[BE] Pukkelpop 2014

dubstep is my alibi

Playlistbediener
5 dec 2013
40
0
k weet niet of Macklemore een naam is voor pukkelpop, maar kzou het niet erg vinden, Blink 182 zie ik wel komen,

Pukkelpop staat omschreven als een Alternatief,dance,elektronisch,hiphop, heavy metal,indie en punk festival.
Waarom zou Macklemore dan niet passen dan?
Blink 182 mag van mij zeker komen, waren zeer goed op Werchter 2 jaar geleden.
 

dubstep is my alibi

Playlistbediener
5 dec 2013
40
0
http://www.readingfestival.com/line-up

22-24 Augustus net na Pukkelpop
-Jake Bugg: vond hem goed op Werchter mag dit zeker en vast nog eens overdoen op Pukkelpop Bijvoorbeeld in de Marquee.

- Disclosure: Mag ook zeker komen heb ze nog nooit Live gezien,dus kijk ik wel naar uit als ze zouden komen.

- Wilkinson: Was voor mij een ontdekking in de dance hall, mag zeker terugkeren.

-I am Legion: Noisia niet mijn stijl,maar was wel benieuwd naar Forgein Beggars, vorig jaar op het laatste moment afgezegt, Herkansing dit jaar!!!

De twee andere namen ken ik niet.
 

DeadRinu5

Randprogramma
24 nov 2013
215
0
http://www.readingfestival.com/line-up

22-24 Augustus net na Pukkelpop<br>
-Jake Bugg: vond hem goed op Werchter mag dit zeker en vast nog eens overdoen op Pukkelpop Bijvoorbeeld in de Marquee.

- Disclosure: Mag ook zeker komen heb ze nog nooit Live gezien,dus kijk ik wel naar uit als ze zouden komen.

- Wilkinson: Was voor mij een ontdekking in de dance hall, mag zeker terugkeren.

-I am Legion: Noisia niet mijn stijl,maar was wel benieuwd naar Forgein Beggars, vorig jaar op het laatste moment afgezegt, Herkansing dit jaar!!!

De twee andere namen ken ik niet.

Ik weet niet of je het nu over pukkelpop hebt want wilkinson stond in de boiler room, en forreign beggars hebben toen niet afgezegt want ik heb ze daar live gezien
 

dubstep is my alibi

Playlistbediener
5 dec 2013
40
0
Ik weet niet of je het nu over pukkelpop hebt want wilkinson stond in de boiler room, en forreign beggars hebben toen niet afgezegt want ik heb ze daar live gezien
[/quote]

Inderdaad bedoelde ik Boiler room en ik denk toch dat je je vergist wat FB betreft
http://www.pukkelpop.be/nl/nieuws/cancel-foreign-beggars/1461
 

DeadRinu5

Randprogramma
24 nov 2013
215
0
ik denk dat ik eventjes buiten westen ben, ik ben zeker dat het forreign beggars was maar als ik jou link zie snap ik er eventjes niets meer van
 

DeadRinu5

Randprogramma
24 nov 2013
215
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">DeadRinu5 wrote:</div>
ik denk dat ik eventjes buiten westen ben, ik ben zeker dat het forreign beggars was maar als ik jou link zie snap ik er eventjes niets meer van

Nja raar, Hoop toch dat ze dit jaar (wel) komen.
ik heb nu ontdekt dat ik toen een andere groep had gezien (wat ik eigenlijk wel goed vond) mits ik geen idee had over hoe Forreign Beggars er uitzagen dacht ik gewoon dat zij het waren zoals op de planning stond
 

woutdeckers

Playlistbediener
6 dec 2013
20
0
Huppakee, eerste headliner is QOTSA!!! Ik ben nu wel nieuwsgierig naar die andere 2 headliners die nie op Rock Werchter staan. Ik denk Massive Attack en Blink 182.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Huppakee, eerste headliner is QOTSA!!! Ik ben nu wel nieuwsgierig naar die andere 2 headliners die nie op Rock Werchter staan. Ik denk Massive Attack en Blink 182.

Blink 182 speelde in 2010 om 19u ofzo, die gaan niet plots tot headliner gestegen zijn.

Ik verwacht ergens The National, momenteel hyperpopulair in Belgie. En het gerucht gaat dat Jay Z gaat headlinen op V Festival, lijkt me ook een kanshebber indien waar.
 

Thijs

Gouden Tip
12 nov 2012
289
0
Blink 182 speelde in 2010 om 19u ofzo, die gaan niet plots tot headliner gestegen zijn.

Ik verwacht ergens The National, momenteel hyperpopulair in Belgie. En het gerucht gaat dat Jay Z gaat headlinen op V Festival, lijkt me ook een kanshebber indien waar.

Klopt, Blink-182 lijkt me te klein aangezien de bron ook vermeld dat Pukkelpop met 3 'grote' headliners komt die RW niet heeft. Ook lijkt me de kans groter dat Kanye West headlined dan Jay Z. Jay Z heeft zijn EU-tour er net pas op zitten. Kanye West moet nog beginnen. Het liefste samen natuurlijk! Als 'Watch The Throne' !!
 

Thijs

Gouden Tip
12 nov 2012
289
0
Ik weet niet of je het nu over pukkelpop hebt want wilkinson stond in de boiler room, en forreign beggars hebben toen niet afgezegt want ik heb ze daar live gezien

Inderdaad bedoelde ik Boiler room en ik denk toch dat je je vergist wat FB betreft

http://www.pukkelpop.be/nl/nieuws/cancel-foreign-beggars/1461

[/quote]

Foreign Beggars stond dit jaar in de Dance Hall. Net voor The Prodigy kwam ik erachter dat ze hadden gecanceld ): Maar niet getreurd! I Am Legion = Foreign Beggars x Noisia en het grote kans dat die op Pukkelpop staan dit jaar!!
 

DeadRinu5

Randprogramma
24 nov 2013
215
0
ja dat is waar, I am Legion zal de dancehall wel opvullen op een avondje, wie ik ook nog zie komen is Foo Fighters als headliner (stel je voor dat RW ze niet heeft? dan klopt het verhaaltje:"wij hebben drie grote headliners die RW niet heeft")
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
ja dat is waar, I am Legion zal de dancehall wel opvullen op een avondje, wie ik ook nog zie komen is Foo Fighters als headliner (stel je voor dat RW ze niet heeft? dan klopt het verhaaltje:”wij hebben drie grote headliners die RW niet heeft”)

Dat zou wel erg snel zijn, Pukkelpop herhaalt zijn headliners niet zo snel als Werchter. En dan is nog de vraag welke data FF nog zou doen, want Reading en Leeds komen ze alvast niet.
 

DeadRinu5

Randprogramma
24 nov 2013
215
0
@joske mmmm... ja ik begrijp het, welke headliners zie jij dan komen? (ik dacht nog aan The Offspring maar die staan al op groezrock)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Ik zie The National, Editors, Jay Z, Kanye West, Massive Attack als mogelijke headliners en Beck, Blink 182, Macklemore & Ryan Lewis als mogelijke subs. Maar het is natuurlijk vroeg om zoiets te zeggen, want we hebben amper tourdata voor augustus beschikbaar.
 

DeadRinu5

Randprogramma
24 nov 2013
215
0
ja dat is waar, maar ik denk toch dat jouw namen iets te goedkoop zijn (hoop ik dan) Eminem zal wel een pak gekost hebben dus we kunnen wel bewijzen dat ze meer budget hebben voor betere headliners, en ik dacht da Jay-Z niet tourde? misschien heb ik het verkeerd begrepen
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Maar Pukkelpop is een festival dat meer om kwaliteit en minder om budget draait. In 2009 was het bvb Faith No More - Placebo/Kraftwerk - Arctic Monkeys, en in 2007 zelfs Kaiser Chiefs - Smashing Pumpkins - Tool.

En Jay Z is ook maar een halve gok, gebaseerd op het gerucht dat hij V Festival zou headlinen.
 

DeadRinu5

Randprogramma
24 nov 2013
215
0
ahn zo zit het met Jay-Z ok, ik wil toch wel terug zo een dikke dance act op de main zoals The Prodigy vorig jaar
 

woutdeckers

Playlistbediener
6 dec 2013
20
0
Ik vind persoonlijk dat Pukkelpop nooit slechte affiches maakt, ze hebben altijd wel artiesten die andere festivals niet hebben. Het is gewoon voor mij het beste festival van Belgie!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken