[BE] Pukkelpop 2014

ThijsL

Playlistbediener
29 mrt 2014
21
0
Hoe groot zou de kans zijn dat edward Sharpe and the Magnetic Zeros komen?
 

Whynot

Randprogramma
25 dec 2013
115
0
ik blijf nog hopen om rise against deze zomer te zien, misschien iets voor pukkelpop? ze hebben tot nu toe 1 tourdata begin augustus in canada, net als op pukkelpop staan ook macklemore en sub focus daar.
 

ils13

Playlistbediener
6 mrt 2014
19
0
Yup. Ik ga nog verder de namen afwachten, misschien dat ik nog 1 dagje ga. En 6 dagen werken op Werchter als troost, kwestie van toch nog mijn nodige dosis festivalsfeer te krijgen dit jaar :)
 

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
209
109
Ik ga de vrijdag! Ben benieuwd wat er nog gaat bijkomen! Ils 13 ik ga deels mee in je mening maar je mag ook niet vergeten dat ze hun naam van alternatieve festival nooit gaan verloochenen! Ben ik zeker van... Dance is tegenwoordig een soort van mode op festivals! Hopelijk waait dat weg :)
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Ik ga al zoveel zien dat ik niet zo goed meer weet wat ik nog wil zien, Wolfmother & Chvrches zou ik nog wel willen zien. Prodigy ook maar daar reken ik niet op. Misschien de Kaiser Chiefs?
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Naja ik krijg het morgen in ieder geval te weten, om 11u nieuwe namen :D Kendrick Lamar mag ook wel bedenk ik me net.
 

Whynot

Randprogramma
25 dec 2013
115
0
The Prodigy en Kendrick Lamar stonden er vorig jaar al dus dat betwijfel ik, volgens mij hebben we nog 1 co/sub/headliner nodig, op vrijdag met o.a the national. wie denken jullie?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
645
The Prodigy en Kendrick Lamar stonden er vorig jaar al dus dat betwijfel ik, volgens mij hebben we nog 1 co/sub/headliner nodig, op vrijdag met o.a the national. wie denken jullie?

Macklemore is daar sub. We ontbreken wel nog iemand als sub op zaterdag, ik heb hier eerder al Vampire Weekend, Beck of evt Jack White genoemd.
 

Whynot

Randprogramma
25 dec 2013
115
0
Macklemore & rian lewis en The national? lijkt me zwak, volgens mij moet er daar nog iets bij.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
The National en Macklemore is inderdaad zwak, maar vorig jaar had je een dag The XX. DIe ik daarvoor niet eens kende....
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.411
645
Die dag is ondertussen wel al voor de helft uitverkocht, dus het is maar wat je zwak noemt. The National verkoopt in ieder geval Vorst uit in een handomdraai en was succesvol sub op Werchter voor een aardig groot publiek.

Daar moet wel nog een danceact bij geloof ik, The National gaat niet afsluiten. Netsky wss.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
The National en Macklemore is inderdaad zwak, maar vorig jaar had je een dag The XX. DIe ik daarvoor niet eens kende….

Die overigens de beste show van het weekend weggaven. Pukkelpop mag best vaker zoiets doen, veel beter dan belachelijk dure namen en neppe shows a la Eminem en The Prodigy. Gaat dit jaar met The National ook helemaal goed komen. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.036
8.681
<div class="d4p-bbt-quote-title">Stockholm Syndrome wrote:</div>
The National en Macklemore is inderdaad zwak, maar vorig jaar had je een dag The XX. DIe ik daarvoor niet eens kende….

Die overigens de beste show van het weekend weggaven. Pukkelpop mag best vaker zoiets doen, veel beter dan belachelijk dure namen en neppe shows a la Eminem en The Prodigy. Gaat dit jaar met The National ook helemaal goed komen. Daar durf ik mijn hand voor in het vuur te steken.

Inderdaad. The National is gewoon een steengoede (live)band én die zijn echt wel populair. Daar kijk ik enorm naar uit in ieder geval!
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
The Kooks, Fritz Kalkbrenner, Pendulum, Gogol Bordello, Darkside, Slowdive, Thurston Moore, The War on Drugs,
St. Vincent, Temples, Forest Swords, Jonathan Wilson, Other Lives, Wild Beasts, Sharon van Etten, Lucius, Fink, The Neighbourhood, Vance Joy, St. Lucia, Icona Pop, Gorgon City, Rustie, Lagwagon, Anti-Flag, You Me At Six, Deaf Havana, Dave Hause, Perfect Pussy, The Hell en Marmozets.

 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Zo, daar zit een stel mooie namen tussen.

Edit: Ik dacht dat Pendulum gestopt was trouwens?
Edit2: Ah, DJ set zie ik.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken