Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
512
463
Ze zullen er wellicht zelf niks aan kunnen doen maar het is wel weer exemplarisch voor de gang van zaken dit jaar. Het lijkt één grote chaos daar. En okay, soms ook wel gewoon verwijtbaar. Een full program aankondigen en vervolgens more to come op de poster zetten, Casbah namen aankondigen en dan gewoon niets bekend maken en nu weer met die timetable. Het draagt allemaal niet bij aan de zin in dit festival. Jammer hoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
475
313
Helemaal mee eens, hoop dat dit niet doorspeelt in de uiteindelijke uitvoering van het festival en hopelijk trekken ze hun lessen hieruit voor volgend jaar
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.994
3.675
Ik vraag me vooral af hoe dom je kunt zijn, telkens weer. Wat Dillinger zegt, steeds iets roepen en dan niet waarmaken, zo dom. Zeg dan eens een keer gewoon niks, maar nee.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.207
2.129
Tja, ook raar dat ze eerder vandaag nog berichten hebben geplaatst dat het schema vanmiddag kwam, en dat het nu verder stil blijft.
Plaats dan een berichtje dat het gewoon niet gelukt is, en dat het schema begin volgende week wel komt.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.207
2.129
Het is dus geworden:
ONE: Boy Pablo - dEUS - Fontaines D.C. - The Strokes
TWO: Sef - Pip Blom - Froukje - Big Thief - Metronomy - Beach House

Met Porridge Radio tijdens Metronomy, pal tot de start van the Strokes. En Kikagaku Moyo Tijdens the Strokes...
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.698
2.264
Het kon erger maar overall is het nog best pijnlijk qua clashes. Aan de andere kant kan ik me over de hele breedte prima vermaken. Vooral blij dat Beach House niet voor The Strokes staat, al is na The Strokes nog niet ideaal.

Naar mijn gevoel starten de dagen over het algemeen vrij matig op en is het daarna clash na clash.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken