Best Kept Secret 2023

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Zeer vermakelijk om de laatste tijd op dit topic rond te kijken. De spanning welke namen er uit de hoge hoed rollen, en vooral wanneer deze namen bekend worden gemaakt...
Ben blij dat ik dit jaar voor DTRH ga, man, wat een drama deze communicatie. Ik snap zeer goed dat de vast BKS bezoeker zich genaaid voelt. LL en DTRH zijn ondertussen al maanden uitverkocht.
Toch denk ik dat ze bij BKS dit jaar een mooie lijst namen weten te presenteren.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Zeer vermakelijk om de laatste tijd op dit topic rond te kijken. De spanning welke namen er uit de hoge hoed rollen, en vooral wanneer deze namen bekend worden gemaakt...
Ben blij dat ik dit jaar voor DTRH ga, man, wat een drama deze communicatie. Ik snap zeer goed dat de vast BKS bezoeker zich genaaid voelt. LL en DTRH zijn ondertussen al maanden uitverkocht.
Toch denk ik dat ze bij BKS dit jaar een mooie lijst namen weten te presenteren.
De vraag is ondertussen meer of er überhaupt namen bekend gemaakt gaan worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: mroizo

Marshmallowsz

Campingartiest
29 nov 2022
81
184
Hier staat het ook zo, vanuit instagram de link
 

Bijlagen

  • 014e9acc-bfc5-4bdc-91ca-d3947313a884.jpeg
    014e9acc-bfc5-4bdc-91ca-d3947313a884.jpeg
    84,4 KB · Weergaven: 35

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Ik geniet echt met volle teugen van jullie posts. Wat een ongelofelijke bende is die communicatie daar zeg. Echt niet normaal.
Ik moet er zelf ook vooral om lachen. Even lekker oud Hollands galbakken over volstrekte incompetentie blijft natuurlijk gewoon lekker. En ze geven er iedere dag weer aanleiding toe. The BKS communication gift keeps on giving. Ondertussen ben ik voor het festival zelf overigens wel volledig afgehaakt. Als je zelfs de data niet correct op de website weet te zetten moet het festival zelf ook een bende worden. Wordt mijn 1e keer overslaan.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Hier staat er toch zwart op wit dat er op 7 februari namen worden gegeven:

Maar dat kan natuurlijk ook 8 februari zijn...
Zal afhankelijk zijn van wanneer ze uit hun spaceless haze zijn neergedaald.
 
  • Haha
Waarderingen: Dr. Hannibal en yngvar

yngvar

Randprogramma
22 nov 2018
135
115
Ik moet er zelf ook vooral om lachen. Even lekker oud Hollands galbakken over volstrekte incompetentie blijft natuurlijk gewoon lekker. En ze geven er iedere dag weer aanleiding toe. The BKS communication gift keeps on giving. Ondertussen ben ik voor het festival zelf overigens wel volledig afgehaakt. Als je zelfs de data niet correct op de website weet te zetten moet het festival zelf ook een bende worden. Wordt mijn 1e keer overslaan.
Ik begrijp vooral niet dat niemand daar die fout opmerkt. Als je een nieuwe website launcht ben je toch heel alert op zulke dingen.
Ofwel is alles daar zodanig in de soep aan het draaien dat niemand er oog voor heeft!
 
  • Leuk
Waarderingen: selurxela

Marshmallowsz

Campingartiest
29 nov 2022
81
184
Ik hou wel van een beetje een bende, ik gok dat de lineup gewoon weer super goed wordt en dan ga ik sowieso
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Ik begrijp vooral niet dat niemand daar die fout opmerkt. Als je een nieuwe website launcht ben je toch heel alert op zulke dingen.
Ofwel is alles daar zodanig in de soep aan het draaien dat niemand er oog voor heeft!
Dat laatste vrees ik. Een foutje kan gebeuren, maar er gaat gewoon niets goed. Daarom heb ik ook geen enkel vertrouwen in het festival zelf. Wat vreselijk jammer is, want vond het veruit het leukste festival waar ik geweest ben.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken