Best Kept Secret 2016

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Damien Rice lijkt ook wel perfect te passen voor EITS. Zou in mijn ogen een heel erg sterke zet zijn om de headliner van DTRH van vorig jaar een spot lager neer te kunnen zetten. Die andere poster is mij echt te vaag. Het lijkt heel veel op Damien Rice en Alt-J maar dat zal 100% zeker niet over dit jaar gaan als dat er daadwerkelijk staat, ik ben erg benieuwd!

Er wordt trouwens veel geklaagd over de strategie van BKS maar toch vind ik het ook wel wat hebben. Met zo'n aanwijzing op het bord met een kruis op 4 februari, past toch wel weer binnen het 'Secret' concept. Al wordt iedereen natuurlijk wel moe van dat soon... gedoe. Ik kijk uit naar morgen!
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
- Voor de headliners vallen in ieder geval Foals (maar die staat toch op Lowlands af), maar ook Kendrick Lamar (te lang). New Order zou al beter passen, maar dat is niet een voor de hand liggende headliner. Jamie XX en Moderat zijn nog namen die er zouden passen, maar dat is ook niet direct headlinermateriaal. Iemand? Ik snap hier niks van. :p
- Naast Caribou lijkt me Christine and the Queens te staan. Past precies, vier woorden, wordt geboekt door Friendly Fire, populair op 3FM, en past zelfs op alfabetische volgorde in dat rijtje. Ka-ching?
- Naast Explosions in the Sky verwacht ik Empress Off. Geboekt door Friendly Fire en het lijkt alsof de gebleurde naam bestaat uit een lang woord met daarna een erg kort woord. Ook alfabetisch klopt dat wel.
- Naast Beach House lijkt Alvvays te passen, maar dat kan eerlijk gezegd van alles zijn. Begint wel met een A, dus dat pleit voor.
- Ik verwacht Blossoms of Bully ook op dit festival trouwens, gezien onderin.
- En gewoon, zomaar een gok, nergens op gebaseerd: Japandroids mag wel, toch?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Black Lies wrote:
Indrukwekkend topic dit, inhoudelijke discussies over welke namen er eventueel wanneer bekendgemaakt zouden worden op basis van 5 seconden video. Voorheen, zonder aanleiding tot discussie, uiteraard relatieve stilte. Zeer fijn topic, dit is wel anders dan het Pinkpoptopic.
Ben je nou sarcastisch? Jij bent soms echt moeilijk te peilen..

Soms? Zelfs Maurice de Hond zou er bizar veel moeite voor moeten doen om Jeroen te peilen.

Hij heeft trouwens wel uit puur genot enkele posts op de vorige pagina geliked. Ik denk dat Jeroen het echt meent.
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0

– Naast Caribou lijkt me Christine and the Queens te staan. Past precies, vier woorden, wordt geboekt door Friendly Fire, populair op 3FM, en past zelfs op alfabetische volgorde in dat rijtje. Ka-ching?

Dit zou de grootste flater ooit zijn.
 

Shakespeare

Playlistbediener
26 mrt 2015
44
0
Kan iemand hier zien welke artiest er op spotify aanstaat bij de eerste computer? Zou daar niet een aanwijzing in zitten?
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Kan iemand hier zien welke artiest er op spotify aanstaat bij de eerste computer? Zou daar niet een aanwijzing in zitten?
Ben aan het puzzelen. ;)

Ik geef het een 0% kans, maar Radiohead zou natuurlijk passen op die headlinerplek. :')
 

mellowmaniac

Campingartiest
3 feb 2016
64
9
I'm surprised no one considers Suede. They would fit into the BKS concept very well and should be available at that time. The could be the third headliner or "first" co-headliner on the picture. If they are headliner I would be more than happy to have Air as co-headliner, but it looks like the co-headliner has four or five letters.
 

Dirk

Campingartiest
11 nov 2014
65
0
Het plaatje is inderdaad de line-up van 2013. Kijk maar na, alles past precies (vooral duidelijk te zien dat Alt-J, Damien Rice en Kurt Vile & The Violators onder elkaar staan.
Waarschijnlijk hebben ze hem er even bij gepakt om als voorbeeld voor de invulling qua vormgeving te gebruiken.



Overigens is er een wijziging geweest wat betreft de speeldatum van Tame Impala op Firefly. Ze spelen niet meer op 19 juni, maar al op 17 juni, naar het schijnt in verband met een Europese tour.
Zou een mooie en verrassende streek van Best Kept Secret zijn naar mijn mening.
 

Thomas1617899555

Nieuw lid
3 feb 2016
4
0
Ik weet niet hoe maar for some reason maak ik Jamie XX op uit die derde headliner. Geen flauw idee of dit realistisch is voor BKS maar dacht ik share t ff. Ik meen me wel te herinneren dat Noël Gallangher op BKS revealde dat ie met Jamie XX samenwerkte aan een album? idk, ik ben benieuwd.

Zelf hoop ik op Jack Garratt, Damien Rice, HEAVN en The Cinematic Orchestra :)
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Die verzette datum van Tame Impala en de hint uit de recensie van 3voor12 geven mij wel weer hoop op Tame Impala. Zou ik in ieder geval de beste optie vinden van alles wat hier langs komt.
Maar zou het wel opvallend vinden als ze voor BKS hun schema aanpassen.
 

Timvank

Randprogramma
18 jan 2015
223
0
Die verzette datum van Tame Impala en de hint uit de recensie van 3voor12 geven mij wel weer hoop op Tame Impala. Zou ik in ieder geval de beste optie vinden van alles wat hier langs komt.
Maar zou het wel opvallend vinden als ze voor BKS hun schema aanpassen.

'Wauw, het publiek in de HMH was echt leuk en jullie hebben goeie wiet. Giraffes? Chill man. We komen.'

Maar voor hetzelfde geld zijn ze geswitched omdat een andere headliner dat wilde :p.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Die verzette datum van Tame Impala en de hint uit de recensie van 3voor12 geven mij wel weer hoop op Tame Impala. Zou ik in ieder geval de beste optie vinden van alles wat hier langs komt.
Maar zou het wel opvallend vinden als ze voor BKS hun schema aanpassen.

Denk dat het kijkend naar de kaartverkoop ook de sterkste zet zou zijn aangezien de hype nog groter is na die HMH show. Mensen willen die band zien komende zomer.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Tame Impala was al zeker een week geleden naar 17 juni verplaatst.... Maar dan nog... Two Door Cinema Club speelt de 16 e op hetzelfde festival maar die hebben twee dagen er tusen, er van uitgaande dat die op zondag spelen...
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Denk dat het kijkend naar de kaartverkoop ook de sterkste zet zou zijn aangezien de hype nog groter is na die HMH show. Mensen willen die band zien komende zomer.
Het past alleen niet echt in de geblurde poster. Daar lijkt een naam te gaan staan van maximaal 8 tekens. En ook lijkt het me infrastructureel gezien idioot. Zelfs nu ze de vrijdagavond op Firefly spelen, dan is het door de tijdszones alweer zaterdag hier en hebben ze één hele dag om alles van daar naar hier te krijgen.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Het past alleen niet echt in de geblurde poster. Daar lijkt een naam te gaan staan van maximaal 8 tekens.
Daar heb je ook wel gelijk in ja. Macklemore en z'n buddy passen er in ieder geval ook niet, dus dat is mooi.
Ben uiteindelijk ook meer nieuwsgierig naar de namen die eronder staan. Mooie Dinosaur (Jr?) naast het beeldscherm trouwens
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
@pwoperfish scherp van Dinosaur JR. Zou een mooie band zijn, en ze staan op Primavera dus het is niet ondenkbaar.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Ik heb alle namen van morgen gezien. Ik kan nu dus alles spoilen, maar weet niet hoeveel gekut ik daarmee krijg :p Ben zelf wel blij met derde headliner.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken