Alcatraz Open Air 2026

Hype hype! Ik hoop heel erg op Lamb of God maar ook Godsmack voor de grotere namen. En vooruit, ook Arch Enemy. Maar het meest nieuwsgierig ben ik naar alle mooie kleine namen waar Alcatraz de laatste jaren in weet te shinen. Soar en Draconian zijn sowieso al schitterend, dus graag!

LoG heb ik wel een hard hoofd in, omdat die verder overal vroeg bekendgemaakt zijn. Had wel verwacht dat die dan bij de eerste drop zouden zitten. Maar qua undercard hoop ik wel over de streep getrokken te worden morgen, dat zou moeten lukken met 60+ namen!

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Ik ga al mijn hoop op Lamb of God zetten. Dan kan het al niet meer stuk.

Verder voor de bovenkant zou Arch Enemy en Godsmack ook tof zijn. En natuurlijk hopelijk weer een hoop moois om te ontdekken in de undercard maar daar heb ik alle vertrouwen in.

• On fire
  • Leuk
Waarderingen: redbaron en Joslittel
Bloodstock (UK) (6-9 Augustus): Body Count als special guest op de zondag

556030950_1333161364838438_2675398037074415456_n.jpg

Vagos Metal Fest (PT) (5-9 Augustus): headliners Lamb of God -Within Temptation en verder Filii Nigrantium Infernalium, Rainover, Rivetskull and The Fall of Creation

557686514_1325823098924045_3567770487540132075_n.jpg

Bloodstock (UK) (6-9 Augustus): Body Count als special guest op de zondag

Bekijk bijlage 16310

Vagos Metal Fest (PT) (5-9 Augustus): headliners Lamb of God -Within Temptation en verder Filii Nigrantium Infernalium, Rainover, Rivetskull and The Fall of Creation

Bekijk bijlage 16311
Hoeveel bevestigingen heeft LoG inmiddels in het Alcatraz weekend? Wordt al snel krap als er naast deze twee nog meer zijn…

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Bloodstock op vrijdag voor LoG en verder enkel Vagos in Portugal dus maar die laatste laten in hun aankondiging weten van 3 naar 5 dagen te gaan dus nog ruimte genoeg voor Alcatraz op zich

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Bloodstock op vrijdag voor LoG en verder enkel Vagos in Portugal dus maar die laatste laten in hun aankondiging weten van 3 naar 5 dagen te gaan dus nog ruimte genoeg voor Alcatraz op zich
Ah okay, ja ik vraag mij wel af of die eerste paar dagen van de 5 dan ook volledige dagen gaan zijn, met LoG formaat headliners, of toch wat opwarmdagen. Alcatraz zal ze toch ook niet op donderdag zetten. Enkel zaterdag en zondag dus nog beschikbaar, en hopen dat op zn minst een van die twee beschikbaar blijft dan. En dat Lokerse ze niet gepikt heeft natuurlijk 😅

Ah okay, ja ik vraag mij wel af of die eerste paar dagen van de 5 dan ook volledige dagen gaan zijn, met LoG formaat headliners, of toch wat opwarmdagen. Alcatraz zal ze toch ook niet op donderdag zetten. Enkel zaterdag en zondag dus nog beschikbaar, en hopen dat op zn minst een van die twee beschikbaar blijft dan. En dat Lokerse ze niet gepikt heeft natuurlijk 😅
LoG heeft in 2022 nog maar op Lokerse feesten gestaan, zie ze eerder op Alcatraz. Maar is inderdaad al krap aan het worden.
Morgen weten we meer!

• Leuk
Waarderingen: johanra en Dr. Hannibal

Users who are viewing this thread