Best Kept Secret 2023

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Hebben jullie nog verse ideeën over de headliners dit jaar?
Ik kom nog even niet veel verder dan
Björk (nieuwe plaat, speelt deze winter op festivals in Zuid-Amerika (Primavera Sound!)) en heeft al lang niet meer in Nederland gespeeld
the National (nieuwe plaat, BKS heeft na annulering '20 en '21 nog een optreden van hen tegoed)
Phoenix (nieuwe plaat en op herhaaldelijk door Maurits genoemd als mogelijke headliner)

Eventueel een Lana del Rey, Tame Impala (eerder op DTRH en touren al lang met een inmiddels oud album), of toch nog Massive Attack?
Moet zeggen dat ik het lastig vind heel origineel te zijn qua headliners. Zou The National jammer maar logisch zijn, Björk heel cool maar geen publiekstrekker, Phoenix prima maar vrij klein.

Tame Impala hoeft niet van mij. Lana zou prima zijn en Massive Attack zie ik ook graag komen.

Verder zou Blur inderdaad tof zijn maar ben benieuwd hoe realistisch dat is. Lorde zou ik wel als headliner willen zien. Zou LCD Soundsystem een Europese tour doen volgend jaar?
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Las eerder ergens dat BKS niet voor een derde keer Arctic Monkeys zou programmeren, maar als ze de kans krijgen laten ze die toch niet lopen?

En in 2018 werd AM voorafgegaan door Tyler, The Creator, die is ook wel groot genoeg voor een headlinespot.

Phoenix is inderdaad relatief klein, dan zie ik FF toch eerder een band uit eigen roster pushen, bijvoorbeeld Death Cab For Cutie of The 1975. En wisten jullie dat Carly Rae Jepsen dit jaar een nieuw album uitbrengt? :p
 
Laatst bewerkt:

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Moet zeggen dat ik het lastig vind heel origineel te zijn qua headliners. Zou The National jammer maar logisch zijn, Björk heel cool maar geen publiekstrekker, Phoenix prima maar vrij klein.

Tame Impala hoeft niet van mij. Lana zou prima zijn en Massive Attack zie ik ook graag komen.

Verder zou Blur inderdaad tof zijn maar ben benieuwd hoe realistisch dat is. Lorde zou ik wel als headliner willen zien. Zou LCD Soundsystem een Europese tour doen volgend jaar?
The National is nooit jammer:love:
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Zou een hele mooie zijn, maar zullen die niet eerder een losse show doen?
Pulp hadden we trouwens ook nog!
Volgens mij vallen ze voor een losse show tussen wal en schip: Ziggo zal te groot zijn en Afas net te klein. Festivalshow is dan een prima oplossing.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Ik denk dat AFAS groot genoeg is voor Pulp in Nederland. Denk dat de situatie eerder is dat buiten het VK de inkomsten van zaalshows zoveel lager zullen zijn dat ze alleen festivals gaan doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Gloaming

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
306
300
Ik heb ook wel een verlanglijstje. Ook met stage om het wat leuker te maken:
Lana Del Rey (Headliner)
Fleet Foxes (Headliner)
Massive Attack (Headliner)
Steve Lacy (One)
Marcus Mumford (One): wat zou hij vragen?
Dry Cleaning (One)
Angel Olsen (Two)
Julia Jacklin (Two)
Daphni (Two afsluiten op de vrijdag of zaterdag)
Personal Trainer (Two)
Stella Donnely (Five)
Destroyer (Two)
Jockstrap (Five)
Sudan Archives (Five)
De Witte Kunst (Five)

Ik zie Tyler ook wel langskomen, maar die show heb ik al gezien. Pulp ken ik zelf niet zo goed. Al geeft een boeking op BKS mij meestal wel aan dat het de moeite waard is. Zo ben ik ook fan geworden van Wilco!
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Mooi lijstje koekebakker.

Ik hoop dit jaar erg op The Smile. Die zijn alweer bezig met nieuwe muziek. Zou een mooie naam om op de plek in TWO te plaatsen na de headliner, waar dit jaar Beach House en Jamie XX dus stonden.
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Ik doe mee! Pure wishes, niet gebaseerd op tourplannen of dergelijke.

Blur (headliner)
Aphex Twin (headliner)
The War On Drugs of Flaming Lips ("kleine" headliner)

Car Seat Headrest (ONE)
Courtney Barnett (ONE)
Squid (TWO)
The Murlocs (FIVE)
Stella Donnelly (FIVE)
Autechre (TWO afsluiter)
Cheekface (FIVE)
Beach Fossils (TWO)
Pinch Points (Casbah)
Courting (FIVE)
Easy Life (ONE opener)
Skegss (FIVE)
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi en koekebakker

Gebruikers die dit onderwerp bekijken