Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

JeroenJ

Campingartiest
22 okt 2015
97
0
Valt Bon Iver live niet een beetje te vergelijken met Sigur Ros, qua sfeer en beleving? Veel ingetogen stukken maar ook enkele noisy uitbarstingen. En een sferische lichtshow die dat ondersteunt.

Nee, Bon Iver heeft gewoon ingetogen nummers. En sommige die wat meer ademen.
Sigur Ros is 1 grote trip per nummer.

Je 2e zin klopt wel.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ik zeg niet dat ze 'er weinig zin' in hebben als in er is weinig interactie. Gewoonweg iets wat ik vaker voorbij heb zien komen. Er zijn toch genoeg artiesten die vaak liever de anonimiteit van het muziek maken opzoeken en niet al te vaak optreden. Wellicht meer bescheidenheid dan iets anders, dat is meer wat ik ermee bedoelde, maar slecht verwoord. ;)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Waar slaat dat laatste op? Als iemand altijd met plezier op het podium staat is het Justin Vernon. En Ben Howard zal het ook niet met tegenzin doen. Joh, als er weinig interactie is, wil dat noet zeggen dat ze er weinig zin in hebben. Anders laten we Dave Grohl lekker komen.
Green Day, kunnen we lekker hey ho'en met z'n allen.

Ben wel benieuwd wanneer ze met nieuwe namen gaan komen. Heb persoonlijk ook lichte twijfels over Bon Iver, maar ik heb ze dan ook nooit live gezien, dus is altijd mooi meegenomen. Van mij mag zo iets "ouds" als een Neil Young ook gewoon komen hoor.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Ik raad jullie van harte aan vandaag even tijd te nemen voor dit concert. Prachtig.[video]https://youtu.be/YJNi7aRwUzU[/video]
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Precies. Dat optreden is geweldig. Het nummer Creature Fear is een goed voorbeeld van wat ik eerder heb gezegd. Op het album ingetogen, live veel geweld. En dat is met veel nummers zo.

Topartiest hoor, dit maakt echt wel voor mij de overweging om vanuit Leeuwarden daar naartoe te reizen.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Bon Iver wordt op BKS gewoon anderhalf uur lang kippenvel> Kan echt magisch worden , daar aan dat meer.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.804
Raskolnikov wrote:

Dillinger wrote:
Bon Iver wordt op BKS gewoon anderhalf uur lang kippenvel> Kan echt magisch worden , daar aan dat meer.


Natuurlijk, fantastisch live.

Dagkaart?
1f609.svg

Haha wie weet ;-)
 

wilmer

Playlistbediener
30 mei 2015
38
2
Ik had toch stiekem gehoopt op vanmorgen nog een headliner, dan morgen er misschien nog een en eind van de week wat kleinere namen. Toen ik gister las dat de nieuwe namen 'sneller dan verwacht' zouden komen ging ik er vanuit dat het sowieso deze week nog zou zijn, maar nu twijfel ik. Ik vond in het verleden namen als Elbow, Franz Ferdinand, Sigur Ros, Damien Rice prima tot heerlijke headliners, dus ik hoop dat er nog 2 namen bij komen dat dit kaliber en die in mijn straatje passen.

Van mij hoeft een The Strokes of een The Cure niet, dus ik ga voor Vampire Weekend en nog een verrassing (The War on Drugs, Thom Yorke Solo, Eels, Radical Face, Sigur Ros, Sufjan Stevens, Godspeed You! Black Emperor, Steven Wilson, Beach House! Geen idee of dat echt headliners kunnen zijn, want ik heb totaal niet gekeken naar tourschema's of andere informatie.

Wat kleinere namen die ik gaan (nog eens) zou willen zien:
Nils Frahm, Olafur Arnalds, Explosions in the Sky, Blonde Redhead, Benjamin Clementine, Flying Horseman, Glen Hansard, Het Zesde Metaal, Lost in the Trees, Matt Elliott, Soulsavers, Anathema, Asaf Avidan, Klangstof, Dan Mangan, dEUS, Dry the River, Jan Swerts, Local Natives, Moddi, Ought, Perfume Genius, Tamino, Tinariwen en nog wel wat namen.

Ik gok dat je van bovenstaande namen 75% of meer kunt afvinken omdat ze niet touren, in Amerika zitten in die periode of wat voor reden dan ook, maar een mooi wensenlijstje dacht ik zo.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.829
825
Feitelijk begint de voorverkoop vrijdag al (bungalows en tenten) en die gaan ze echt niet beginnen met één naam. Verwacht morgen en/of overmorgen een pakketje namen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Ik had toch stiekem gehoopt op vanmorgen nog een headliner, dan morgen er misschien nog een en eind van de week wat kleinere namen. Toen ik gister las dat de nieuwe namen ‘sneller dan verwacht’ zouden komen ging ik er vanuit dat het sowieso deze week nog zou zijn, maar nu twijfel ik. Ik vond in het verleden namen als Elbow, Franz Ferdinand, Sigur Ros, Damien Rice prima tot heerlijke headliners, dus ik hoop dat er nog 2 namen bij komen dat dit kaliber en die in mijn straatje passen.

Van mij hoeft een The Strokes of een The Cure niet, dus ik ga voor Vampire Weekend en nog een verrassing (The War on Drugs, Thom Yorke Solo, Eels, Radical Face, Sigur Ros, Sufjan Stevens, Godspeed You! Black Emperor, Steven Wilson, Beach House! Geen idee of dat echt headliners kunnen zijn, want ik heb totaal niet gekeken naar tourschema’s of andere informatie.

Wat kleinere namen die ik gaan (nog eens) zou willen zien:
Nils Frahm, Olafur Arnalds, Explosions in the Sky, Blonde Redhead, Benjamin Clementine, Flying Horseman, Glen Hansard, Het Zesde Metaal, Lost in the Trees, Matt Elliott, Soulsavers, Anathema, Asaf Avidan, Klangstof, Dan Mangan, dEUS, Dry the River, Jan Swerts, Local Natives, Moddi, Ought, Perfume Genius, Tamino, Tinariwen en nog wel wat namen.

Ik gok dat je van bovenstaande namen 75% of meer kunt afvinken omdat ze niet touren, in Amerika zitten in die periode of wat voor reden dan ook, maar een mooi wensenlijstje dacht ik zo.

Leuke lijst. Ik hoop Clementine ook ooit nog eens ergens te zien! ! Dry the River is helaas gestopt, meende ik.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken