Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Off topic. Op 29, 30 en 31 gaat er een nieuw event plaatsvinden op het festivalterrein. Een muziekfestival??. Wie weet hier meer van.
scherp Seventheen Seconds!
Off topic. Awakenings wordt het 4e festival. Helaas geen nieuw indie festival.
scherp...
Ah, nice! Dat past goed in het verhaal dat Rocco Veenboer aan het teasen was: https://festileaks.com/2021/10/awakenings-directeur-hint-naar-grootse-jubileum-editie-in-2022/

Goede leak. Ben benieuwd wat ze er van gaan maken.
Happy Simon Cowell GIF by America's Got Talent
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Friendly Fire zet Kings of Convenience op 16/8 neer in het Amsterdamse Bos; mooie boeking voor die plek. Benieuwd of FF hen direct ook geboekt heeft voor Best Kept Secret.
 

Brombeer

Campingartiest
10 sep 2021
60
60
Eerste namen Northside (2-4 juni in Denemarken) en dus ook kanshebbers voor BKS:

⭐️
Nick Cave & The Bad Seeds
⭐️
Lewis Capaldi
⭐️
Disclosure
⭐️
Kashmir
⭐️
Suspekt
⭐
Mew
⭐️
Jada
⭐️
Tessa
⭐️
Princess Nokia
⭐️
Hans Philip
⭐️
Drew Sycamore
⭐️
CLARA
⭐️
Coco O.
⭐️
girl in red
⭐️
UNDERTEKST
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en mattman

Brombeer

Campingartiest
10 sep 2021
60
60
Nick Cave op BKS zou inderdaad prachtig zijn.

Daarnaast zou ik graag Mew, Kashmir en Princess Nokia van deze lijst op BKS zien.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Dat zou prachtige headliner zijn.

Dacht alleen altijd dat die in Nederland behoorlijk verstrengeld was met Mojo. Maar misschien heb ik dat helemaal verkeerd.
Cave wordt tegenwoordig geboekt door Greenhouse.

Ik heb nog eens naar zijn agenda gekeken, en volgens mij wordt het sowieso geen DTRH. Tussen verschillende locaties zit steeds minstens één dag tussen, en hij staat op 1 juli op Eurockennees en op 4 juli in Verona. Voor BKS zit er een perfect gat tussen de Portugese Primavera en Ejekt in Athene, maar dat lijkt mij topografisch gezien niet helemaal ideaal. Ik zou daarom niet opkijken van één of twee avonden Ziggo Dome.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Vooral Kashmir weer eens ja, en Mew vind ik fijn. Maar verder is het ook niet heel spannend (Nick Cave natuurlijk ook, maar die hoef ik denk ik niet te vermelden).
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Cave wordt tegenwoordig geboekt door Greenhouse.

Ik heb nog eens naar zijn agenda gekeken, en volgens mij wordt het sowieso geen DTRH. Tussen verschillende locaties zit steeds minstens één dag tussen, en hij staat op 1 juli op Eurockennees en op 4 juli in Verona. Voor BKS zit er een perfect gat tussen de Portugese Primavera en Ejekt in Athene, maar dat lijkt mij topografisch gezien niet helemaal ideaal. Ik zou daarom niet opkijken van één of twee avonden Ziggo Dome.
Down The Rabbit Hole verwacht ik hem ook zeker niet. Stond er nog maar drie jaar geleden.
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Dacht alleen altijd dat die in Nederland behoorlijk verstrengeld was met Mojo. Maar misschien heb ik dat helemaal verkeerd.
Naast, zoals Martijn zegt, dat Cave tegenwoordig bij Greenhouse zit, is het niet zo dat een artiest uitgesloten wordt van BKS als deze bij Mojo zit. In hun rol van boekingskantoor zal Mojo de belangen van de artiesten vertegenwoordigen, ook als dat voor hun rol als organisator misschien minder goed uitkomt.

Massive Attack, The National, Jamie XX, DJ Shadow, Belle & Sebastian, Mura Musa, Avalanches, Octavian, allemaal hooggeplaatste namen voor de vorige (geplande) editie van BKS die bij Mojo zitten.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik ben wel benieuwd wanneer ze weer eens van zich laten horen. Gewoon om ons weer eens binnenkort lekker te maken.

Hoop ook dat ze het artwork van 2020 en 2021 gaan vernieuwen naar iets anders. Deze leken nogal op elkaar en was mij smaak ook niet echt. Hoop dat ze daar weer iets nieuws mee kunnen doen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Naast, zoals Martijn zegt, dat Cave tegenwoordig bij Greenhouse zit, is het niet zo dat een artiest uitgesloten wordt van BKS als deze bij Mojo zit. In hun rol van boekingskantoor zal Mojo de belangen van de artiesten vertegenwoordigen, ook als dat voor hun rol als organisator misschien minder goed uitkomt.

Massive Attack, The National, Jamie XX, DJ Shadow, Belle & Sebastian, Mura Musa, Avalanches, Octavian, allemaal hooggeplaatste namen voor de vorige (geplande) editie van BKS die bij Mojo zitten.
Nee dat begrijp ik hoor. Maar dacht altijd dat er ook soort van persoonlijke band was tussen iemand hoog in de boom bij Mojo (Rademakers zelf?) en management van Nick Cave. Vandaar mijn opmerking en de term "verstrengeld".

Kan ook zijn dat dit beeld ten onrechte in mijn hoofd is gaan zitten, Zo gaat dat soms.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.327
Ik zou daarom niet opkijken van één of twee avonden Ziggo Dome.
Die waren dan toch al lang aangekondigd? Los daarvan doet hij volgend jaar volgens mij geen zaalshows, maar een all festivaltour. Dus het lange wachten op een NL datum kan alleen wijzen op een festivalshow (BKS gok ik, of anders DTRH of Lowlands).
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Die waren dan toch al lang aangekondigd? Los daarvan doet hij volgend jaar volgens mij geen zaalshows, maar een all festivaltour. Dus het lange wachten op een NL datum kan alleen wijzen op een festivalshow (BKS gok ik, of anders DTRH of Lowlands).
Speelt ook in o.a. Lanxess Arena volgend jaar. Dus Ziggo Dome zou kunnen.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Please please Ziggo Dome. BKS, DTRH geen optie voor mij door andere festivals. En anders wordt het misschien TW Classic.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Die waren dan toch al lang aangekondigd? Los daarvan doet hij volgend jaar volgens mij geen zaalshows, maar een all festivaltour. Dus het lange wachten op een NL datum kan alleen wijzen op een festivalshow (BKS gok ik, of anders DTRH of Lowlands).
Volgens mij is de verhouding meer 50/50. Wel voornaamlijk losse outdoorshows, maar daar hebben wij in Nederland voor het formaat van Nick Cave eigenlijk geen goede locatie meer voor na het wegvallen van het Westerpark.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken