Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.113
5.390
Verkoop liep niet zo goed toch? Meende zoiets te hebben gelezen op Efestivals.
Inderdaad, meermaals gehoord dat de fee niet in overeenstemming was met aantal tickets ze verkochten. Neemt niet weg dat BKS ze niet zomaar links zal laten liggen lijkt me.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Ik ga het hier toch zeggen. Wilde het eigenlijk niet doen, maar er komen zo weinig stemmen binnen dat het een soort laatste noodgreep.

Tot vanavond 18.00 kan je stemmen op zes fantastische festivals die zijn samengesteld in de Festileaks Festival Draft, numero vijf.
Op de eerste pagina van onderstaande link staan alle festivals. Stemmen voor één weekendkaart en één dagticket gaat via een privébericht naar mij. Hopelijk levert dit nog wat extra stemmen op, want er zijn er maar 14 uitgebracht...

 

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
121
58
Moderat gaat weer touren blijkbaar.
Is dat een mogelijke headliner voor BKS? Of een afsluiter op Two?
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222

Hier de volledige lijst met support acts voor de tour (vanaf 1:10). The Strokes staan er tussen maar gezien de clash met Primavera zal het in Nederland dus een andere support act zijn.
A$AP Rocky en Thundercat dus. Moet zeggen dat ik met The Strokes voor €84 wel gegaan was, zij het vooral voor The Strokes. Ik blijf gewoon tegen beter weten in op BKS hopen...
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Voordat covid-19 alles overhoop gooide was de belangrijkste discussie hier of BKS naar volledig vegetarisch over zou gaan.

Northside in Denemarken heeft die knoop nu doorgehakt en gaat vanaf 2022 volledig over naar plantaardig eten. Overigens begint daar op 1 november de verkoop van de resterende kaarten; waarschijnlijk voor die tijd dus ook daar namen. Northside is dit jaar een week eerder dan BKS en beide festivals delen ieder jaar best veel namen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Ik zou zeggen, verminder het gewoon steeds een beetje. In een keer de knop omdraaien is wat mij betreft een beetje boven je eigen publiek proberen te staan.

Ben wel benieuwd wanneer we wat nieuws gaan krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Processierups

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Ik zou zeggen, verminder het gewoon steeds een beetje. In een keer de knop omdraaien is wat mij betreft een beetje boven je eigen publiek proberen te staan.

Ben wel benieuwd wanneer we wat nieuws gaan krijgen.
Ik verwacht pas nieuws als ze de drie headliners bekend kunnen maken.

De namen die we zouden verwachten o.b.v. programma van afgelopen jaar en de Primavera's (the National, the Strokes, Massive Attack, Nick Cave, Tame Impala) gaan allemaal niet lukken op die vrijdag. Hooguit 2 BKS-headliners komen uit dat rijtje voor de zaterdag en de zondag.

Het lijkt er dus op dat er nog een headliner bij moet komen die nog geen data bekend heeft gemaakt rond die tijd; waarschijnlijk wachten ze daarop. Een Arcade Fire of een Portishead bijvoorbeeld?

Benieuwd of Maurits zich weer aan een livestream gaat wagen!
 
Laatst bewerkt:

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Voordat covid-19 alles overhoop gooide was de belangrijkste discussie hier of BKS naar volledig vegetarisch over zou gaan.

Northside in Denemarken heeft die knoop nu doorgehakt en gaat vanaf 2022 volledig over naar plantaardig eten. Overigens begint daar op 1 november de verkoop van de resterende kaarten; waarschijnlijk voor die tijd dus ook daar namen. Northside is dit jaar een week eerder dan BKS en beide festivals delen ieder jaar best veel namen.
Van mij mogen ze, maar snap het argument voor langzaam afbouwen van niet vegetarische opties ook. Hoe dan ook is het eten op Best Kept Secret ongetwijfeld fantastisch.

Verder zie ik, ondanks de vervelende stem van Maurits, best uit naar een livestream. Helpt toch wel om lekkere hyped te worden, als ik dat niet al ben.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Ik verwacht pas nieuws als ze de drie headliners bekend kunnen maken.

De namen die we zouden verwachten o.b.v. programma van afgelopen jaar en de Primavera's (the National, the Strokes, Massive Attack, Nick Cave, Tame Impala) gaan allemaal niet lukken op die vrijdag. Hooguit 2 BKS-headliners komen uit dat rijtje voor de zaterdag en de zondag.

Het lijkt er dus op dat er nog een headliner bij moet komen die nog geen data bekend heeft gemaakt rond die tijd; waarschijnlijk wachten ze daarop. Een Arcade Fire of een Portishead bijvoorbeeld?

Benieuwd of Maurits zich weer aan een livestream gaat wagen!
Ik verwacht het niet. Massive Attack, Beck, Tyler The Creator, Gorillaz, Interpol, The Strokes en Massive Attack, Tame Impala, Jorja Smith, en Megan Thee Stallion staan daar dubbel of zelfs trippel op het affiche.

Als er echt een naam zoals Portishead of Arcade Fire had gestaan, had Primavera dan ook niet van meegesnoept?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Ik verwacht het niet. Massive Attack, Beck, Tyler The Creator, Gorillaz, Interpol, The Strokes en Massive Attack, Tame Impala, Jorja Smith, en Megan Thee Stallion staan daar dubbel of zelfs trippel op het affiche.

Als er echt een naam zoals Portishead of Arcade Fire had gestaan, had Primavera dan ook niet van meegesnoept?
Zeker, maar het is natuurlijk ook goed mogelijk dat zelfs Primavera nog niet alle headliners bekend heeft gemaakt. Mocht een Arcade Fire toch nog wat festivals doen dan kiezen zij zelf wel een datum om dat bekend te maken.

Van de Primavera headliners lijkt mij the National nog wel de meest waarschijnlijke (want alleen eerste weekend op Primavera en tijdens het BKS-festival in Zweden). En ik hou nog wat hoop op Nick Cave of misschien toch nog the Strokes. De andere namen uit dit lijstje verwacht ik niet, of op DTRH.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Past soort van in het ambient-zondagmiddag concept dat in 2019 in de SEVEN plaatsvond, maar in 2018 startte de zondag met een optreden van Joep Beving in de FOUR, zo zou dat ook kunnen.

Heb zelf een dergelijk optreden ooit in een industriële locatie op TodaysArt bijgewoond, paste ook prima.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken