Best Kept Secret 2023

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.151
3.670
Niks persoonlijks aan toch? Ik vind het altijd zo makkelijk of simpel om te lachen over een bericht zonder toelichting. Dat is wat trollen op social media doen en ik schat jou ietsje hoger in.
Nu kom je gelukkig met een goede toelichting.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Op Pinkpop zijn geen spots meer voor hen beschikbaar. Op BKS in de Two als afsluiter zou brilliant zijn, maar ik denk dat ze daar te groot voor zijn. Sub zou wellicht kunnen. Op Primavera staan ze inderdaad niet als headliner, dus blijkbaar accepteren ze ook andere spots.
Ghost is echt veel te groot voor de Two, dat is een 100% headliner. Zou het niet gek vinden als die de volgende keer gewoon in de Ziggo Dome staan
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Klopt het dat de redactie van Festileaks zelf ook geen voorspelling aandurft?
Alle grote festivals hebben al zo'n item gehad met "mogelijke kanshebbers" (zelfs Lowlands al en paar weken geleden), maar BKS nog niet.
Terwijl wij hier al meer dan 150 pagina's hard voor ze aan het werk zijn!!
Daar moeten @Joszwa en zijn vrienden toch iets moois van kunnen maken!
Er zijn gewoon niet heel veel echt concrete geruchten qua headliners. Maar we hebben in de andere artikelen over BKS wel gewoon kanshebbers besproken hoor.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Niks persoonlijks aan toch? Ik vind het altijd zo makkelijk of simpel om te lachen over een bericht zonder toelichting. Dat is wat trollen op social media doen en ik schat jou ietsje hoger in.
Nu kom je gelukkig met een goede toelichting.
Bijzonder dat je zo’n negatieve associatie met lachen hebt. ”De reactie van een simpele” komt op mij over als een persoonlijke aanval, denk niet dat ik daar alleen in sta.

Nouja, zand erover, probeer niet teveel het negatieve in lachende gezichtjes te zien zou ik willen zeggen 😉
 
  • Haha
Waarderingen: Mark's Kal

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Mijn bingo formulier voor morgen of overmorgen ligt alvast klaar:

1. Blur
2. Skegss
3. Karate
4. The Bug Club
5. Bicep
6. Alex G
7. Sparks
8. Osees
9. Sigur Ros
10. Built To Spill
11. Kevin Morby
12. Personal Trainer
13. Alvvays
14. Arlo Parks
15. Caroline Polachek
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en noid

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Stonden ze vorig jaar dan niet in België? Dan zou het verklaren dat GMM een Benelux exclusive is, maar dat is niet zo gepromoot.
Stonden in de Vorst vorig jaar. En ook in veel andere landen waar ze deze zomer gewoon weer spelen. Dus die Nederlandse show komt echt nog wel ergens.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Er zijn gewoon niet heel veel echt concrete geruchten qua headliners. Maar we hebben in de andere artikelen over BKS wel gewoon kanshebbers besproken hoor.
Jammer hoor. Ik denk dat er aan de hand van alles wat we hier hebben gewisseld best wat moois te maken was!
Ghost is echt veel te groot voor de Two, dat is een 100% headliner. Zou het niet gek vinden als die de volgende keer gewoon in de Ziggo Dome staan
Het zal wel aan mij liggen, maar op een of andere manier associeer ik Ghost met een soort van circus-metal. Ik kan het niet echt serieus nemen....

War on Drugs, Bon Iver en Phoenix allemaal laten schieten en wel met Ghost aankomen??
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.151
3.670
Jammer hoor. Ik denk dat er aan de hand van alles wat we hier hebben gewisseld best wat moois te maken was!

Het zal wel aan mij liggen, maar op een of andere manier associeer ik Ghost met een soort van circus-metal. Ik kan het niet echt serieus nemen....

War on Drugs, Bon Iver en Phoenix allemaal laten schieten en wel met Ghost aankomen??
Circus metal is Avatar. Ghost is momenteel gewoon één van de beste diverse rock/metal acts met wellicht iets van show, maar die show is te vergelijken met die van Rosalía en Lizzo. Daarom een geschikte act voor meerdere festivals.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo en Sjakie de Wit

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.426
1.850
Eerste keer Ghost was voorprogramma van Metallica in KBS. Weet nog dat ik m'n vooroordeel klaar had liggen, want op foto's zag het er allemaal gewoon heel gimmicky uit, met die maskers en de symbooltjes allemaal.
Totdat ze begonnen te spelen: retestrak en ook nog eens uniek. Krijgen ook wel veel kritiek van met name metal gatekeepers die het graag in een hokje willen plaatsen. Ik vind het zelf inderdaad een van de meest amusante acts van deze tijd.
 
Laatst bewerkt:

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Circus metal is Avatar. Ghost is momenteel gewoon één van de beste diverse rock/metal acts met wellicht iets van show, maar die show is te vergelijken met die van Rosalía en Lizzo. Daarom een geschikte act voor meerdere festivals.
Er zijn andere festivals die veel beter zijn in het programmeren van rock of metal. Niet dat er geen harde muziek past op BKS. Amenra vorig jaar 's ochtends werkte goed en ik zie een Nine Inch Nails en misschien zelfs een Tool nog wel werken. Maar daar ergens houdt het wel op.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en Movleut

Gebruikers die dit onderwerp bekijken