Best Kept Secret 2023

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Als Loyle Carner hier zou staan, hoe hoog zouden ze die dan zetten? Die verkocht in mum van tijd 3x Grote Zaal Paradiso uit.
Of hij moet er twee doen, maar voor zover ik weet is het een ❌. Vraag blijft natuurlijk wel staan, want dat kan ik ook totaal niet inschatten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Of hij moet er twee doen, maar voor zover ik weet is het een ❌. Vraag blijft natuurlijk wel staan, want dat kan ik ook totaal niet inschatten.
Ik snap totaal niet wat je bedoelt.. Had hij twee paradiso's moeten doen? Moet hij twee festivals doen? Tot nog toe alleen op 8 juni iets in de agenda toch? 9-10-11 nog vrij?

Ik denk overigens dat hij sub op ONE zou zijn.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.191
Ik snap totaal niet wat je bedoelt.. Had hij twee paradiso's moeten doen? Moet hij twee festivals doen? Tot nog toe alleen op 8 juni iets in de agenda toch? 9-10-11 nog vrij?

Ik denk overigens dat hij sub op ONE zou zijn.
'Of hij moet er twee [festivals] doen.' :)
 
  • Leuk
Waarderingen: JoLe

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Misschien nog om 12u, al dan niet in de vorm van een teaser? Die tijd hebben ze vaker aangehouden.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
Ik heb n idee: we zetten Maurits in een DJ booth bij Sounds in Tilburg en laten hem het programma vanuit daar volledig aankondigen in een 3 uur durende DJ set. En dan zonder lullen, alleen maar draaien. Als The Murder Capital komt ben ik heel blij.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken