Best Kept Secret 2023

coolstom

Playlistbediener
8 jan 2019
29
10
Ben ook wel benieuwd naar een Björk show. Maar dan liever niet teveel nummers van dat laatste album.
Ze tourt momenteel met een Orchestral show (een soort van basic greatest hits show met een lokaal orkerst, heel simpel, heel puur, heel goed !)
En ze doet ook nog haar Cornucopia shows (groots opgezet met decor, muziekanten, koor, videowalls, home made intrumenten ... echt de beste opzet die ze ooit al ontwikkeld heeft. Zowel visueel als muzikaal echt een hoogstandje !!)

Heb beide gezien, voor BKS zou beide echt goed passen.
 
  • Leuk
Waarderingen: visdave34 en Timmetje

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
658
321
Is Loyle Carner niet gewoon meuk van het niveau Macklemore? Dan heb ik liever Sam Fender, of iets als Pusha T als we toch weer hip hop gaan boeken, maar vind het wel een beetje een mismatch met het publiek.
 
  • Wow
Waarderingen: Christiaan en elo

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Deze line up die Australië krijgt mag integraal doorkomen naar Best Kept van mij. Niets slaat erop dat ze allemaal EU-tour gaan doen. Maar wel tof om te zien dat oa. Beach Fossils überhaupt buiten de US gaat spelen die staan al jaren heel hoog op mijn BKS-wishlist.

IMG_5877.jpeg
Zijn dit de eerste data die Slowdive aankondigt dit jaar?
Dit pakketje mag inderdaad helemaal mee komen naar BKS!
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
509
456
Even voor de goede orde: dat de namen in januari zouden volgen hadden ze zelf al bijgesteld hoor. Bij hun laatste berichten op de social media was ‘ in de loop van januari’ al vervangen door ‘binnenkort’. Gezien de absolute radiostilte zou het mij niet verbazen als het pas februari wordt.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.679
1.608
Even voor de goede orde: dat de namen in januari zouden volgen hadden ze zelf al bijgesteld hoor. Bij hun laatste berichten op de social media was ‘ in de loop van januari’ al vervangen door ‘binnenkort’. Gezien de absolute radiostilte zou het mij niet verbazen als het pas februari wordt.
Net even voor de grap de comments gelezen van de laatste teaser. Dat is niet best...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Even voor de goede orde: dat de namen in januari zouden volgen hadden ze zelf al bijgesteld hoor. Bij hun laatste berichten op de social media was ‘ in de loop van januari’ al vervangen door ‘binnenkort’. Gezien de absolute radiostilte zou het mij niet verbazen als het pas februari wordt.
Dat zou helemaal niet best zijn.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Dan is er toch nog steeds het feit dat de verkoop donderdag zou beginnen?
Of zouden ze dat ook alweer uitgesteld hebben sinds vorige week?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken