Best Kept Secret 2022 - Nieuws en Geruchten

Marin

Gouden Tip
14 apr 2021
481
314
In de berichten van BKS zie ik dat ze "iets moois" gaan regelen voor de mensen die hun kaartje 2020 mee hadden genomen naar 2021, iemand al enig idee wat dat zou kunnen zijn?
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.094
318
Een presale?

Zou me overigens niet verbazen als organisator Friendly Fire weer een festival zoals Loose Ends of een reeks openluchtshows in het Amsterdamse Bos in de coulissen heeft staan. Daar organiseren ze normaal ook een en ander, misschien deze nazomer met artiesten die aangekondigd waren voor BKS.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Een presale?

Zou me overigens niet verbazen als organisator Friendly Fire weer een festival zoals Loose Ends of een reeks openluchtshows in het Amsterdamse Bos in de coulissen heeft staan. Daar organiseren ze normaal ook een en ander, misschien deze nazomer met artiesten die aangekondigd waren voor BKS.
Lijkt mij wel dat dit inderdaad een pre-sale is. De vraag voor kaarten is op dit moment hoog.
Op deze manier kun je de mensen die kaarten hebben bewaard op een goede (vrijwel kosteloze) manier tegenmoet komen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.327
5.021
Is dat niet een beetje raar zonder namen? Dan hadden we toch net zo goed onze 2020 kaartjes aan kunnen houden tot volgend jaar?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Is dat niet een beetje raar zonder namen? Dan hadden we toch net zo goed onze 2020 kaartjes aan kunnen houden tot volgend jaar?
De pre-sale hoeft natuurlijk niet te beginnen zonder namen. Ze kunnen nu ook bijvoorbeeld aankondigen dat de verkoop voor de mensen die de kaarten hebben gehouden start in het eerste weekend van september en voor de overige mensen de week erna start.
 
  • Leuk
Waarderingen: gesp

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.214
2.150
Een presale?

Zou me overigens niet verbazen als organisator Friendly Fire weer een festival zoals Loose Ends of een reeks openluchtshows in het Amsterdamse Bos in de coulissen heeft staan. Daar organiseren ze normaal ook een en ander, misschien deze nazomer met artiesten die aangekondigd waren voor BKS.

Een spin off-festival, zoals eerder Loose Ends, op basis van de contracten voor BKS20/21 zou wellicht kunnen. Een beetje als het Wide Awake Festival in London (https://wideawakelondon.co.uk), maar dan in het Westerpark.

Overigens is er al een reeks in het Amsterdamse Bos aangekondigd, in september dit jaar en volgend jaar zomer (o.a. Agnes Obel en Slow Show).

Ik verwacht dat er nog wel wat nieuws gaat komen in het eigenlijke BKS-weekend 2021. In ieder geval de data voor volgend jaar, maar hopelijk al wat meer (bijvoorbeeld: the National als eerste headliner). Primavera Sound heeft dan al programma voor 2022 gepresenteerd.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.515
10.875
Een spin off-festival, zoals eerder Loose Ends, op basis van de contracten voor BKS20/21 zou wellicht kunnen. Een beetje als het Wide Awake Festival in London (https://wideawakelondon.co.uk), maar dan in het Westerpark.

Overigens is er al een reeks in het Amsterdamse Bos aangekondigd, in september dit jaar en volgend jaar zomer (o.a. Agnes Obel en Slow Show).

Ik verwacht dat er nog wel wat nieuws gaat komen in het eigenlijke BKS-weekend 2021. In ieder geval de data voor volgend jaar, maar hopelijk al wat meer (bijvoorbeeld: the National als eerste headliner). Primavera Sound heeft dan al programma voor 2022 gepresenteerd.
Volgens mij zijn het in het Bostheater allemaal verplaatste shows. Joep Beving van mei naar september '21, Obel van augustus '21 naar augustus '22. Ben er sowieso bij bij die laatste. Denk ook wel dat er voor BKS een headliner komt in het oorspronkelijke weekend.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Ik verwacht dat genoeg namen daarvan nog naar BKS kunnen komen. De vraag is echter hoeveel potentiele BKS bezoekers zullen kiezen voor Primavera.
Ik verwacht heel weinig bezoekers. De meeste potentiele bezoekers zullen eerder keuzen tussen BKS en bijvoorbeeld DTRH of Pinkpop.

Ik verwacht dat er in verhouding weinig Nederlanders zijn die naar Primavera gaan.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.214
2.150
OM heeft de Europese tour naar voorjaar 2022 verschoven. Op vrijdag 10 juni 2022 staan ze in TivoliVredenburg.
Dan maar op 11 of 12 juni het optreden op BKS inhalen?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.327
5.021
OM heeft de Europese tour naar voorjaar 2022 verschoven. Op vrijdag 10 juni 2022 staan ze in TivoliVredenburg.
Dan maar op 11 of 12 juni het optreden op BKS inhalen?
Zou me niet verbazen dat er stiekem toch wat namen doorschuiven naar 2022 op deze manier.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.214
2.150
Best Kept Secret is laatste tijd opvallend actief op sociale media. Iedere week een "flashback" naar een oude editie (dit weekend was 2016 aan de beurt, dus nog 3 te gaan). Ook de startpagina van de website is vernieuwd.
Zou wel eens een opmaat kunnen zijn naar een aankondiging begin juni, rond de tijd dat BKS21 plaats had moeten vinden en PS ook met namen komt.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.327
5.021
Best Kept Secret is laatste tijd opvallend actief op sociale media. Iedere week een "flashback" naar een oude editie (dit weekend was 2016 aan de beurt, dus nog 3 te gaan). Ook de startpagina van de website is vernieuwd.
Zou wel eens een opmaat kunnen zijn naar een aankondiging begin juni, rond de tijd dat BKS21 plaats had moeten vinden en PS ook met namen komt.
Ik zag Run The Jewels ook voorbij komen, spontaan heimwee naar Hilvarenbeek.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.327
5.021
Jantje: Nick Cave voor BKS?
Pietje: Nick Cave voor Lowlands?
Paultje: Nick Cave voor Rock Werchter?
Hansje: Nick Cave voor Down The Rabbit Hole?
Klaasje: Nick Cave in de ZiggoDome?

Mojo: Nick Cave Pinkpop 3FM stage afsluiter.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid en rhcp

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.214
2.150
Nick Cave voor BKS zou erg mooi zijn, maar ik ga er ook vanuit dat die door Mojo ergens in Ziggo of op een Mojo-festival wordt neergezet.
Volgende week dinsdag komt Primavera Sound met 2022-namen, dus dan krijgen we al een beeld wat er in de buurt is.
 
  • Leuk
Waarderingen: noid

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.828
825
Nick Cave zie ik ook niet gebeuren. Erg jammer want past perfect op het festival.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken