App niet meer te vinden

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.407
4.535
Ik heb overlaatst mijn gsm laten vallen(my bad) . Heb een nieuwe aangeschaft maar nu is de enige app die ik niet meer lijk te vinden de festileaks app. Ik zie hem niet op playstore, de link op de site werkt niet meer. Enig idee waar Ik hier nog aan kan geraken?
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Hola, onze certificaten waren blijkbaar verlopen. Zijn nu weer vernieuwd, dus hopelijk snel weer in de play store. Thanks voor de headsup!
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
't Was nogal een struggle, maar hij staat weer in de Play Store. Werken nog aan het fixen van de laatste functies.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
417
240
De App is all sinds September niet meer in de App Store te vinden. Komt die nog terug? Of is de app voorgoed weg van App Store? @Joszwa
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Ik vrees dat 'ie z'n beste tijd heeft gehad. Android users kunnen hem nog wel gebruiken.

In beide gevallen wijs ik er graag op dat de mobiele versie van dit forum het erg goed of zelfs beter doet. Je kunt die ook toevoegen aan je startscherm. Android users kunnen hem bovendien als 'web app' toevoegen via 'opties' in je browser > 'app installeren'.
 

TNFke

Dagopener
16 jan 2014
679
624
Ik vrees dat 'ie z'n beste tijd heeft gehad. Android users kunnen hem nog wel gebruiken.

In beide gevallen wijs ik er graag op dat de mobiele versie van dit forum het erg goed of zelfs beter doet. Je kunt die ook toevoegen aan je startscherm. Android users kunnen hem bovendien als 'web app' toevoegen via 'opties' in je browser > 'app installeren'.
Moest hiervoor een prijs bestaan, dan hadden jullie hem verdiend.
Ken geen ander forum dat beter werkt in een mobiele browser.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Joszwa

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
De app ligt er uit? Wel gewoon via internet te bereiken.
De stekker is inmiddels inderdaad officieel uit onze app getrokken, nadat deze al maanden instabiel was. We verwijzen je graag door naar de mobiele versies van ons forum en de reguliere site. De pushbericht functie betreft 'breaking festival news' vind je terug in onze Whatsapp communities (Announcement channel).
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd, Simoni en PJ

Gebruikers die dit onderwerp bekijken