dit moment nog wel plaatsen.
Wat er tegenover gaat staan van programma, dat is nog een ? natuurlijk.
Er zal toch minimaal 1 A-headliner staan anders zijn deze prijzen niet te rechtvaardigen.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik denk niet dat je perse meer van het programma hoeft te verwachten als de prijzen omhoog gaan. Dat staat los van elkaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken