Best Kept Secret 2023

Lion

Support act
7 mrt 2017
762
1.580
Och gut, Liam Gallagher hebben we over het hoofd gezien.
Die zat in mijn voorspellingen. Hij had tot nu toe alleen Mad Cool gepland, dus ik dacht dat er wel meer festivals zouden bijkomen. Met Rock Werchter nu dus blijkbaar gaande. Tot nu toe is hij alleen eind juni, begin juli in de buurt, maar hij kan inderdaad zo langskomen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Maar BKS komt dus later dan Werchter? Zouden wel wat krijgen vandaag? Of heb ik nu weer te weinig geduld? Waarschijnlijk dat laatste.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Liam Gallagher en Fred Again doken op een bepaald moment ook op in het lijstje 'volgend' op Instagram. Is hier toen wel genoemd, maar hebben we niet echt conclusies uit getrokken.

Maar Liam stond recent nog op Lowlands en was daar niet meer dan sub. Die zou je hier toch niet als headliner verwachten?

Ben Howard en Sigur Ros vind ik zelf allebei wel prima namen, maar zijn anno 2023 geen grote headliners meer. Dan is er wel een sterke undercard nodig.
 

Movleut

Playlistbediener
21 mei 2022
41
31
De Veils gaat op mijn nadrukkelijke verzoek ;-) de grote oversteek vanuit nieuw zeeland weer eens wagen. Juni 2023 in Doornroosje, vredenburg, melkweg, mezz, botanique. Dus warmdraaien op BKS aub !
 
  • Leuk
Waarderingen: zero

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
520
469
Dat zou eerlijk gezegd wel heel zwak zijn hoor. Een van die 3 kan ik mee door (en dan hoop ik het meest dat Liam dat niet is, ik ben een beetje uitgekeken op de Gallagher's de afgelopen jaren).

Ik blijf toch hopen dat we 1 naam hebben die toch een beetje spannend is.
Wat zou je spannend vinden dan? Van datgene waarvan nu bekend is dat ze gaan touren? Ze doen mij allemaal vrij weinig moet ik zeggen.

Laatste gok: Ben Howard-Sigur Ros- The 1975
 
  • Leuk
Waarderingen: redle

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.934
8.575
Ben Howard nog steeds als headliner? Die staat op RW lager dan ooit geprogrammeerd. Net zoals Sigur Ros trouwens.

Leuk en slim om de lat zo laag te houden wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp en Timmetje

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
520
469
Gewoon een prima BKS headliner
Wellicht wel ja. We zijn mogelijk wat verwend geraakt door de laatste jaren maar het was te voorzien dat de poel van grote Ziggo headliners met voldoende alternatief-indie signatuur eens zou opdrogen. Maar okay, als ze morgen Tame Impala aankondigen dan zit ik hier weer onzin uit te kramen.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
558
Ben Howard, Sigur Ros en de Pet Shop Boys zeg ik. Maar het zou me ook niet verbazen als het drie hele andere headliners worden. Ja dat is wel een gekke gedachte zo eind januari ...

Hoe zien jullie overigens de mogelijkheid dat er een co-headlineconstructie komt? Zeg maar twee subs / Two-headliners die allebei als een soort headliner fungeren?

Bij gebrek aan echt grote namen zie ik het wel gebeuren.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Als Liam Gallagher naar BKS komt dan lijkt hij me gewoon headliner.
Denk dan wel dat we meer mogen verwachten dan Ben Howard en Sigur Ros ernaast.

Liam Gallagher - Aphex Twin - Blur bijvoorbeeld, dan zou niemand klagen over Liam lijkt me :cool:
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Atze de Vries (3voor12) is ook online aan het gokken (of heeft hij educated guesses?).

Die zet in op The 1975, Shame, The Murder Capital, Personal Trainer, Loyle Carner en uiteraard Dj St. Paul.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.451
6.113
Laatste gok:

The 1975 - Ben Howard - Liam Gallagher

Zou daar persoonlijk niet erg warm van worden.

Als Loyle Carner hier zou staan, hoe hoog zouden ze die dan zetten? Die verkocht in mum van tijd 3x Grote Zaal Paradiso uit.
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
520
469
Toch een Björk, een Pulp, een Blur, en zelfs een Rosalia
Bjork en Pulp zou zeker 'spannender' zijn dan de meeste namen die nu circuleren maar die hebben voor zover ik weet nog geen EU tour aangekondigd. Maar graag hoor. Blur had ik al geen rekening meer mee gehouden. Rosalia zou ik na het Chris debacle meer verassend dan spannend noemen. Ik zie dat ook niet gebeuren tenzij ze echt een fikse draai maken een een heel programma aanbieden wat de poptimisten aanspreekt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken