Powerwolf: die dag al zeker aanwezig
Slaughter To Prevail: misschien, spelen ook al op 6 februari in Vorst, dus ik zie nog
Savatage: graag
Testament: Zeker en vast als die op de Powerwolf dag staan, anders zeker als ik er ben (want overweeg om Powerwolf dat weekend te volgen, spelen ook in Hamburg dat weekend)
Paleface Swiss: misschien
Biohazard: hoeft niet voor mij
Satyricon: ooit, toen ik nog veel meer into black metal was, eens gaan zien in de toenmalige Biebob. Maar ik denk niet dat ik daarvan tegenwoordig nog een volledige show overleef
Alcest: Die heb ik ooit nog gezien in een donker jeugdhuis rond 2010. Een club van 250 man en die stond tot op de nok gevuld. Een intense ervaring waarvan ik niet weet of die te evenaren valt op een festival. Ik hou graag mijn herinneringen aan die show dus ik denk het toch maar niet
Amorphis: Veel te lang geleden, heerlijke band dus ja!
Dirkschneider: kan leuk worden
Orbit Culture: JA!
Death Angel: outereerd
Deicide: Jep, want die heb ik nog nooit te goed gezien (enkel laatste nummers en van te ver naar m'n goesting, had bijna verrekijker nodig)
Soen: Moet ik eens te goed checken, want ken de muziek eigelijk niet te goed
Fit For An Autopsy: JA!
Of Mice & Men: Neen, dank u, sinds de originele zanger er niet meer bij is hoeft dit voor mij niet meer
Voivod: pppffff nei
Mushoomhead: Mushroomhead? Is dat geen jaren 90 gabber techno ofzoiets? Of verwar ik met iets anders? Wat doen die op deze affiche?
Anaal Naktraath ofzoiets: ken ik niet te goei
Crimson Glory: Ken ik nog niet heel goed, en verwar ze denk ik momenteel met een andere band. Is dat geen power metal. Indien ja, moet ik het dringend checken (nu ja dringend ... ik heb nog zo'n 365 dagen)
Vended: JA! Staan schandalig laag wel