Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Die FB visuals, hoe kom je erop. Blij dat jullie nog alles mooi oplijsten, bedankt.
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
253
163
Vijftig namen als ik goed tel, dus 17 per dag. Misschien houden ze het dan bij 3 podia?
Alt-J hopelijk op zondag, dan kan ik lekker vroeg onder de wol.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Als ik niet op Primavera stond was ik hier ook graag heen gegaan. Man wat een goeie line up! Nick Cave én The Strokes is echt wel heel vet. En natuurlijk nog veel meer, maar dit zijn wel eye catchers.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
Geweldige line-up! Enige wat opvalt is dat er minder staat qua muziek dan voorheen.Of zou dit toch niet alles zijn?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.364
10.196
Nou, laat ik m'n enthousiasme eventjes de vrije loop. The Strokes en Nick Cave zijn natuurlijk fantastische headliners.
Duidelijk dus dat The Strokes er staat op 11 juni, Alt-J hoop ik op 10 en dan Nick Cave als afsluiter, wat ook het meest logische is volgens zijn tourschema (de negende in Porto). Dat komt perfect uit want de tiende is toch echt RHCP aan de beurt.
Verder, Leon Bridges is altijd goed, Beach House, King Gizzard & the Lizard Wizard, Altin Gün, Fontaines D.C., vooruit dEUS, Metronomy en Froukje, Black Midi mag nooit missen, Amenra, Porridge Radio, Kikagaku Moyo, Spelling is wel leuk om een keertje te zien en voor de rest doet het me niet super veel. Ligt een beetje aan de verdere dagindeling, maar misschien zit een dagkaart er wel in.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Ben erg blij met deze line-up. Dit voelt zeker niet als het recyclen van de line-up van 2020 en 2021.

Beach House, Big Thief, dEUS zijn natuurlijk supernamen, en tegelijk is er meer dan genoeg nieuws te ontdekken. Mooi hoor!!
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Sterke line-up! Ik had liever iets anders gezien dan Alt-J, maar ik kan van een festival als BKS niet veel meer verlangen dan dit. Verder erg benieuwd naar hoe het programma nu wordt ingevuld, want het zijn een stuk minder namen dan eerdere jaren.
 

mellowmaniac

Campingartiest
3 feb 2016
64
9
Een goede line-up, maar toch teleurstellend dat minder dan de helft van de bands speelt dan in de afgelopen jaren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken