Best Kept Secret 2023

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Je begon zo goed dat ze voor jou Passébo zijn. En daarna geef je wederom je mening weer alsof het feiten zijn. Alsof jij ze avond na avond ziet.

Dat het voor jou niet meer hoeft is prima. Succes met je PH waarde.
Voor MIJ
IK vond

Ik argumenteer toch maar gewoon waarom IK ze passé vind, heb ze in totaal al 15x gezien trouwens:
- RW 99
- RW 01
- Vorst 03
- RW 04
- RW 06
- PKP 06
- Sportpaleis 06
- RW 09
- PKP 09
- Sportpaleis 09
- Pkp ‘10
- Sportpaleis ‘13
- RW ‘14
- Sportpaleis ‘16 ==> toen is de veer gebroken bij mij
- TWC ‘22

Jij maakt er feiten van. Ik ben gewoon zwaar ontgoocheld in hen, ze maken er geen geheim van het nog louter te doen voor de centen. En dat straalt ook op hen af.
Maar afkomen met dingen als PH waarde en dergelijke. Dat hoeft niet. Jij mag ze nog top vinden, dat verwijt ik jou ook niet. Maar ik mag ze gepasseerd vinden.

Btw, passebo, was prima vondst van Matt, niet van mij
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.166
Is dit hoe ik vijf pagina's moet inhalen om mee te zijn enkel en alleen omdat persoon x band a al dan niet beter bij een festival vindt passen dan artiest b. Djezes.

Dan te denken dat er lacherig werd gedaan over iemand die Little Simz voorstelde.. om dan af te komen met Placebo.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.015
8.661
Je begon zo goed dat ze voor jou Passébo zijn. En daarna geef je wederom je mening weer alsof het feiten zijn. Alsof jij ze avond na avond ziet.

Dat het voor jou niet meer hoeft is prima. Succes met je PH waarde.
Denk dat Jimmy nochtans een van de grootste Placebo fans op deze fora is.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.174
5.504
Denk dat Jimmy nochtans een van de grootste Placebo fans op deze fora is.
Was… denk eigenlijk op alles terugkijkend dat het niet meer hetzelfde is geweest sinds vertrek Steve Hewitt. Maar die eerste albums zijn kapot gedraaid, Without you I’m nothing (bowie approved) in mijn top 15 aller tijden van albums.
 
12 nov 2016
655
392
Voor MIJ
IK vond

Ik argumenteer toch maar gewoon waarom IK ze passé vind, heb ze in totaal al 15x gezien trouwens:
- RW 99
- RW 01
- Vorst 03
- RW 04
- RW 06
- PKP 06
- Sportpaleis 06
- RW 09
- PKP 09
- Sportpaleis 09
- Pkp ‘10
- Sportpaleis ‘13
- RW ‘14
- Sportpaleis ‘16 ==> toen is de veer gebroken bij mij
- TWC ‘22

Jij maakt er feiten van. Ik ben gewoon zwaar ontgoocheld in hen, ze maken er geen geheim van het nog louter te doen voor de centen. En dat straalt ook op hen af.
Maar afkomen met dingen als PH waarde en dergelijke. Dat hoeft niet. Jij mag ze nog top vinden, dat verwijt ik jou ook niet. Maar ik mag ze gepasseerd vinden.

Btw, passebo, was prima vondst van Matt, niet van mij
Pfff ik ben echt wel jaloers, zag ze persoonlijk pas voor het eerst tijdens het Battle of the Sun tijdperk. Die opname van RW 01 die op Youtube staat is ook heel cool. Compleet andere band dan dat ze nu zijn.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.666
1.189
Niet dus. En ik heb geen zin meer om dit keer op keer toe te lichten. Dit soort dommigheid begint vervelend te worden. Niveau in dit topic is dit jaar lager dan ooit. Zelfs in het Graspop topic hebben ze meer muzikaal besef dan hier. En daar staan ook acts als Def Leppard en Mötley Crue. Kun je nagaan.
Dit!

Het laatste half jaar is dit forum echt giftig geworden. Persoonlijke aanvallen door een meningsverschil, constant durende welles/nietes spelletjes, iedereen weet het beter dan een ander,...

Triest dat zo'n gezellig plaats waar ik een 6-tal jaar lang tal van info uit haalde, om zeep begint te gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke, JoLe en yannickd

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Dit!

Het laatste half jaar is dit forum echt giftig geworden. Persoonlijke aanvallen door een meningsverschil, constant durende welles/nietes spelletjes, iedereen weet het beter dan een ander,...

Triest dat zo'n gezellig plaats waar ik een 6-tal jaar lang tal van info uit haalde, om zeep begint te gaan.
Ja helemaal eens! En sorry dat ik hier ook een handje in speel. In sommige discussies vervalt het wel eens in kinderachtig mierenneuken en daar doe ik zelf aan mee. (De discussie gisteren over Placebo wel of niet op BKS vind ik op zich leuk, maar er kwam veel ruis doorheen waardoor het eigenlijk niet zo leuk meer was.)

Anyway, FKA Twigs lijkt mij sowieso een goede boeking. Zou haar graag op BKS zien!
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Jeetje, 6/7 paginas teruglezen om een conclusie te lezen dat iemand dom is. Bah.
FKA twigs en Bicep op Melt, zie ze allebei ook wel op bks staan, vooral FKA twigs! Daar zou ik zo een dagticket voor halen
Bicep was wel echt top vorig jaar op DTRH ja. Die festivalsets zijn echt heerlijk. In Paradiso vond ik ze minder.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yannick en Oasiss

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Jeetje, 6/7 paginas teruglezen om een conclusie te lezen dat iemand dom is. Bah.

Bicep was wel echt top vorig jaar op DTRH ja. Die festivalsets zijn echt heerlijk. In Paradiso vond ik ze minder.
Er is niemand dom genoemd. Reacties zijn dom genoemd, daar zit wel verschil in.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.927
6.166
Dit!

Het laatste half jaar is dit forum echt giftig geworden. Persoonlijke aanvallen door een meningsverschil, constant durende welles/nietes spelletjes, iedereen weet het beter dan een ander,...

Triest dat zo'n gezellig plaats waar ik een 6-tal jaar lang tal van info uit haalde, om zeep begint te gaan.
En dan quote je dit van Indiaan, alrightyy.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken