Best Kept Secret 2023

Chicken

Playlistbediener
3 jun 2023
19
10
Ik ga deze editie voor het eerst dus ben heel benieuwd en heb er superveel zin in!

Kijkend naar welke artiesten ik allemaal wil zien vraag ik me nog af hoe lang het ongeveer lopen is tussen de One en Two. Vooral als beide druk zijn en de shows elkaar aansluiten.

En de shuttle bussen, zijn die een beetje betrouwbaar? Er staat dat er voortdurend bussen rijden, is dat ook zo in de nacht of moet je dan vaak wat langer wachten? Ik moet een nacht waarschijnlijk wat eerder in m’n eentje terug namelijk.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.176
2.090
Ik ga deze editie voor het eerst dus ben heel benieuwd en heb er superveel zin in!

Kijkend naar welke artiesten ik allemaal wil zien vraag ik me nog af hoe lang het ongeveer lopen is tussen de One en Two. Vooral als beide druk zijn en de shows elkaar aansluiten.

En de shuttle bussen, zijn die een beetje betrouwbaar? Er staat dat er voortdurend bussen rijden, is dat ook zo in de nacht of moet je dan vaak wat langer wachten? Ik moet een nacht waarschijnlijk wat eerder in m’n eentje terug namelijk.
De TWO staat bijna naast de ONE, je bent daar zo! Looptijd is afhankelijk van drukte, niet van de afstand.
 
  • Leuk
Waarderingen: Chicken

itsdave

Playlistbediener
27 jan 2023
25
39
Kijkend naar welke artiesten ik allemaal wil zien vraag ik me nog af hoe lang het ongeveer lopen is tussen de One en Two. Vooral als beide druk zijn en de shows elkaar aansluiten.
Super dichtbij. Zelfs als het druk is loop je binnen 2 minuten van One naar Two. Pro tip voor aansluitende bands. Ga bij de One links staan
 
  • Leuk
Waarderingen: Chicken

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
509
456
Ik hoorde nog een stukje van Maurits op Stu Bru. Niks nieuws maar ze gaan ontspannen naar de tiende editie als organisatie. Doet toch vermoeden dat de kaartverkoop niet dramatisch zal zijn.
 

snoeperd

Randprogramma
6 jun 2019
108
105
Over sleutelmomenten gesproken, die eerste keer Arctic Monkeys. Dat ga ik nooit van mijn leven vergeten. Krijg nog steeds kippenvel als ik die setlist weer bekijk!
 
  • Leuk
Waarderingen: yeaghi

koekroeck

Dagopener
6 mrt 2018
709
631
Als Caroline Polachek het hoogtepunt van bks ga zijn, dan eet ik mijn schoenen op. Ik zit hier op primavera te kijken en ze laat zelfs fake geluid afspelen van publiek die juicht😂
 
  • Haha
Waarderingen: Dutchman

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
253
163
Net binnen via fb messenger:

Hi, we hebben een update! Zoals we eerder hebben moeten mededelen is het bij natuurbrandrisico fase 2 niet toegestaan om barbecues of gasflessen mee te nemen naar de festivalcamping. Wel zijn we net in overleg met de veiligheidsdiensten overeengekomen dat we een uitzondering kunnen maken voor gasbusjes van maximaal 190 gram. We hebben daarbij wel jullie oplettendheid en zorgvuldigheid nodig! Ga er goed mee om en hopelijk is dit toch nog een oplossing om je koffie of knakworsten op te kunnen opwarmen. En anders hebben wij natuurlijk genoeg foodtrucksopties 😉.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Ik gun het de organisatie ook wel, hoewel er misschien wel een aantal boekingen minder zijn dit jaar. Hoop gewoon op een "gezellig drukke" BKS editie.

Sowieso de omgeving is al de moeite om een kaartje te kopen.
 
  • Leuk
  • Confetti
Waarderingen: Dutchman en yannickd

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.826
824
Gun het ze ook dat ze blijkbaar meer tickets verkocht hebben dan iedereen had verwacht. Dat is goed voor de toekomst van het festival. Enige zorg is wel dat ze hopelijk nu niet vaker acts als Goldband en Oscar gaan boeken omdat dit loont in de kaartverkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.650
2.217
Gun het ze ook dat ze blijkbaar meer tickets verkocht hebben dan iedereen had verwacht. Dat is goed voor de toekomst van het festival. Enige zorg is wel dat ze hopelijk nu niet vaker acts als Goldband en Oscar gaan boeken omdat dit loont in de kaartverkoop.
Ik hoop dat ze het, omdat het niet uit luxe gebeurd is, niet als iets structureels zien. Het lijkt niet alsof dit iets is dat ze zelf gewild hebben
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken