Best Kept Secret 2023

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Zou fijn zijn als ze gewoon communiceren als het wat later wordt. Da's gewoon de hele issue.
 

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
573
423
Compleet bizar hoe slecht de communicatie is. Die stagair marketing/communicatie gaat niet slagen denk ik.

Had Phoenix een mooie sub gevonden voor de ONE, jammer van DTRH.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
509
456
Ze tourt momenteel met een Orchestral show (een soort van basic greatest hits show met een lokaal orkerst, heel simpel, heel puur, heel goed !)
En ze doet ook nog haar Cornucopia shows (groots opgezet met decor, muziekanten, koor, videowalls, home made intrumenten ... echt de beste opzet die ze ooit al ontwikkeld heeft. Zowel visueel als muzikaal echt een hoogstandje !!)

Heb beide gezien, voor BKS zou beide echt goed passen.
Doe mij die greatest hit show maar. Ben meer fan van ‘beste liedjes’ dan van allerlei visueel spektakel.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Die finale go van Frank Ocean is een last.
Hoop echt zo dat dat níet de reden voor al dit oponthoud is trouwens. Heb er totaal niks mee persoonlijk dus zou echt een afknapper zijn. Nog geprobeerd er wat meer in te komen sinds die gast hier zoveel besproken wordt, maar het raakt mij echt niet.

Neemt niet weg dat ik nog steeds zou gaan als de rest van de line up wel lekker is. Maar het zou gewoon nogal een anti climax zijn als de reden dat we al zo lang in spanning zitten een naam is die mij niks doet.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken