Best Kept Secret 2023

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Vond het echt een aanfluiting in het voorprogramma van Alt-J.
Dat lijkt me dan ook niet de plek waar je deze band wil zien eigenlijk... Als voorprogramma in de AFAS.

Sophie stond er vorig jaar nog. Maar het zou me ergens niet eens verbazen dat een Goldband echt komt. Maar als je het mij vraagt, nee dankje.
Klopt, en Sophie Straat zit ook in het roster van Friendly Fire.
En wat betreft Goldband: die hadden al aangekondigd dit jaar alleen festivals te doen waar ze vorig jaar niet stonden. Wat mij betreft hoort dit niet op BKS, maar dat gold ook voor Merol. En die was afgelopen jaar ook goed te negeren.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.555
Heb persoonlijk ook niet ontzettend veel met acts als Merol, Carly Rae Jepsen. Maar naar mijn aanzien is Goldband echt nog wel een pak extremer, en minder goed in hun visie te verantwoorden. Kunnen ze even goed een aprésski hut plaatsen op het water.
Hebben die lui in dat reddingsbrigade bootje wat te doen in ieder geval haha, zullen vast wat bezopen types in het water donderen. Afgelopen jaar zaten die zich stierlijk te vervelen had ik de indruk 😅
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.151
3.670
Niet zo tof imo. Want zullen er dan wel als headliner staan itt op Primavera.
Nee, dan liever die mierzoete r&b van Frank Ocean. Smaken verschillen gelukkig. Een BKS voor ieder wat wils is toch prima? Dus Frank Ocean voor mensen zoals jou, Ghost voor mensen zoals mij en nog iets anders.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dillinger2.0

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Nee, dan liever die mierzoete r&b van Frank Ocean. Smaken verschillen gelukkig. Een BKS voor ieder wat wils is toch prima? Dus Frank Ocean voor mensen zoals jou, Ghost voor mensen zoals mij en nog iets anders.
Je zei het zelf al toch? Ghost past totaal niet. Op Primavera staan ze op een lagere positie dan die ze op BKS zouden krijgen. Is ook niet perse een act waarmee ze veel kaarten verkopen denk ik, maar wellicht zie ik dat verkeerd.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.151
3.670
Je zei het zelf al toch? Ghost past totaal niet. Op Primavera staan ze op een lagere positie dan die ze op BKS zouden krijgen. Is ook niet perse een act waarmee ze veel kaarten verkopen denk ik, maar wellicht zie ik dat verkeerd.
Ze staan nergens in NL en er zijn in die periode geen festivals met dat soort acts in NL. Denk toch dat dit veel volk zou kunnen trekken. Zelfs op BKS. Al zou een headline show wel bizar zijn, maar misschien is dat juist een goede nieuwe zet van BKS. Op Northside/Southside zou Ghost ook niet misstaan.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Pinkpop wellicht? Stonden ze eerder ook. Al hebben die ook weinig grote spots meer open volgens mij.

Zou het op BKS ook wel tof vinden trouwens hoor. Maar niet als headliner.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.151
3.670
Pinkpop wellicht? Stonden ze eerder ook. Al hebben die ook weinig grote spots meer open volgens mij.

Zou het op BKS ook wel tof vinden trouwens hoor. Maar niet als headliner.
Op Pinkpop zijn geen spots meer voor hen beschikbaar. Op BKS in de Two als afsluiter zou brilliant zijn, maar ik denk dat ze daar te groot voor zijn. Sub zou wellicht kunnen. Op Primavera staan ze inderdaad niet als headliner, dus blijkbaar accepteren ze ook andere spots.
 
  • Leuk
Waarderingen: pongolesi en Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken