Best Kept Secret 2017

wil

Campingartiest
20 jan 2015
82
58
Trentemoller en White Lies staan voor mij nog op de verlanglijst...... na hun concerten deze maand zullen de festivaldata wel vrijkomen
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
American Football moet nu toch wel echt komen.

Dat zou betekenen dat ze 4 dagen achter elkaar gaan spelen, niet onmogelijk, maar gebeurt niet zo vaak.
Ze staan op donderdag in Italie, op vrijdag in Berlijn en dus op zaterdag of zondag op dit festival in Mannheim.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.457
1.602
Zou absoluut gaan kijken gezien de sterke eerste twee platen, maar ben bang dat de rest van het programma er onder gaat lijden met een derde dure headliner.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
558
Black Lies wrote:
American Football moet nu toch wel echt komen.


Dat zou betekenen dat ze 4 dagen achter elkaar gaan spelen, niet onmogelijk, maar gebeurt niet zo vaak.
Ze staan op donderdag in Italie, op vrijdag in Berlijn en dus op zaterdag of zondag op dit festival in Mannheim.

Oh, dat had ik niet gezien. Nou ja, zullen wel ergens in Nederland opduiken dit jaar.
 

CesarMoz

Playlistbediener
18 dec 2016
19
0
Wow!!! Down the rabbit hole 23-24-25 June first names http://downtherabbithole.nl/programma
Regards
 

wilmer

Playlistbediener
30 mei 2015
38
2
Wat mij wel wat lijkt zijn Het Zesde Metaal, Taxidermist, Flying Horseman, Illuminine, Warhaus en Jan Swerts. Volgens mij kunnen ze ook allemaal rond die tijd wel!

Ook hoop ik nog op wat namen van de volgende artiesten: Olafur Arnalds (of Kiasmos), Nils Frahm, Asaf Avidan, Moddi, Bon Iver, Godspeed You! Black Emperor, Ought, Perfume Genius, Angus and Julia Stone, Asgeir, Great Lake Swimmers, Kent en The Slow Show. Geen idee of ook maar iemand van ze kan, en ik weet ook dat sommige namen vorige jaren al een keer op BKS hebben gestaan, maar dromen mag natuurlijk!

Als het aan mij ligt komt er morgen nog een rijtje namen!
 

Freazy

Gouden Tip
3 dec 2013
279
0
ik begin een klein beetje ongeduldig te raken :p
binnen nu en een week nieuwe namen, wat denken jullie?
(over 20 minuten mag wat mij betreft ook)
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Wat betreft de laatste headliner hoop ik misschien nog wel het meeste op Solange, maar of BKS het aandurft om een vrouw met een kleurtje te laten headlinen? ;)

Ik denk sowieso dat BKS liever niet rond DTRH namen bekendmaakt. Bovendien, vorige jaar kondigden ze ook eind januari pas hun tweede lichting namen aan. Daar zou ik ook dit jaar weer op rekenen, geen reden tot paniek!
 

wilmer

Playlistbediener
30 mei 2015
38
2
Maar nu zijn er 2 namen bekend en het festival is al (bijna) uitverkocht. Strategisch gezien hebben ze toch al 'gewonnen' en maakt op zich een aankondiging wat dat betreft niet heel veel meer uit?

Doe mij komende maandag of vrijdag maar! Heb zin om alvast het een en ander in te luisteren!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken