[BE] Pukkelpop 2014

Whynot

Randprogramma
25 dec 2013
115
0
@gloeilamp ja dat hoop ik ook, maar ik heb geen idee met welke headliners en subs ze gaan komen
@Kereltje ik denk dat pukkelpop zich meer met de jongeren bezig houd (+-17-24) en het dance-genre is momenteel zeer populair, gelukkig heeft pukkelpop nog de shelter waar het ook wel leuk is om eventjes iets anders te horen, maar de bassen van de boiler blijven ook daar hoorbaar heb ik opgemerkt
 

jarne

Support act
14 feb 2013
966
290
ik denk dat we frank turner als zekerheid kunnen zien. Hij annuleerde vorig jaar zijn optreden omdat hij zijn been brak en zal dit nu wel terug goed maken
 

Whynot

Randprogramma
25 dec 2013
115
0
Dirthyphonics, wat een zalige naam, lijkt me in dance hall te staan, laat de namen maar komen!
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.592
596
Ben benieuwd waar Pukkelpop allemaal mee gaat komen. Iemand al een idee wanneer de eerste lading gaat komen?

Wil misschien een dag gaan, indien de namen die dag aantrekkelijk zijn.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
The National staat de week voor Pukkelpop in Noorwegen, kunnen we met potlood aanduiden als 2de headliner.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
The National staat de week voor Pukkelpop in Noorwegen, kunnen we met potlood aanduiden als 2de headliner.

Geweldige naam zou dat zijn! Samen met QOTSA heeft Pukkelpop dan al twee sterke headliners staan. Mogen best doorgestuurd worden naar Obudai Island, ik zou het jammer vinden als ik ze zou missen.
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
The National staat de week voor Pukkelpop in Noorwegen, kunnen we met potlood aanduiden als 2de headliner.

QOTSA en The National zou je zeker al 2 top headliners hebben voor Pukkelpop! hopen maar dan.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Deadmau5 ook in Duitsland die week. Dus QOTSA en The National al zeker als 2 vd 3headliners, Deadmau5 als 1 vd 3 danceafsluiters?
 

Whynot

Randprogramma
25 dec 2013
115
0
Mijn droom komt uit! Deadmau5 is geweldig, maar billy talent mag zeker ook van de partij zijn. Is er iemand die weet op welke dag precies deadmau5 op Rock'heim staat?
 

juw

Gouden Tip
17 nov 2013
311
0
We have some good news for you this Monday.
It’s less than 200 days till Pukkelpop 2014!

Stond deze week op facebook maandag al eerste namen dan?
 

nahoj

Playlistbediener
1 feb 2014
6
0
Nee, op die eerste namen zullen we hoogstwaarschijnlijk nog zo'n 5 à 6 weken moeten wachten.
 

Whynot

Randprogramma
25 dec 2013
115
0
ja zeker, ik weet nog dat het vorig jaar midden maart was, maar we kunnen wel al wat speculeren, namelijk dirtyphonics en Qotsa zijn al (zelf)bevestigd, ook Deadmau5, I Am Legion lijken me zeker.
Foo Fighters: Niet op Rock werchter, misschien terug op pukkelpop als headliner dag 1?
Snoop Lion: tourt deze zomer in europa, mag er van mij terug bijzijn
nog iemand een weetje?
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Ik ben benieuwd of Pukkelpop de strategie aanhoudt waarin eind maart pas de eerste namen komen. De andere festivals in die periode zijn vroeger dan ooit al hun troeven aan het uitspelen...
 

Whynot

Randprogramma
25 dec 2013
115
0
Ja inderdaad want als ze pas eind maart met hun namen denk ik dat ze niet veel verrassends gaan brengen, Qotsa, Foo Fighters en the National lijken me de headliners(als ze met de ff's komen is het natuurlijk wel een beetje een verrassing maar ik denk het alleszins)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
Ja inderdaad want als ze pas eind maart met hun namen denk ik dat ze niet veel verrassends gaan brengen, Qotsa, Foo Fighters en the National lijken me de headliners(als ze met de ff’s komen is het natuurlijk wel een beetje een verrassing maar ik denk het alleszins)

Ik verwacht niet dat de Foo Fighters komen, eerder Jay Z of zelfs Outkast.
 

Whynot

Randprogramma
25 dec 2013
115
0
ik hoop echt niet op outkast, volgens mij heb je daar geen sfeer te beleven, jay-z, voor mij ok maar voor velen een teleurstelling moest het waar zijn, de vorige headlines en subs waren wel zeer sterk buiten goose vond ik het best wel goed
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Goose was dan ook geen headliner, maar gewoon een danceafsluiter. Franz Ferdinand was die dag sub, en The XX headliner. Ik verkies OutKast wel boven Jay-Z. Die laatste albums van hem stellen niks meer voor, en OutKast lijkt me best tof live. Daarnaast gok ik op QOTSA en The National.
 

Whynot

Randprogramma
25 dec 2013
115
0
ja hij was dance afsluiter, maar als je er bij was weet je best waar ik het over heb ( op het einde bleven ze maar spelen, altijd hetzelfde deuntje tot het vuurwerk kwam en dat duurde 2 minuten ) Snoop Lion tourt ook, en natuurlijk Deadmau5, Wilkinson, I AM legion,... zijn ook mogelijkheden
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken