[BE] Pukkelpop 2014

ils13

Playlistbediener
6 mrt 2014
19
0
Yup, ben ik ook op aan't wachten. Ik hoop dat ze met nog een goede lading zulke namen komen voor alles uitverkocht is want voorlopig heb ik nog altijd geen ticket gekocht!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Yup, ben ik ook op aan’t wachten. Ik hoop dat ze met nog een goede lading zulke namen komen voor alles uitverkocht is want voorlopig heb ik nog altijd geen ticket gekocht!

De Combitickets zijn al weg, Dat wist je toch wel hoop ik?
 

ils13

Playlistbediener
6 mrt 2014
19
0
De Combitickets zijn al weg, Dat wist je toch wel hoop ik?

Jaja dat wist ik, maar ik ben nog op de uitkijk voor een dagticket. Uiteraard had ik liefst van al een combi genomen zoals elk jaar, maar ik zag het niet zitten om gewoon blindelings te bestellen zonder te weten wie er komt.
 

scheep

Randprogramma
24 feb 2014
209
109
Met veel plezier presenteren we je opnieuw een aantal recente bevestigingen voor Pukkelpop 2014. Zo beweerde hiphopfenomeen Tinie Tempah bij zijn vorige Pukkelpoppasage dat zijn volgende stap de Main Stage zou zijn. Hij houdt woord op vrijdag 15 augustus. De Amerikaanse rockers van Jimmy Eat World zie je er dan weer op zaterdag 16 augustus..


Naast het eerder aangekondigde Balthazar wordt de nationale vlag verdedigd door Amatorski, The Van Jets, Oscar And The Wolf, Float Fall, Raving George, Wallace Vanborn en BRNS. Binnenkort meer landgenoten!
Op donderdag 14 augustus wordt de affiche aangedikt met American Authors, Dan Croll, FKA Twigs, Horse Thief, Kwabs en Ryan Hemsworth.


Een dag later versterken Actress, Arcane Roots, The Bohicas, Cage The Elephant, Drenge, Eyedress, Joris Delacroix, Kadavar, Kurt Vile & The Violators en Wovenwar de line-up. Die laatste band is de nieuwe uitlaatklep van de ex-bandleden van As I Lay Dying.


Zaterdag 16 augustus kent naast Jimmy Eat World ook optredens van James Vincent McMorrow en Mapei.


Meer Pukkelpopnamen volgen de komende weken.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Mwah, alleen Actress, Amatorski, James Vincent McMorrow en Kurt Vile vind ik goede namen. Die Tinie Tempah staat er ook zo ongeveer ieder jaar voor mijn gevoel.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.381
541
Drenge, Jimmy Eat World, The Bohicas, Cag the Elephant en James Vincent McMorrow zijn wel interessant imo. Ze hebben nu toch wel een leuke lineup daar.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Op zich redelijke namen. De grotere namen(Jimmy Eat World en Tinie Tempah) zijn alleen niet ijzersterk(en niet mijn smaak). Schuif Drenge, The Bohicas, Cage the Elephant(!!!), James Vincent mcMorrow en Kurt Vile maar door naar Sziget :)
 

thomas003

Playlistbediener
3 mrt 2014
21
0
Zeer content met deze namen! Cage the Elephant en Jimmy Eat World stonden op mijn pkp-lijstje, net als Jake Bugg en Die Antwoord (dus ik ben zeer tevreden) :).
 

jarne

Support act
14 feb 2013
954
284
oscar & the wolf, ook een supernaam! voor zij die hen niet kennen...

[video]http://www.youtube.com/watch?v=abXzR8J7aHY[/video]
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
De Line-Up was al heel sterk en met deze weten ze toch nog wat hele mooie middelgrote namen ertussen in te plakken.
Heel blij met Drenge, Kurt Vile en James Vincent Mcmorrow
 

Zwennes

Playlistbediener
11 dec 2013
36
0
Kan iemand mij vertellen of het met de auto goed te doen is richting PP? Ik heb een dagticket voor de donderdag en ben van plan om woensdag al te gaan.

 

Buskerman

Nieuw lid
2 mrt 2014
2
0
Cloud Nothings zijn ook in de buurt rond pukkelpop (staan 19 augustus in Rotterdam), zou toch een zekerheidje moeten zijn voor pukkelpop? Laatste album is weer geweldig, en ze hebben nog wat goed te maken voor twee jaar terug toen ze maar een half optreden konden doen wegens te laat.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Kan iemand mij vertellen of het met de auto goed te doen is richting PP? Ik heb een dagticket voor de donderdag en ben van plan om woensdag al te gaan.

Zeer makkelijk bereikbaar.
Vorig jaar ook een dagticket. vanuit brabant 1 rechte weg richting Hasselt.
Ligt aan de rand van Hasselt en valt niet te missen. duidelijk te zien vanaf de weg. wel even zoeken naar een parkeerplaats die wel op een aardig lange wandel van het festival afliggen. zeker 20min lopen
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Blokkenschema is er!
http://www.pukkelpop.be/nl/line-up/thursday/schedule/

De Clashes vallen mee.
Alleen baal ik erg van de
Disclosure & Deadmau5
National & Royskopp & Robynn
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.511
Er is precies wat weinig aandacht voor Pukkelpop hier op dit forum. Groot contrast met aantal posts over Werchter/Pinkpop...

Ook voor mij weinig clashes qua uurschema. De affiche is minder goed dan 2 jaar geleden maar beter dan vorig jaar vind ik.
Misschien is het interessant om ieders PP- parcours te delen. :)


DO:
Cut Copy -> Hozier -> Die Antwoord -> Deafheaven -> Janelle Monaé -> Outkast -> Editors (jammer voor Lagwagon!) -> Slowdive -> Disclosure

VRIJ:
XXYYXX -> Actress -> Truckfighters OF Schlohmo -> First Aid Kit -> Icona Pop -> Balthazar -> Neneh Cherry -> The National -> War On Drugs OF Röyskopp/Robyn -> Macklemore & Ryan Lewis (misschien)

ZAT:
Maybeshewill -> Bo Saris -> een beetje in de boiler room -> Bill Callahan -> James Vincent McMorrow -> Francesco Rossi -> Snoop Dogg OF Kelis -> Queens Of the Stone Age -> Portishead -> Calvin Harris
 

thomas003

Playlistbediener
3 mrt 2014
21
0
TICKET (met Camping B) TE KOOP (niet van mij maar van een vriend)

Dit wil ik alvast checken

Donderdag: Wallace Vanborn, Stavroz, Vance Joy, The Strypes, Hozier, Mo, Die Antwoord, Jungle, Camo & Krooked, Outkast, Flume, Cashmere Cat, Disclosure
Vrijdag: Nick Mulvey, Cage The Elephant, Tinie Tempah, Cat Empire, Dub FX, Ed Sheeran, Anti-Flag, Royksopp & Robyn
Zaterdag: Altrego, BRNS, The Neighbourhood, Drumsound & Bassline Smith, Glass Animals, Jimmy Eat World, Jake Bugg, 2 Bears of I Am Legion, Darkside en QOTSA, Pendulum.

Nog 8 dagen! :)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Top! deze topic moet meer gaan leven. waren zo weinig liefde voor Pukkelpop
Top Line-up dit jaar!. Hieronder mijn schema

St Lucia > Vance Joy > The Strypes > Hozier > Gogol Bordello > Mac deMarco > Die Antwoord > Jungle > Temples > Outkast > Editors > Slowdive > Deadmau5

The Bohicas ? Nick Mulvey > Drenge > Boy & Bear > Sharon van Etten > John Newman > Cage the Elephant > Tinie Tempah > Blaudzun > Tom Odell ? The National > Macklemore & Ryan Lewis

Bo Saris > The Neighbourhood > Arthur Beatrice > Mapei > Jimmy Eat World > Fink > Snoop Dog > QOTSA > Portishead > Calvin Harris


Meeste zin in The National, The Bohicas en Fink.
Valt me op dat we alle 3 veel verschillende acts kiezen. nog een weekje :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.511
Jammer genoeg krijgt Outkast niet de beste recensies voor hun optredens dit jaar. :( We zullen zien. :) Slim van PP om die niet als grootste headliner te boeken op donderdag, in tegentelling tot veel andere festivals die dat wel deden.

Enne, ik denk/vrees dat die Marquee bol zal staan van het volk tijdens Portishead...

Ook erg jammer dat ik Royskopp&Robyn zal moeten missen. Maar die headlineshow in het donker van The National wordt magisch.
 

Thijs

Gouden Tip
12 nov 2012
289
0
Donderdag:
St. Lucia -> Kelela of American Authors -> Vance Joy of Dan Croll -> Redlight -> Kwabs -> Mo -> Die Antwoord -> Clean Bandit of Gorgon City -> Ella Eyre -> Camo & Crooked -> OutKast -> Klangkarussel -> Ryan Hemsworth -> Flume -> The Kooks -> Cashmere Cat -> Disclosure -> Deadmau5 misschien

Vrijdag:
Young Buffalo -> XXYYXX -> Boy & Bear -> The Van Jets -> Yung Lean & Sad Boys -> John Newman -> First Aid Kit -> Tinie Tempah -> The Cat Empire -> Breach -> Dub Fx -> Ed Sheeran -> Sub Focus -> Nina Kraviz -> The Bloody Beetroots of Rustie -> Röyksopp & Robyn -> Macklemore & Ryan Lewis

Zaterdag:
Altrego -> Bo Saris -> The Neighbourhood -> Drumsound & Bassline Smith -> Glass Animals -> Mapei -> SecondCity -> FKA Twigs -> Fink -> Fransesco Rossi -> Snoop Dogg aka Snoop Lion -> I Am Legion (Noisa X Foreign Beggars) -> Darkside of QOTSA of Buraka Som Sistema -> Kavinsky -> Calvin Harris

Gaat me uiteraard nooit lukken, maar het is een mooi vooruitzicht :D
 

Verwijderd lid 484

Nieuw lid
12 aug 2014
1
0
Hallo, voor mij de eerste keer naar Pukkelpop. Op de site staat dat steekkarren niet toegelaten worden op de camping. Is dat in de praktijk echt zo?? Op andere festivals wordt hier niet zo moeilijk over gedaan. Een inschuifbare steekkar (wat volgens de site wel mag) heb ik niet
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken