Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Moet wel zeggen, eens 12u voorbij vond ik 16u ook wel de meest logische.

Ze hebben ook echt droog aangekondigd dat de timetable vandaag komt, dus dan moet het toch haast wel he?

het blokkenschema is er wel al op papier, maar de stagiair(e)s zijn nog aan het zoeken HOE en vooral WAAR ze het op de website moeten plaatsen. totdat ze dat hebben uitgevogeld, geen publicatie.
Zo goed als zeker nog wachten op een Go van een agent die nog in zijn bed ligt, en het mailtje om te confirmeren heeft laten rondslingeren / of dat ze zelf iets zijn vergeten dubbel checken.
The usual stuff.

Zo goed als zeker nog wachten op een Go van een agent die nog in zijn bed ligt, en het mailtje om te confirmeren heeft laten rondslingeren / of dat ze zelf iets zijn vergeten dubbel checken.
The usual stuff.
Voor een bevestiging van nieuwe acts zou ik dit nog kunnen begrijpen, maar liggen set tijden niet al lang vast?

Voor een bevestiging van nieuwe acts zou ik dit nog kunnen begrijpen, maar liggen set tijden niet al lang vast?
Ongeveer, maar dat is altijd een enorm kluwen van alle partijen voorleggen, contacteren… en standaard is een agent wel snel lastig om zoiets

In ieder geval is er voor zo'n aankondiging niet veel momentum meer, als die in de meivakantie op vrijdagmiddag rond 17.00 een keer komt...

Users who are viewing this thread