Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Hele dikke complimenten, dijk van een programma. Nick Cave en The Strokes bovenaan, toe maar. Metronomy, Altin Gun, Sampa the Great, Fontaines DC, Genesis Owusu, Iceage, John Talabot. Lekker.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Een goede line-up, maar toch teleurstellend dat minder dan de helft van de bands speelt dan in de afgelopen jaren.
Om eerlijk te zijn vind ik het een beetje schandalig voor dit geld.

Er staan genoeg mooie namen op hoor. Maar voor mij was BKS lekker veel kleine bandjes bekijken. Echt wel blij met een aantal namen, maar dat zijn nou net niet de namen waarvoor BKS voor mij staat. Erg jammer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lowlandicus en Joslittel

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Om eerlijk te zijn vind ik het een beetje schandalig voor dit geld.

Er staan genoeg mooie namen op hoor. Maar voor mij was BKS lekker veel kleine bandjes bekijken. Echt wel blij met een aantal namen, maar dat zijn nou net niet de namen waarvoor BKS voor mij staat. Erg jammer.
Ik zie er nog wel wat bijkomen na ESNS. Daarnaast zullen er nog wat bands in de Casbah spelen die nu nog niet bekend zijn en je hebt nog de Secret Artists in Residence, waar wellicht nog wat leuks uitkomt
 

setheke

Randprogramma
26 nov 2017
132
101
De dj’s staan er nog niet bij denk ik. en er is nog wel een casbah. Dus misschien komen daar ook nog wel namen voor.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Ik zie er nog wel wat bijkomen na ESNS. Daarnaast zullen er nog wat bands in de Casbah spelen die nu nog niet bekend zijn en je hebt nog de Secret Artists in Residence, waar wellicht nog wat leuks uitkomt
Dit verwacht ik ook. Het DJ-programma, Casbah, en nog wat losse kleine namen. Maar de basis voor het programma staat.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Dan mogelijk toch zondag naar BKS voor Nick Cave….. afhankelijk van de rest van de acts op deze dag. Wanneer is die indeling bekend?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
De tekst op 3voor12 is wat duidelijker dan van BKS zelf:


De entree wordt anders (‘vergelijk het alsof je vanuit de bossen via de suburbs in de stad terecht komt: je voelt de ruimte, de onthaasting en de reuring’), en de ruimtes tussen de stages worden belangrijker. Er komt een nieuw podium genaamd The Secret, op de plek van het voormalige FIVE komt nu Playground Love en Kiosk Radio (een soort Brussels zusje van Red Light Radio) krijgt een eigen stage op een eilandje. ‘We zijn vanuit de area’s gaan bouwen, daarna pas denken we aan de staging. De ruimtes tussen de stages worden veel belangrijker.’

Nog zoiets: er komen geheime artists in residents die speciaal voor het festival iets nieuws creëren, en de Utrechtse producer Pitto zal een bungalowstudio inrichten op het festivalterrein. ‘Hij heeft daar al veel ervaring mee vanuit Studio Stekker, dat was een heel bijzonder project. Er zijn heel veel festivals tussen mei en augustus, maar tussen de weekenden is er veel tussenruimte. We dachten: kunnen we niet een aantal mensen vragen om in een stel bungalows op het terrein van het weekend voor Best Kept Secret muziek te maken? Wellicht gaan ze hetgeen ze hebben gemaakt spontaan live performen op het podium van Best Kept Secret. We willen meer ruimte op het programma voor zulke secrets.’

...

Als altijd zijn ook eten en drinken weer een belangrijk onderdeel van het festival. ‘Er komt een nieuw gebied genaamd The Lodge, met lekkere wijnen en chef-koks van verschillende restaurants. We hebben chefs gevraagd naar hun favoriete band of album. Benny Blisto van BAK is bijvoorbeeld groot fan van Is This It van The Strokes, daar stelt hij een menuutje bij op. Zo hebben we nog veel meer spannende plannen en samenwerkingen in petto, maar die houden we nog even geheim.’
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
Nick Cave aan het strand van de Beekse Bregen een nacht zien inluiden. Hoe pijnlijk dat ik dat door Primavera ga moeten missen.

Bazenlineup dit. Zelfs nog iets sterker dan het ook niet misselijke DTRH programma.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.620
Leg mij eens uit hoe ik voordeel ga krijgen van mij Pre-Sale code als ik maar 1 dag wil gaan dan?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken