Best Kept Secret 2023

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Morgen nieuwe namen Werchter, misschien BKS ook morgen dan?
Zou kunnen dat ze allebei een grote naam hebben die morgen een tour aankondigt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Ik hoop op Lana of FKA Twigs.

Of Werchter komt morgen met The National (en BKS dan toch ook)?
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222

Le Tigre de woensdag na BKS in Paradiso. Hopelijk doen ze van tevoren ook Hilvarenbeek aan.

Edit: hoewel ik er op basis van deze route voor vrees. Zou een gigantische misser zijn.

20230124_174623.jpg
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.553

Le Tigre de woensdag na BKS in Paradiso. Hopelijk doen ze van tevoren ook Hilvarenbeek aan.

Edit: hoewel ik er op basis van deze route voor vrees. Zou een gigantische misser zijn.
Kun je afschrijven op basis van die data lijkt me toch? Alleen zaterdag de 10e nog vrij, dag ervoor in Portugal en daarna in Parijs dus onlogische route, zouden in totaal ook 4 data op een rij worden wat ze verder nergens doen. Ik denk dat je kaarten voor Paradiso moet halen als je ze wilt zien...
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Tame Impala

“Droomt verder”
Ik zou het niet eens zo raar vinden.
Omdat ze afgelopen jaar al op Primavera stonden is er geen concurrentie met dat festival. Maar ze zouden ook goed passen op Forbidden Fruit, Syd for Solen, Rosendal of een van de andere festivals in die periode die nog een naam missen.
En ze doen sporadisch wat festivals, in ieder geval in maart. Dit zou wel zo'n naam zijn waar zo'n rijtje festivals op zit te wachten...
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Ik ben groot Tame Impala fan en vond hun optreden op PKP vorig jaar bijna magisch. Toch wordt het echt tijd voor een nieuw album om een tour te rechtvaardigen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Persoonlijk heb ik niet het wow gevoel bij Tame Impala. Maar zou gewoon een puik headliner zijn. Hopelijk zit ik morgen rond deze tijd de Spotify playlist af te struinen.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.613
De AFAS show van Tame Impala was alvast één van de betere shows die ik ooit zag.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken