HU Balaton Sound 2016

dubstep is my alibi

Playlistbediener
5 dec 2013
40
0
Datum: 6-10 juli
Locatie: Zamardi
Genre: Drum & Bass, EDM, Hip Hop, House, Reggae, Techno
Alle tickets en info: www.balatonsound.com



Vier dagen lang non-stop elektronische muziek aan de oevers van het Hongaarse Balatonmeer: Balaton Sound Festival 2016 maakt zich klaar!

Overdag zijn de oevers een grote chill-zone van zonaanbidders, zwemmers en dobberende luchtbedden. In de middag beginnen de eerste optredens als een crescendo voor de komende nacht. Het is letterlijk een verschil van dag en nacht: de relaxte setting aan het meer ontpopt zich s ‘nachts namelijk in één groot partyterrein. Zomerse temperaturen, eettentjes, bars, podia en tenten op een paar passen afstand van het Balatonmeer maken Balaton Sound tot de ultieme relaxplek en partyspot in één.

Het Balaton Sound Festival vindt plaats in Zamárdi, vijf kilometer ten zuiden van Siófok, Hongarije. Door het gunstige landklimaat (in juli gemiddeld 25 graden) trekt de stad veel binnen-en buitenlandse toeristen. Siófok is tevens ook de grootste badplaats aan het Balatonmeer, waar je verscheidene winkeltjes en restaurantjes vindt. Zowel Zamárdi als Siófok zijn gemakkelijk te bereiken
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Is dat even een opluchting dat Siofok gemakkelijk per trein te bereiken is, nu ga ik zeker overwegen om volgend jaar een week naar dit EDM- en Techno-festival in Hongarije te gaan.

Nee maar even serieus wat is die festivals in Hongarije meme nou tegenwoordig, er is werkelijk niks interessants of aantrekkelijks aan dat land.
 

Ivo

Randprogramma
1 sep 2015
149
0
Is dat even een opluchting dat Siofok gemakkelijk per trein te bereiken is, nu ga ik zeker overwegen om volgend jaar een week naar dit EDM- en Techno-festival in Hongarije te gaan.

Nee maar even serieus wat is die festivals in Hongarije meme nou tegenwoordig, er is werkelijk niks interessants of aantrekkelijks aan dat land.
>Sziget
 

dubstep is my alibi

Playlistbediener
5 dec 2013
40
0
Is dat even een opluchting dat Siofok gemakkelijk per trein te bereiken is, nu ga ik zeker overwegen om volgend jaar een week naar dit EDM- en Techno-festival in Hongarije te gaan.

Nee maar even serieus wat is die festivals in Hongarije meme nou tegenwoordig, er is werkelijk niks interessants of aantrekkelijks aan dat land.

Toch zijn er duizenden belgen/nederlanders geintreseerd in dit festival.
-Muziekgenre
-Weer
-Prijs
-Sfeer
enzovoort...
 

dubstep is my alibi

Playlistbediener
5 dec 2013
40
0
Hello Balaton Sound! We have a special treat for you!
8th December is an important date to save in your calendars:
► We announce the first acts coming to #Sound2016
► Early-bird 72-hour ticket sale starts

Jepla :)
 

dubstep is my alibi

Playlistbediener
5 dec 2013
40
0
First names:
Robin Schulz, Macklemore & Ryan Lewis, Armin Van Buuren, W&W, Paul Van Dyk, Hernan Cattaneo
Fritz Kalkbrenner, Lost Frequencies, Olivier Heldens en ASAP Ferg :)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Boeie, The Prodigy en Asap Rocky zijn allebei behoorlijke talentless hacks al heeft Asap tenminste nog twee vermakelijke platen uitgebracht. Aan de andere kant is dit festival ook niet bijzonder boeiend dus dat past dan juist wel weer. Ik zeg toch zeker 35%.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Boeie, The Prodigy en Asap Rocky zijn allebei behoorlijke talentless hacks al heeft Asap tenminste nog twee vermakelijke platen uitgebracht.

Dat jij talentless hacks zo'n bizar leuke woordcombinatie vindt baart me iets wat zorgen. Rocky staat niet op Balaton sound trouwens.
 

dubstep is my alibi

Playlistbediener
5 dec 2013
40
0
New Names!
Aly&Fila - Booka Shade - Borgore - Brains - Dimitri Vegas and Like Mike
Ferry Corsten - Halott Penz - Irie Maffia - Julian Jordan - Punnany Massif
Sub Focus - Sven Vath - Timmy Trumpet - Tyga - Wellhello :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken