Best Kept Secret 2023

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
509
456
Ik geloof zo dat BKS per ongeluk een aankondiginsfilmpje online had staan met daarin een/enkele artiest(en), maar waar zag je dat filmpje? Is dat alleen de mobiele versie van de website?
Het was het laatste FB berichtje/filmje waarbij je je voor het laatst kon pre-registreren en in het fimpje waren drie artiesten te zien. En ik meende TI te herkennen. Het was zeker geen ongelukje.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
658
321
Ik heb net ook zo'n filmpje gezien op m'n Facebook tijdlijn maar dat was met beeldmateriaal van Christine & The Queens, Big Thief, en wat DJ's volgens mij.
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
294
288
Arctic monkys is nu nog niet bij een ander NL festival geboekt, toch? Komen die dan niet gewoon headlinen op BKS?

Edit: laat maar ik zie dat ze 9 n 10 juni in Engeland staan
 

snoep

Randprogramma
28 jan 2023
160
217
De hele website bevat verkeerde data. Zou bijna denken dat ze het festival met een dagje willen opschuiven voor betere mogelijkheden
 

scorpion29

Playlistbediener
30 nov 2018
28
18
Ten aanzien van eerdere discussie hier over Billie Eilish. Dat is natuurlijk een grote naam, maar wel vooral voor de categorie bezoekers 15-25. Weet niet of veel forummers hier daar nog onder vallen ;-) Ironische is dat je met een ticketprijs van 300 euro juist die groep lijkt te verliezen omdat die dat soort bedragen over het algemeen niet kunnen of willen ophoesten. Tis gewoon al een kleine vakantie voor die prijs.
 
  • Leuk
Waarderingen: dfrvanloon

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.176
2.090
De hele website bevat verkeerde data. Zou bijna denken dat ze het festival met een dagje willen opschuiven voor betere mogelijkheden
Dat gevoel kreeg ik ook al even... Maar de bungalows op de Beekse Bergen worden vanaf maandagmiddag weer gewoon verhuurd aan normale bezoekers. Dus dat kan het niet zijn!
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Billie Eilish is wel groot inderdaad en heeft best leuke muziek maar dat vind ik nou niet een headliner waar je speciaal een ticket voor koopt, zoals Nick Cave of The Strokes. Maar misschien is die er dit jaar ook gewoon niet.
Ik gok dat jij ongeveer even oud bent als ik. Mijn 19-jarige stiefdochter ziet dit juist weer precies andersom.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Het was het laatste FB berichtje/filmje waarbij je je voor het laatst kon pre-registreren en in het fimpje waren drie artiesten te zien. En ik meende TI te herkennen. Het was zeker geen ongelukje.
Ben ik de enige die nooit een mailtje over de preregistratie heeft gehad?
 
Laatst bewerkt:

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
In de faq staat nu wel dit

Best Kept Secret returns on June 9-10-11 2023! The Best Kept Secret festival site will be open from Friday 14:00 - 04:00, Saturday 11:00 - 04:00 and Sunday 11:00 - 01:00.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Christus te paard, ze weten nu zelfs niet meer wanneer het gaat plaatsvinden? Een festival laten eindigen op maandag lijkt me overigens commerciële zelfmoord.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken