Best Kept Secret 2021 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Ik ben er ook blij volgend jaar. M'n ticket ligt in ieder geval al te blinken.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
BKS 2021 (en de andere festivals) zullen wel snel uitverkopen zeker? Een heel groot deel gaat zijn tickets al hebben en de rest zal wel snel gekocht worden door mensen die extra hard verlangen naar een festival.

Mooi verwoord statement en filmpje trouwens, hebben ze goed aangepakt.

Denk je? Ik denk dat de meeste mensen nu de kat uit de boom mijken in de angst dat ze straks alsnog weer zonder geld eindigen als het weer niet doorgaat. Verwacht zelf dat pas tegen het najaar de kaartverkoop wat zal gaan lopen.
 

yngvar

Randprogramma
22 nov 2018
135
115
Nog 415 dagen! Zo voorbij toch? :)
Ik kijk nu al uit naar mijn eerstvolgende Kornuitje in de Casbah...
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Wanneer verwachten we de eerste namen?

Inzet lijkt te zijn om huidige programma zoveel mogelijk over te zetten.
Zie dit citaat in NRC:
Westerik heeft wel goede hoop voor volgend jaar. „We zijn met iedereen in gesprek om te kijken naar de mogelijkheden voor volgend jaar. Dat hangt van veel af en ik kan het niet garanderen, maar we zitten in hetzelfde schuitje en doen van beide kanten ons best.”

Ik ben er volgend jaar ook zeker bij.
Tickets en accommodatie Beekse Bergen zijn al binnen!!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Ken19 op Efestivals postte net:

The Strokes are normally in for next year (and their other dates). 2020 had to be their year. Now it wil be 2021.

Goed nieuws voor the Strokes fans dus!
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Ken19 op Efestivals postte net:

The Strokes are normally in for next year (and their other dates). 2020 had to be their year. Now it wil be 2021.

Goed nieuws voor the Strokes fans dus!

Dat zou toch mooi nieuws zijn!!!

Dan is de gehoopte headliner voor 2021 hopelijk binnen en kunnen we vanaf nu tot februari gaan praten over Sufjan Stevens!!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Aangezien er nu dus al een 2021 thread is en veel line up's vergelijkbaar gaan zijn volgend jaar met wat normaal dit jaar zou komen. Even gekeken wat ze allemaal mogen overdragen naar volgend jaar en in deze volgorde is dat voor mij:

1. The Strokes
2. Black Lips
3. Fontaines DC
4. Rolling Blackouts Coastal Fever
5. The National
6. Diiv
7. 100 Gecs
8. Pottery
9. Squid
10. Tropical Fuck Storm
11. Black Midi

12. Beach Bunny
13. Easy Life
14. Surfbort
15. BadBadNotGood
16. Khruangbin
17. Hamilton Leithauser
18. The Avalanches
19. Soccer Mommy
20. Dope Lemon
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
652
575
The National is bevestigd voor volgend jaar op Rock in Rio Lisboa, die zullen dus vast wel op BKS komen. Kunnen ze mooi hun 11 jarig jubileum van High Violet gaan vieren :)
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Ik hoop eigenlijk dat ze echt niet terug tot november wachten met namen... Vanaf binnenkort (bijna) elke week een 3-tal ofzo (al gaat het dan voornamelijk om namen die terugkomen van dit jaar) zou echt tof zijn om de lange voorpret periode wat te onderhouden.
 

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
158
41
Ik hoop eigenlijk dat ze echt niet terug tot november wachten met namen… Vanaf binnenkort (bijna) elke week een 3-tal ofzo (al gaat het dan voornamelijk om namen die terugkomen van dit jaar) zou echt tof zijn om de lange voorpret periode wat te onderhouden.
Goh, het lijkt me niet echt nuttig om nu al namen te beginnen aankondigen voor BKS 2021. Zelf zijn ze nog de klap van de afgelasting van deze editie te verwerken en ik denk dat mensen nu echt met andere dingen bezig zijn dan met wie er over 14 maanden op BKS staat.

Ze zullen waarschijnlijk nog wel wat communiceren deze zomer lijkt me. Misschien met wat throwbacks, video's van sets uit voorgaande jaren (zoals ook DTRH doet) of wie weet slagen ze er in om een aantal kleinere artiesten uit de line-up een livestreamconcert te geven vanuit hun thuis. Maar nu al beginnen met BKS 2021 op te hypen lijkt me ongepast en nutteloos.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Ken19 op Efestivals postte net:

The Strokes are normally in for next year (and their other dates). 2020 had to be their year. Now it wil be 2021.

Goed nieuws voor the Strokes fans dus!

The Strokes zijn in ieder geval begonnen om shows die deze maand in de VS gepland stonden te verplaatsen naar mei volgend jaar. Hopelijk betekent dat inderdaad dat de hele tour (incl. BKS) naar 2021 gaat.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Timmetje wrote:
Ken19 op Efestivals postte net:

The Strokes are normally in for next year (and their other dates). 2020 had to be their year. Now it wil be 2021.

Goed nieuws voor the Strokes fans dus!

The Strokes zijn in ieder geval begonnen om shows die deze maand in de VS gepland stonden te verplaatsen naar mei volgend jaar. Hopelijk betekent dat inderdaad dat de hele tour (incl. BKS) naar 2021 gaat.

Zou erg fijn zijn. Ben met die fantastische nieuwe plaat nog meer fan geworden dan ik al was. Fingers crossed, want als de ontwikelingen mbt het vaccin niet versnellen dan zou BKS 2021 nog wel eens te vroeg kunnen komen.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Afgaande op die lijst van Hurricane 2021 kunnen we er wel vanuit gaan dat Fontaines D.C., Catfish en Giant Rooks wel zullen meegaan naar BKS21. Mooi van Fontaines, die andere twee doen mij wat minder.

Pohoda neemt Metronomy, black midi en Black Country, New Road mee.
En The National speelt een week na BKS in Lissabon.

Allemaal maar alvast met potlood opschrijven voor BKS21?
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Top 20 van BKS2020 waar ik het meest naar uit keek. Mogen allen door naar BKS2021!

1. Jarvis Cocker
2. Massive Attack
3. Belle & Sebastian
4. The National
5. Fontaines DC
6. BADBADBADNOTGOOD
7. DIIV
8. Irreversible Entanglements
9. The Strokes
10. Catfish & Bottleman
11. Dope Lemon
12. Squid
13. Automatic
14. Black Country, New Road
15. Metronomy
16. The Avalanches
17. Ghum
18. Tropical Fuck Storm
19. Kokoko!
20. Soccer Mommy

 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Eerste festileak voor BKS 2021?
Catfish & the Bottlemen heeft zowel op de website als op Facebook Best Kept Secret 2021 (als verplaatst optreden) in het tourschema staan.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.939
492
Eerste festileak voor BKS 2021?
Catfish & the Bottlemen heeft zowel op de website als op Facebook Best Kept Secret 2021 (als verplaatst optreden) in het tourschema staan.

Idem voor Black Country, New Road, Squid, DJ Shadow, Om, GHUM en Soccer Mommy. Staat bij de evenementen op hun facebook.
Maar dat is gewoon het officiële event van de organisatie van BKS toch? Wat BKS zelf heeft veranderd in 2021? Dus eerst stond het event van 2020 op hun FB en dat is nu automatisch 2021 geworden.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Processierups wrote:
Eerste festileak voor BKS 2021?
Catfish & the Bottlemen heeft zowel op de website als op Facebook Best Kept Secret 2021 (als verplaatst optreden) in het tourschema staan.


dirkb wrote:
Idem voor Black Country, New Road, Squid, DJ Shadow, Om, GHUM en Soccer Mommy. Staat bij de evenementen op hun facebook.

Maar dat is gewoon het officiële event van de organisatie van BKS toch? Wat BKS zelf heeft veranderd in 2021? Dus eerst stond het event van 2020 op hun FB en dat is nu automatisch 2021 geworden.

Dat denk ik ook voor dat rijtje.
C&tB heeft het echter ook op de eigen website aangepast.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
The National is bevestigd voor volgend jaar op Rock in Rio Lisboa, die zullen dus vast wel op BKS komen. Kunnen ze mooi hun 11 jarig jubileum van High Violet gaan vieren ?

The National geeft nu ook op Facebook aan over de 2020 zomerdata:
We are working hard to reschedule each of these dates for 2021.

BKS21 lijkt dus wel logisch.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken