[BE] Pukkelpop 2015

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>
Gaat inderdaad over lijstjestijd, is altijd ergens in januari-februari, eerste namen moeten we niet voor de lente verwachten.

Maar ga je daarvoor zo’n verwarring zaaien? Beetje overdreven dan, aangezien niemand een hol geeft om die lijstjestijd.

Dat is ook mijn enige punt van twijfel, maar misschien komt er nog een vernieuwing op het terrein qua podium ofzo bij en dan kan het bijvoorbeeld wel. We zullen het snel genoeg weten
 

jarne

Support act
14 feb 2013
950
282
wat ik ook zeer vreemd vind is de foto die ze bij het bericht hebben gezet. normaal altijd klaar en duidelijke foto, nu toch maar zeer vaag. Misschien is hier wel een artiest op te zien die ze hebben geboekt. jammer genoeg zeer moeilijk te zien wie het is. Maar mij lijkt het filmpje en die foto te verwijzen naar coldplay. Maar het zal wel gewoon gaan om lijstjestijd
 

jarne

Support act
14 feb 2013
950
282
Oke neen, ik zie net dat die foto van dit jaar tijdens editors is.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Zou wel raar zijn om "Weekend! Time for something exciting!" te posten en dan af te komen met het feit dat we een lijstje mogen invullen... Who cares?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Mattman, ga eens kijken op sociale media binnen enkele weken. Lijstjestijd is al jaren vaste traditie bij Pukkelpop, er zijn flink wat mensen die daar een hol om geven...
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
Mattman, ga eens kijken op sociale media binnen enkele weken. Lijstjestijd is al jaren vaste traditie bij Pukkelpop, er zijn flink wat mensen die daar een hol om geven…


Maar je zit toch niet te wachten op een lijstje om in te vullen als ze dat met bombarie aankondigen?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>
Mattman, ga eens kijken op sociale media binnen enkele weken. Lijstjestijd is al jaren vaste traditie bij Pukkelpop, er zijn flink wat mensen die daar een hol om geven…

Maar je zit toch niet te wachten op een lijstje om in te vullen als ze dat met bombarie aankondigen?

De layout is veranderd en ze zeggen 'time for something exciting'. Zo bombastisch is dat toch ook niet?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Wat ziet die nieuwe huisstijl er gruwelijk goed uit. Kan Werchter wat van leren.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Wat ziet die nieuwe huisstijl er gruwelijk goed uit. Kan Werchter wat van leren.
Wauw, zeg dat. Die van Werchter is dit jaar echt te lelijk.

En je kan je wishlist inleveren:
http://www.pukkelpop.be/nl/
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Nou waar blijven die lijstjes? ;)

img
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken