Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
Mooie line-up hoor met Cave als afsluiter. Helaas kan ik niet maar dat is een schitterend scenario natuurlijk.

En heel positief verrast met de boeking van Amenra. Ben benieuwd hoe dat gaat werken op BKS.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Hopelijk gauw dagindeling. The Strokes in ieder geval op de zaterdag.
Dagindeling zal wel ergens rond februari volgen:

but on which day can I see my favorite artist of the program? That remains our Best Kept Secret a little while longer... Day tickets go on sale on Feb 1, 2022 - once we have revealed the full program per day.
 

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
Mooie namen maar als je het vergelijkt met de line up van 2020 en dan het prijsverschil van bijna €50 valt het toch wel een beetje tegen?
 
  • Wow
Waarderingen: rhcp

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
467
308
En zouden dit echt alle namen zijn? Er staan bijvoorbeeld nog vrijwel geen dj's op het programma
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Mooie namen maar als je het vergelijkt met de line up van 2020 en dan het prijsverschil van bijna €50 valt het toch wel een beetje tegen?
Prijsverhoging van €50!?!
Ik zou graag een dagticket willen kopen voor the strokes of nick cave. Maar deze tickets zullen ook wel van €89(?) naar €110 gaan. Dan begint die twijfel toch wel een beetje...
 
  • Wow
Waarderingen: @Marc

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Het is natuurlijk altijd persoonlijk zo'n line-up, maar mij valt het tegen. De bands van de twee afgelaste edities die ik graag eens wil zien staan er gelukkig weer (The Strokes, Black Midi, Fontaines DC), hier en daar nog wat leuke toevoegingen (Beach House, Iceage, Amenra, Jehnny Beth), maar wordt waarschijnlijk gewoon de Strokes-dag (zaterdag) in de hoop dat er nog wat leuks op de undercard van die dag staat.

En ik deel het gevoel een beetje dat de vraag blijft waar die prijsverhoging vandaan komt. Misschien heeft het te maken met de food/cultuur/etc programmering? Dat is ook wat waard natuurlijk, maar kun je je vooraf niet zo'n voorstelling van maken, dat moet je echt meemaken...

Oh de website is wel gaaf, check je kan gewoon door de beschrijving heen verder klikken in de line-up!

1637844224067.png
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Wow ik vind de line-up echt supersterk zeg! Heb net tickets gekocht voor Primavera dus moet nog even goed gaan nadenken of ik hier bij ben maar voor mij persoonlijk de mooiste in jaren.

Ik vind de site dan juist debiel, maar ieder zijn smaak.
 
  • Haha
Waarderingen: Jelle

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Als dit de volledige line-up is, dan ben ik behoorlijk teleurgesteld. 51 namen in totaal (+ St. Paul), dat is 17 per dag. Vorig jaar stonden er alleen al op FIVE en SEVEN meer dan 20 per dag. Kan me ook niet voorstellen dat dit voor 230 euro uitverkoopt, dus mijn aankoop schuif ik op de lange baan.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
989
119
Ik koop sowieso kaarten. Wat Black lies says....met als enige afwijking dat ik het niet vind tegenvallen en me wel ga vermaken. Ik zie in zon weekend toch niet heel veel bands gemiddeld gezien. Ik ben superhyped dat the Strokes en Fontaines DC weer geboekt zijn. ik ga me verdiepen in Nick Cave, maar het feit dat ik het nog niet heb gedaan, zal wel bevestigen dat dat toch niet een artiest is waar ik vol voor zal gaan. O ja, en liever Alt-J als headliner dan Run the Jewels of Charlie XCX of Jorja Smith.
Misschien toch ook ns gaan kijken bij DTRH. Daar is toch ook wel n top lineup.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Also! Voor wie net als ik een dag wil gaan is het misschien interessant om de line-ups van andere festivals in hetzelfde weekend erbij te pakken. Daaruit blijkt voor veel artiesten al dat er nog maar 1 of 2 mogelijke dagen zijn dat ze op BKS kunnen spelen. Bv The Strokes en Fontaines DC kunnen alleen op de zaterdag:
- Tempelhof https://tempelhofsounds.berlin/en/line-up/
- Primavera 2e weekend https://www.last.fm/festival/4502774+Primavera+Sound+2022+Barcelona
- NOS Alive https://www.last.fm/festival/4502310+NOS+Primavera+Sound+2022
- Maifeld Derby https://www.maifeld-derby.de/
- Festi'neuch https://festineuch.ch/programme/

The Strokes: zaterdag
Alt-J: vrijdag
Nick Cave: zondag
Sky Ferreira: vrijdag/zondag
King Gizzard: vrijdag/zondag
Black midi: vrijdag/zondag
DIIV: vrijdag
Jehnny Beth: zaterdag/zondag
Wolf Alice: vrijdag/zondag
Big Thief: vrijdag/zaterdag
Sampa the Great: zondag
Altin Gün: vrijdag/zondag
Fontaines DC: zaterdag
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
2022 moet dan eindelijk het jaar worden dat ik naar BKS ga, ik zeg al jaren misschien maar Nick Cave en King Gizzard zijn eigenlijk maar favo 2 artiesten, dus beter kan niet.
Wat ik me alleen verbaas is de prijsstijging van 40 euro icm het feit dat alle namen al bekend zijn (best weinig). Er zal toch nog wel een hoopje namen bij komen mag ik hopen?
 

Dillinger2.0

Dagopener
14 mei 2021
509
456
Netjes dat ze met Cave toch weer een gedroomde headliner hebben. Maar verder overheerst toch vooral teleurstelling. Grootste selling point van het festival vond ik vooral die hele rits kleinere, onbekendere acts met een vaak wat dwarser scherper profiel die bijvoorbeeld op FIVE en SEVEN stonden. Lijkt volledig verdwenen. Het onderscheid met DTRH is er amper nog zeker met al die randzaken die er nu bij komen. En van gelul als: ' de ruimte tussen de stages worden belangrijker' krijg ik acute jeuk. Jammer dit.
 
  • Leuk
Waarderingen: emmers met glijmiddel

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.623
Staan The Strokes uberhaupt op nog meer festivals naar Primavera en BKS?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken