Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.284
Ja dit kan ook niet meer mis gaan he. Stiekem een klein beetje balen dat ik naar DTRH ga. The Strokes is zo'n band waar mijn hart tegenwoordig nog sneller van gaat kloppen. Gefeliciteerd BKS :).
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Ookal denk ik dat het inderdaad the strokes is. Kan the killers ook nog, misschien niet echt een naam voor bks maar nog geen show gepland in Nederland en Portugal.

Precies, hold you horses.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Ookal denk ik dat het inderdaad the strokes is. Kan the killers ook nog, misschien niet echt een naam voor bks maar nog geen show gepland in Nederland en Portugal.

Overigens doet dit mij wel vermoeden dat ze het weer bij 1 aankondiging houden vanavond…

Dat zit er wel dik in ja. en dan vrijdag een deel van de subs en undercard.
Ik dacht net dat het nu niet meer mis kon gaan met de The Strokes tot er iemand The Killers suggereerde. Wat een deceptie zou dat zijn zeg..
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
368
119
rhcp wrote:
Ookal denk ik dat het inderdaad the strokes is. Kan the killers ook nog, misschien niet echt een naam voor bks maar nog geen show gepland in Nederland en Portugal.


Baas wrote:
Overigens doet dit mij wel vermoeden dat ze het weer bij 1 aankondiging houden vanavond…

Dat zit er wel dik in ja. en dan vrijdag een deel van de subs en undercard.
Ik dacht net dat het nu niet meer mis kon gaan met de The Strokes tot er iemand The Killers suggereerde. Wat een deceptie zou dat zijn zeg..
Nee joh, gewoon The Strokes. The Killers spelen die zaterdag al in Engeland
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
294
288
rhcp wrote:
Ookal denk ik dat het inderdaad the strokes is. Kan the killers ook nog, misschien niet echt een naam voor bks maar nog geen show gepland in Nederland en Portugal.


Baas wrote:
Overigens doet dit mij wel vermoeden dat ze het weer bij 1 aankondiging houden vanavond…

Dat zit er wel dik in ja. en dan vrijdag een deel van de subs en undercard.
Ik dacht net dat het nu niet meer mis kon gaan met de The Strokes tot er iemand The Killers suggereerde. Wat een deceptie zou dat zijn zeg..

The Killers is al aangekondigd voor Mad Cool eerder. Dus ik houhet op The Presets ?
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Dillinger wrote:

rhcp wrote:
Ookal denk ik dat het inderdaad the strokes is. Kan the killers ook nog, misschien niet echt een naam voor bks maar nog geen show gepland in Nederland en Portugal.



Baas wrote:
Overigens doet dit mij wel vermoeden dat ze het weer bij 1 aankondiging houden vanavond…


Dat zit er wel dik in ja. en dan vrijdag een deel van de subs en undercard.
Ik dacht net dat het nu niet meer mis kon gaan met de The Strokes tot er iemand The Killers suggereerde. Wat een deceptie zou dat zijn zeg..

Nee joh, gewoon The Strokes. The Killers spelen die zaterdag al in Engeland

Ja klopt. Sorry voor de stres :wink: had me even vergist dat er nog een headliner voor 14 juni nodig was.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Dillinger wrote:

rhcp wrote:
Ookal denk ik dat het inderdaad the strokes is. Kan the killers ook nog, misschien niet echt een naam voor bks maar nog geen show gepland in Nederland en Portugal.



Baas wrote:
Overigens doet dit mij wel vermoeden dat ze het weer bij 1 aankondiging houden vanavond…


Dat zit er wel dik in ja. en dan vrijdag een deel van de subs en undercard.
Ik dacht net dat het nu niet meer mis kon gaan met de The Strokes tot er iemand The Killers suggereerde. Wat een deceptie zou dat zijn zeg..

Nee joh, gewoon The Strokes. The Killers spelen die zaterdag al in Engeland

Dat is een hele geruststelling.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ja ja, it's gonna happen! Wat zou dat toch weer een knappe boeking zijn van Best Kept. Denk dat ik een dezer dagen toch eens mijn ticket ga verzilveren. The National die High Violet spelen en The Strokes die überhaupt in Nederland zijn: kan alleen maar een prachtig weekend worden!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Hadden ze nu echt verwacht dat niemand die hint over The Strokes door zou hebben na twee minuten?

Ik denk als je zoiets doet dat je als organisatie juist wil dat ze het wel doorhebben. Zo lijkt het toch nog een beetje dat BKS de primeur had. ondanks dat er misschien een handvol festivals ze straks om hetzelfde uur beken maken.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.683
1.610
Hadden ze nu echt verwacht dat niemand die hint over The Strokes door zou hebben na twee minuten?

Actie geslaagd toch? Nu gaat het de hele dag over BKS zonder de naam officieel bekend te maken.
 

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
158
41
Daar hebben jullie wel een heel goed punt.

Ik ben benieuwd of we meteen een pakketje namen krijgen. Ik denk van niet. Het ziet er naar uit dat The Strokes de hele rimram gaan aankondigen (tour, nieuwe single? albumaankondiging?). Dan hoeft BKS niet meer een pakketje namen toevoegen om de aandacht te grijpen lijkt me. Misschien vrijdagochtend ofzo zoals de vorige keer.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Daar hebben jullie wel een heel goed punt.

Ik ben benieuwd of we meteen een pakketje namen krijgen. Ik denk van niet. Het ziet er naar uit dat The Strokes de hele rimram gaan aankondigen (tour, nieuwe single? albumaankondiging?). Dan hoeft BKS niet meer een pakketje namen toevoegen om de aandacht te grijpen lijkt me. Misschien vrijdagochtend ofzo zoals de vorige keer.
Nee vandaag enkel The Strokes, andere namen zullen wel spoedig volgen gok ik zo maar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken